Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetsurfpak! Zie het voor me met flippers. Sorry ben een beelddenker kan ik niks aan doen.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Geloof niets van de omschrijving die je van jezelf geeft Jet.Heb de berichten wel aangepast of gedeeltelijk weg gehaald.Moet iedereen in zijn waarde laten vind ik, en iedereen alle vrijheid geven en laten doen wat hij wil zolang het een ander niet hindert.Pretendeer liberaal te zijn en dan hier op deze manier mijn pedante meninkjes ventileren, ik schaam me.Je leert hier niet alleen met drank om te gaan, je leert ook nog met mensen om gaan.Ik zal in het vervolg wat voorzichtigheid betrachten.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ga vannacht tip van Jet opvolgen. Op bank hangen. Durf mijn bed niet meer in. Ik bedoel geeft zoveel spanning dat ik daardoor ook niet meer slaap.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik vond het wel grappig Harry.Een beetje zelfspot moet een mens ook hebben vind ik. Dus ook degene die echt knokelkniën hebben.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mijn bank roept. Ik moet komen hangen. tot later (denk ik)
Otje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 BethJe gaat gewoon naar bedje bed is om in te slapenDus dat is het enige wat je doet in bedSlapenNiet wakker liggen dusDus je gaat gewoon op tijd naar bed, als je binnen 20 min. niet slaapt, ga je eruit. Even zitten, kopje melk, koekje, sigaretje. En weer naar bedAls je binnen 20 min. niet slaapt, wéér eruit, melk koekje sigaret, en weer naar bed. het gaat erom dat je lichaam leert bed=slapenPiekeren doe je dusook niet in bed, en tevee kijken ook niet. meestal val ik na 3 x in slaap. maar ik moet ook weer strenger zijn. Niet slapen = je bed uit. Punt is vaak dat ik blijf liggen want dat is lekker warm. Bed uit is koud en dan moet ik die trap af.Ik ga het ook weer doen, jij ook ?
Tobbertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Hallo lieve kanjers:present:Jetset: ik las je posting straks over je nieuwe woning... het gevoel wat ik erbij kreeg... heerlijk.Je schreef over je hond uitgeteld op zijn kussen, twee poezen op de bank, de rust op 4 hoog; vredig...Geniet daarvan, lieve Jet, je hebt het verdiend hoor! Heerlijk toch dat je beseft hoe fijn het is?Ik heb er echt een beeld bij. Hoe tevreden je ineens met je leven kunt zijn.Dat heb ik nu dus ook, en wil echt niet mezelf de hoogte in gaan prijzen. Maar zoals jij omschreef voel ik me de laatste dagen ook heel vaak.De nieuwe lieve hond die we hebben schenkt ons zoveel vreugde, en vooral voor mij is ze een engel uit de hemel; ik had altijd ontzettend moeite met de nachtdienst van mijn man, ik ging dan helemaal los qua alcohol...Nu is het zoooooo anders: ik ben al de hele week ijverig aan het breien (ja, best oubollig) 's avonds, maar ik heb allemaal verzoeken om dikke sjaals te breien voor mijn nichtjes, buurmeisje, mezelf...Dus ik ben elke avond en ook vaak overdag aan het breien. Dan de hond: ze zorgt dat ik beweging en afleiding hebt en ligt lekker bij me, en het is een groot beest, 33 kilo en 65 cm. schofhoogte, dus ik ben niet bang om 's avonds laat nog een flinke wandeling te maken. Dat maakt weer dat ik goed slaap en afval... dus ja... ik voel me ook zo gezegend, met de steun van mijn man, mijn lieve hond, mijn dochter die trots op me is, mijn familie... ik heb nu ook zin in Kerst en ik denk daarbij helemaal niet aan alcohol maar vooral aan gezelligheid, de kerstboom, de versiering... de knusheid gewoon. Ik ben een echt gezelligheidsmens, ik hou van sfeerlichtjes, 's avonds tegenwoordig een grote pot thee op de salontafel met wat lekkers erbij, maar verantwoord snoepen... heb ook geen snaaibuien meer...Kortom: ik ben een tevreden mens geworden, ben best blij met mezelf eigenlijk, ik had nooit gedacht dat ik dat nog ooit tegen mezelf zou zeggen... als ik nu in de spiegel kijk betrap ik me erop dat ik soms tegen mezelf lach, haha... een mens zit toch raar in elkaar eigenlijk.Zo, nu ga ik lekker douchen en dan maar weer verder met sjaal nummer 3... en straks nog een flinke wandeling met onze lieve viervoeter:DDag 60 droog, en ik heb uitgerekend dat ik op 31 december op dag 125 zit en ik ben vastbesloten om die te halen en dan flink aan de kinderchampagne!Liefs, ToPPertje;)
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Nee heb dit al te lang geprobeerd. Werkt voor mij niet. Wordt het erger van. Dus dit is een noodmaatregel.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Even voor de eerlijkheid. Tweede glaasje ook genomen. En medicijnen ook en ritalin, eerste vandaag ook maar.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zoveelste bankhangpoging mislukt. Spring meteen weer op. Onrust!
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Helemaal gelijk Jet,Het zit in jezelf, in jezelf geloven en het moet je een rotzorg zijn wat een ander er van vind.Kijk dat zeg ik nu, en zo hoort het, zo moet je zijn zegt mijn ratio, maar zo ben ik dus helemaal niet.Praat tegen mijn gevoel in, waarschijnlijk gewoon te ijdel.Ga nu even naar mijn vriend met zijn bloeddruk van 155/250, kijken of ik hem op de kast kan krijgen Nee hoor, de chemische industrie heeft die bloeddruk alweer omlaag gekregen en ik ga hem niet pesten.Tot straks.Harry
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ha ha nee alleen vanochtend maar niet echt.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Kan niet stilzitten. Ga even wat muziek maken. Misschien kom ik wat tot rust en ritalin gaat zo ook wel werken.
Tobbertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Heej ja, wat Bethanie zegt: muziek maken... dat is ook zo heerlijk rustgevend. Dan denk je nergens aan, gefocust op de muziek, dat heb ik ook met schilderen. Maar dat doet Bolletje ook he... Afleiding mensen, dat is de sleutel tot succes volgens mij...Maar nu moet ik echt hupsakee, de douche onder springen, beetje vouwwas wegwerken en dan lekker met een film en mijn breiwerk en pot thee de bank op:D Lekker knus en oubollig, haha.Fijne avond allemaal, enne: we houen het weer droog he;)Liefs, en samen staan we sterk! ToPPertje:present:
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goeie avond die Glen. Is het nog een beetje uit te houden vriend?Toppie;)
glen Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Bolletje ik hou het well uit maar ik vraag me aff off er mensen boos op me zijn
witte Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 hmmm even mn beeld bijstellenDirty Harry maar dan wel casual gekleed...Ik ben in ieder geval niet boos Glen.Ik wens je wel weinig alcohol toeJij beterschap Mupke
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Oei Glen daar vraag je me wat. Ik ben in ieder geval niet boos op je, waarom zou ik. Omdat je het gisteren moeilijk had? Daarom kan ik toch niet boos op je worden. Je kiest toch niet bewust voor deze nare ervaringen?Nee hoor geen zorgen. Ik voel me alleen soms machteloos omdat ik niet meer voor je dan doen als wat ik doe. En das vervelend maar dat is mijn gevoel en daar ben ik dus zelf verantwoordelijk voor.Goeie avond lief Witje.
witte Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mooi gezegd Bol.Wat een inzichten krijgen we hier he?
glen Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 ik begrijp het maar ik heb zn gevoel dat Bethanie veel dingen van me weg heefd de dingen die ze zegt kan ik well begrijpen
witte Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Glen heb je al gekeken bij tips en adviezen?Het eerste onderwerp daar is misschien iets voor jou
Tobbertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Lieve Bolletje, ik zou het bijna vergeten maar nog heel erg bedankt voor je lieve compliment vandaag...:$je kreeg me aan het blozen hoor... Je bent een echte schat en je schildert geweldig mooi!Ik zou ook wel eens een foto van mijn werk willen plaatsen maar ik weet echt niet hoe dat moet...Misschien kan iemand me dat eens uitleggen?iedereen vecht hier toch keihard, en iedereen probeert elkaar te helpen. Dat is echt geweldig en blijft de kracht van dit forum... Geweldig!Liefs, ToPPertje:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden