Spring naar bijdragen

woensdag 27-10-10

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druk bezig met de pizza, maar wil even snel reageren op jullie:)

Bedankt voor alle complimentjes:$ Erg lief. Jullie zijn een goed voorbeeld voor mij enne...goed voorbeeld doet goed volgen..toch? :D
Vind het vooral erg fijn om te horen dat het ooit echt minder gaat worden...Daar hoop ik ook te komen!
Vandaag zit er in ieder geval weer een dagje bij! Bedankt voor alle reacties!

Ga nu weer verder met de pizza!

Ik log nu uit, misschien tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Igor.
Ikzelf heb niet zo veel meer, 2 katten, Sepke een krieltje , en een hele boel vissen.
Maar er zat een scheet van een hazewindhond bij de D.A. Dat zijn zulke ontzettende bescheiden lieve honden. Die zullen zich nooit opdringen of zo. Ja dan denk ik, zal ik....... nee toch maar niet maar ik heb er wel moeite mee. Ook met een herder die er zit, das ook zo'n ontzettende lieverd. Ach ik zou ze allemaal wel willen.

Glen wees maar eens trots op jezelf dat je het heb uitgesteld zeg. Mischien kun je proberen om dat een week vol te houden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha die Mupke.

Ivgor het is toch altijd een risico en als ik eenmaal een dier in huis heb dan kan ik hem niet zo goed meer terug geven. Hoe is het trouwens met de tandjes van K&B? Hebben ze nu al gewisseld?

Glen dat weet ik niet kerel, maar je kan hun toch een p.b.tje sturen? Onder de berichten staat altijd "Meld dit de moderator. Als je aan hun die vraag stelt krijg je zeker antwoord, of misschien wel een verwijzing naar een instantie waar je opgenomen kunt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoho Glen blijf nog ff. Ik ben net terug van een dag werken, en zou erg graag willen weten hoe jij je vandaag gevoeld hebt. Kun je wel een beetje trots zijn op wat jij toch maar eens geflikt hebt.
Waar zou je naar toe willen dan?

Glen doe mij alsjeblieft een plezier en ga niet weg. Ik kan me voorstellen dat je gek wordt als je altijd stemmen in je hoofd hoort maar ik heb het gevoel dat je er niet goed aan doet om nu weg te gaan en misschien iets te gaan doen wat niet verantwoord is.
Kom op joh, we zijn er hier voor je. En hoe moeilijk je het ook hebt, je laat ons dan ook vallen hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup met de Ad ben ik zondagnacht verder gegaan. en slik nu weer netjes 1 per dag. de bijverschijnselen waren echt niet prettig, dus binnenkort toch maar even langs de HA.

Bol maar als je zo'n diertje in huis neemt hoef je hem toch niet meer af te geven?

Hier liggen twee bolle buikjes op de bank te snurken:D ik zal er zo eventjes in bijten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er! :D:D:D

Goed dat je je AD weer neemt Igor. eerst maar eens met je HA overleggen he?
Waarom zo'n haast opeens om te stoppen? Iemand schreef het hier nog die avond: niet stoppen tijdens je therapie/
Dat is toch teveel ineens? Rustig aan meissie. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook hoor.
Goeienavond allemaal.

Ik heb lekker vakantie!!!
Jij ook nog he, Mup, wat heerlijk dat je er nog een paar dagen aan vast kon plakken.
Is je pompoending gelukt??

Hee Twinny, mocht je gaan vergeet ons niet he;)

ff vraagje Igor: gaat het momenteel dan zo goed met je, dat je het niet meer nodig denkt te hebben??
Ik hoop het hoor, want dat gun ik je zeer zeker.
Maar therapie lijkt me niet zo makkelijk eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor maar als het hier thuis niet goed gaat b.v. met de katten of het is een hond niet alleen kan zijn of het is een hond die binnen doet door verlatingsangst, kun je zo'n diertje niet in huis hebben, dan moet ie terug.
Een dier leer je pas kennen als ie een tijd in z'n eigen omgeving is, dan komt de ware aard van het dier aan de opervlakte. Soms zijn ze dan heel anders dan wanneer je ze ziet in het asiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen maar hoe komt dat nu? Je hebt vandaag niet veel gedronken, ja en dan hoor je die stemmen harder in je hoofd. Is er nu niet een medicijn dat dat kan verminderen? Wanneer is naar jouw medicijngebruik gekeken?
Wanneer hebben ze dat voor het laatst gecontroleerd?
Maar bijf vanavond bij ons joh, daar zou je ons een groot plezier mee doen.:sun: Echt. En ik kan me heel goed voorstellen dat je horendol wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...