igor Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 goede morgen frummers.blijf maar lekker in bed liggen hoor.het regent BBbrrrrrrrrrik zal jullie wel even ziek melden op het werk.draai nog maar een keertje om, ik vermaak me wel alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nou ja alleen. er zijn er twee vreselijk uitgeslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 ach het blijven scheetjes de stofzuiger maar weer pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goedemorgen Igor en al die nog moeten ontwaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Harry goede morgen en hanneke, zie ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Raar woord eigenlijk: ontwaken.Waken is wakker zijn, de wacht houden.Dan zou ontwaken toch juist beteken dat je in slaap valt???Zou dat nou komen van het niet drinken dat je 's morgens vroeg al zulke gekkigheid denkt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 nou jij hebt de slaap wel uit Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goedemorgen Remi, en alle latere inloggers:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ook goejemorge Teveel, Igor en Blondie.Wat een snert weer vanmorgen. Hoort echt bij een begrafenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Morge Blondie, Desi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Sorry Harry ik begrijp je ff niet. (misschien nog niet goed wakker). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Stom Desi, niet nagedacht, ik haal het weg, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nee Harry dat hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goedemorgen Harry en Desi:DSterkte Desi vandaag !!! Druilerige dag voor een begrafenis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ja he. Maakt het er niet beter op. Kan me niet herinneren ooit een begrafenis met goed weer meegemaakt te hebben. Of zou ik dat zo voelen? Was t maar voorbij:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Maar nu eerst koffie. Liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Koffie gaat er wel inZwart graag, kan ik nog effe goed wakker wordenSlecht geslapen vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 hey, goeiemorgen iedereen reeds aanwezigSterkte vandaag Deesje, dit weer hoort er blijkbaar bij. Hoop dat het snel voorbij zal zijn.Maar k&b toch, heel mijn gezicht is al nat Hoi Harry, nuchter denken is anders denken. Klopt als een zwerende vinger Blondje, jij gaat nog steeds als een speer hé, ondanks sommige randproblemen !Igor, hoe sta je er nu eigenlijk een beetje voor ? Iedereen een voor deze druilerige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dank voor de koffie Deesje, met een beetje melk graag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Blondie fijn dat je partner open staat voor therapie. De wil is er. Dat is het belangrijkste!Heb je weer liggen piekeren vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goeie moergen lieve kanjers,Zag dat Blondie niet zo goed geslapen heeft. Er is gisteren toch nog al wat gebeurd meid, dan is het logisch dat je daar s'nachts mee bezig blijft. Hopelijk slaap je vannacht beter meis.Ik heb vannacht ook niet zo goed geslapen. Heb die Gup (egel) een paar keer eten moeten geven.Vandaag gaat hij een grote reis maken helemaal naar de D.A. Wat zal ie kijken als ie daar is zeg.Maar hij doet het goed hoor.Zo nu ff lezen want ze komen me zo halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 goedemorge Will.Koffie met melk. Komt eraan.Weer werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hoi Bolletje.Kun je zo'n egeltje ook aaien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Op z'n koppie wel Dees maar niet over z'n lichaam. Het ventje heeft er helemaal geen benul van dat ie eigenlijk heel bang voor me moet zijn. Ik zit nu achter de p.c. met een egel op m'n arm. Ergens heeft hij een stekeltje verloren en dat zit nu in m'n mouw.:$Ja ik weet het, het is eigenlijk niet goed want hij went zo gauw aan mensen maar goed, hij is toch ook z'n moeder kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 O ff eerst iets doen, dadelijk ben ik weg en kan het niet meer.Borrie Vandaag houden we het samen droog hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden