Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Voelt goed Harry...
Lucht op, vooral nu ook gezien wordt dat er extra hulp bij nodig is...
Ik was bezig therapeutje te zijn voor mijn partner...
Was bezig voor mijzelf en voor mijn partner te zorgen, maar kon er niet objectief tegenaan kijken zoals een evt. 3e persoon dat kan...
Nu kan ik alleen nog maar afwachten wat mijn partner ervan gaat vinden...
Out of my hands nu, en dat geeft mij wel rust:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wauw, ja die ga ik echt eens proberen.
Tis een beetje andersom psychologie. Als je niet mág slapen val je juist in slaap.
Gekke mensen zijn we toch haha

quote:


Originally posted by:
jetset


woman: ik heb een paar dingen gemerkt die bij mij helpen bij het slapen waar je misschien iets mee kunt (los van alle dingen die je vast wel weet , loslaten enzo).....




als ik bijna rechtop lig tegen mijn kussens (zoals je in de hoek van een bank hangt, zeg maar) slaap ik veel makkelijker dan liggend


...of eigenlijk, ik lig ontspannener. Ben daar al een paar weken mee aan het uitproberen en ik heb in ieder geval twee dingen ontdekt: psychologisch helpt het mij als ik niet plat lig, omdat ik dan minder bezig ben met 'gaan slapen', ik kan nog van alles, kan zelfs nog alert zijn, maar het hoeft niet.


En het tweede: plat liggend ben ik gewoon sneller benauwd (dus ook inclusief gespannen gevoel, hartkloppingen enzo), en dat komt omdat je longen en de slagader bij je middenrif liggend wat meer bekneld zitten. Klinkt misschien idioot, maar bij mij werkt het. 3 kusens, op je zij en half zittend inslapen. PRobeer het gewoon eens, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal! Tante Bep komt ook graag mee beppen hier! Ik heb me al voorgesteld in het topic dat daarvoor is bestemd. Wil je meer weten, vraag het dan gerust. Het is alleen niet gezegd dat je op alles een antwoord krijgt ;-) Ben meestal een open boek, maar wil toch ook weer niet al t herkenbaar zijn op dit forum. Ok, heb zondagavond mijn laatste glas wijn genomen en daarna kwam het besluit; ik stop. Dus vandaar nu hier hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hé Rekel? Ja veel mensen houden niet van deze stijl, maar het is een stuk makkelijker om zo te schilderen omdat niet alles hoeft te kloppen. als ik een gezicht moet schilderen kan ik niet afwijken. SSSTTTT niet verder vertellen hoor?

Nogmaals welkom Bep. Ik had alleen niet gelezen hoe oud je bent, maar dat komt nog wel.
Ik hoop dat je hier een beetje kunt vinden waar je naar op zoek bent.
Het is nu een beetje rustig want sommigen werken. Vanavond zal het wel drukker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, lekker genoten van mn boek op de bank...
Nu erwtensoep opwarmen, lekker makkelijk uit pakje;):P

Weer vroeg weg voor meeting en familieprogramma over systeemtherapie, een therapie voor verslaafden en hun familie/partner...
Ben benieuwd of mijn partner het ziet zitten om daarmee van start te gaan...
:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...