Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Aangepast Bor... Je had gelijk !!!

:D

Harry, Ik ben ook absoluut niet gek van sporten hoor, vandaar mijn uitstelgedrag ook...
Alleen doordat ik nu niet werk en veel stilzit en een koekjes en snoepjesverslaving nu aan het ontwikkelen ben kom ik aan als een gek...
Dus als ik nog mooi en sexy voor de dag wil komen moet ik wel... ;)

• Antwoorden 301
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Bij mij ook. Als ik opruim verplaats ik alleen dingen. Of gooi ze op een hoop achter een deur. Deed ik als kind ook al. Zei mijn moeder ruim dat eens op gooide ik het achter de bank of legde het op de trap. Dat doe ik ook nog steeds. Hoe gaat dat bij jou dan?

Geplaatst

Ja beth ik was eendjes aan het voeren, ik riep nog dat ik met je mee wou lopen maar je wilde me niet horen :o toen zocht ik m'n troost maar bij de eendjes. het verschil tussen kwaak en sniksnuf hoor je toch niet dus kon ik even ongestoord uithuilen.

Geplaatst

Oei ja, dan maar sporten Blondie, anders pas je niet meer in het plaatje dat ik van je heb :) mooi en sexy dus...
Heb daar zelf gelukkig weinig last van als ik een beetje oplet met eten, en nu ik niet meer, nou ja in elk geval heel veel minder, drink...

Geplaatst

Neem me iedere dag voor bepaalde taken uit te voeren( met tegenzin) zodat ik niet weer in dat uitstelgedrag verloren ga. Want daar heb ik een handje aan. Als ik dat niet doe dan wort ik chaotisch met alle gevolgen van dien. Dan is koning alcohol heel dichtbij.:devil:

Geplaatst

Wat is geen sport Bethanie?
Bedoel je crytogrammen? = Denksport (staat op de boekjes, dus dan is dat zo :D)
schaken = schaaksport, vraag maar aan willekeurig welke grootmeester, die zijn gesloopt na
een partij. Niet met mij hoor, hebben ze in 2 zetten gewonnen :huh:

Geplaatst

Harry en toch is het geen sport.
Bolletje, nee ik heb niet geslapen. En het gaat nu nog wel. Weet niet zo goed of ik vandaag slaap zal inhalen of beter wakker kan blijven zodat ik misschien vanavond eindelijk eens wel slaap. Het is nu weer licht, dus ben ik minder bang, snap je.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...