Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 quote: Originally posted by: womanik heb nu wel een rustruimte, waar géén tevee staat, alleen een heerlijke bank, een vloerkleed en een kachel met vlammetjes. Dus ook relaxed, warm en horizontaal chillen. (liggen op de bank) Dat lijkt me ook heerlijk zeg. Vooral die kachel met vlammetjes. Maar dat gaat hier in huis niet helaas.Ik schrijf het bij op mijn wensenlijsjte voor mn droomhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Oh tuurlijk.Nee, de 1e neem ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ha die Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Was dit een eenmalig bezoekje of blijf je weer hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 springt de box in en roept HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Oké. Wel jammer want we kunnen nog wel wat mensen met ervaring gebruiken hier hoor.Maar ja, dat is eigen keus he?Dag Kirky. Het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 quote: Originally posted by: kirkyik hoop van harte dat de moderators dit ook lezen . dit komt recht uit mijn hart . Ik zag ze net nog online dus dat zal wel gelezen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Misschien is het hier wel gewoon leuk? In ieder geval leuker dan op andere fora Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Zie je wel. Jij hebt best iets zonvols bij te dragen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Heej Kirky,Wat ontzettend leuk, dat ik je weer eens zie.Stom toevallig heb ik gisteren nog naar je gevraagd onder de rubriek "wie missen we al een tijdje"Jammer, dat je niet wil blijven.Gaat goed met je schrijf je.Nog steeds chauffeur??Begrijp nu waarom je destijds weg bent gegaan.Grote schoonmaak houden is altijd goedWens je in elk geval het allerbeste mocht ik je niet meer "spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 quote: Originally posted by: kirkyen Caro,s Chat . laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken . Ik ben er vrij snel weer vertrokken. Daar wordt niemand vrolijk van.Ik ga weer even wat nuttigs doen Kirky. De keuken roept.Leuk je hier even te zien. En als je je bedenkt ben je welkom om te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 is ontzichtbaar word niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 hallo Bloempje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 "Halooooooo Bloempje,Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Poeh, moet ff mijn verhaal kwijt!Kom net bij de winkel vandaan, had er een supermoeilijk moment. Baal er nog van! Heb met de kinderen een gezellige avond gepland. Ging dus met hen de winkel in...videootje, lekkers halen, je kent het wel! Had voor de kinderen popcorn en wat te drinken en toen kwam ik aan de beurt. Olijvenbrood en....het water liep uit mijn mond bij het idee aan wijn....Heb echt staan dubben...ja of nee. Het is nee geworden en ik ben er nu blij mij, maar o wat was dat lijntje dun...Ik schrik daar toch weer van! Hoop echt dat dat soort momenten verdwijnen. Ik wil ze niet! Ben veel te bang dat het ooit weer tot een ja komt. En dan weet ik al hoe ik de volgende morgen opsta: hoofdpijn, duf en met een megagroot schuldgevoel:( Daarna terugdenken of ik geen rare dingen heb gedaan en bij vriendlief voorzichtig polsen hoe of de avond was:$ Nee, daar wil ik niet meer heen dat weet ik...Heb mezelf maar een DVD van Tim Burton kado gedaan. Ik dacht kan beter mezelf op een andere manier kietelen. De DVD was net zo duur als de fles wijn die ik anders gekocht zou hebben...Zo...dat staat weer zwart op wit! Sta nog steeds droog en niks in huis, mooi!Nu met zoonlief een verse pizza bakken:)Bedankt maar weer voor jullie luisterend oor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hoi Ekstertje.Wat ontzettend goed van je dat je weerstand geboden hebt.Wat kunnen dat toch verrekt moeilijke momenten zijn heWaarschijnlijk dronk je vroeger altijd wijn bij dat olijvenbrood.Die herinnering wordt dan ineens zo scherp he.Toch is het heel goed dat je je ervan bewust bent hoe dun het lijntje soms kan zijn.Dat maakt je weer sterker voor de volgende keer.In elk geval een dik, vet compliment van mij,En...geniet van je eten straks:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hallo Ekstertje ik zit dan wel niet zo lang op deze forum maar ook ik vind het verschrikelijk knap van je ik wou dat ik zn wilskracht had groetjes Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Bedankt Rapilos,Schrok echt hoe hard of die wijn aan me trok:$ Heb jij nog vaak van dat soort heftige momenten?Die koppeling tussen dat olijvenbrood en de wijn had ik ook al gemaakt. Maar zo zijn er voor mij heel veel van die "trigger"koppelingen. Wijn met toastje met kaas is er ook zo eentje...En ja, natuurlijk de gewonne triggers als honger, vermoeidheid, beloning, etc.Maar ik dacht ik zet mijn relaas hier maar neer, dan is het uit mijn systeem en misschien heeft iemand er nog wat aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hoi Glen,Lief dat je dat zegt. Maar ook ik ben vaak op mijn bek gegaan zogezegd:$Veel vallen, maar ook weer opstaan. Op een gegeven ogenblik werden de droge periodes steeds groter. Mijn langste stopperiode was 4 maanden, daar ben ik nu met pijn en moeite weer naar onderweg.Kom hier maar vaak, het heeft mij ook echt geholpen!Het hier zijn en toegeven dat je een drankprobleem hebt is al heel goed van je Glen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 hey hoi rapilos,glen,ekstertje , poehh hey zat even ergens anders te loeren hahahaha was jullie al weer vergeten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 weet je ik werd vanmorgen om 9.00 wakker heb koffie gedronken en dagt weet je wat ik doeik ga cola drinken heb dat vol gehouden tot nu ben toch weer met mn stome kop naar de winkel gegaan en drank gehaald ik weet van mezelf dat ik verkeerd bezig ben maar de verlijding is zo groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ekster,Nee, ik heb bijna nooit meer dat soort heftige momenten.Nog wel de asociatie met bepaalde dingen, maar dan als een soort flauwe heimwee.Maar ik heb het door jou omschreven moment wel heel vaak ervaren hoor,Vooral het eerste jaar, en soms daarna ook nog wel.Maar goed, drink nu al ruim 2 jaar niet meer.Het wordt echt minder hoor, en verdwijnt op een gegegeven moment zo goed als. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 is nu bijna 1 1/2 jaar clean en heeft ook de ervaring dat de trekmomenten meer naar de achtergrond verdwijnen en sterker word zelfs van het kijken naar drank ,kan me niet meer veel deren wat ik nu heb is beter en belangrijker ,dus ja het word steeds makkelijker .ekstertje voor jou knap van je hoor die verleiding weerstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik heb 1.5 jaar uiglijders gehad. Hier op het forum. Nu sta ik een jaar droog. + een paar dagenWat ik hiermee wil zeggen is: HOU VOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goeie middag Kanjers,Ik ben weer thuis en hondsmoe. Zag dat Captain Kirky langs geweest is. Jammer dat het zo kort was, maar misschien komt hij weer wat vaker,Verder een groot comliment aan Eks. Goh meis wat ontzettend knap van je dat je geen drank gekocht hebt. ik blijf het sterk vinden hoor dat je aan je trekt geen gehoor hebt gegeven. Ook gezien dat Glen er weer is. Ja jij wordt ook wel zo sterk hoor. Maar dat heeft tijd nodig. Ben benieuwd of het met de kookwekker gaat. Dat is een goed hulpje als je wilt leren om uit te stellen.Guppie is daar gebleven. Dan komt hij hoogstwaarschijnlijk in een egelopvang dus beter kan hij het niet hebben.Iedere dag wordt een feestje voor hem, want hij wordt volgepropt met meelwormen en ander lekkers. Dan kan hij goed in de winterslaap gaan.Ook ga ik voortaan vrijdags bij de D.A. werken omdat we het gewoon niet bol kunnen werken, er is zoveel te doen en we liggen met alles achter. Vrijdag 20 grote kattenkennels ontsmetten omdat er een ziekte is.Zo nu eena kijken of ik wat kan gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden