blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Aangepast Bor... Je had gelijk !!!Harry, Ik ben ook absoluut niet gek van sporten hoor, vandaar mijn uitstelgedrag ook...Alleen doordat ik nu niet werk en veel stilzit en een koekjes en snoepjesverslaving nu aan het ontwikkelen ben kom ik aan als een gek...Dus als ik nog mooi en sexy voor de dag wil komen moet ik wel...
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Igor, volgens mij was het echt een Snoopypyama. Maar was jij ook de eendjes aan het voeren?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mocht vannacht geen lawaai maken, maar nu kan ik de hele dag weer lekker veel herrie maken.
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mijn topsport is mijn huishouden runnen:wacko:
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Desi, maar dat is ook topsport. Was er gister helemaal kapot van. Eigenlijk hoef je dan niet meer te sporten vind ik.
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Hhahaha.... Desi, is inderdaad ook een sport op zich Huishouden runnen... Vandaar dat het bij mij zo'n puinhoop is en blijft !
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Bij mij ook. Als ik opruim verplaats ik alleen dingen. Of gooi ze op een hoop achter een deur. Deed ik als kind ook al. Zei mijn moeder ruim dat eens op gooide ik het achter de bank of legde het op de trap. Dat doe ik ook nog steeds. Hoe gaat dat bij jou dan?
igor Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ja beth ik was eendjes aan het voeren, ik riep nog dat ik met je mee wou lopen maar je wilde me niet horen toen zocht ik m'n troost maar bij de eendjes. het verschil tussen kwaak en sniksnuf hoor je toch niet dus kon ik even ongestoord uithuilen.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 En Harry nog even over wat je net zei. Dat is geen sport.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Och Igor, maar nog even over die koffie van jou... Ach nee, straks een mot op mijn dak.
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Jemig zeg wat is er veel geschreven.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Oei ja, dan maar sporten Blondie, anders pas je niet meer in het plaatje dat ik van je heb mooi en sexy dus...Heb daar zelf gelukkig weinig last van als ik een beetje oplet met eten, en nu ik niet meer, nou ja in elk geval heel veel minder, drink...
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Neem me iedere dag voor bepaalde taken uit te voeren( met tegenzin) zodat ik niet weer in dat uitstelgedrag verloren ga. Want daar heb ik een handje aan. Als ik dat niet doe dan wort ik chaotisch met alle gevolgen van dien. Dan is koning alcohol heel dichtbij.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Dus als ik weer een dame in een roze Snoopypyama zie roep ik heel hard: Igor!
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Snif,snif... ik wordt verkouden geloof ik. Heb ik nu eeeeeecht geen zin in.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Wat is geen sport Bethanie?Bedoel je crytogrammen? = Denksport (staat op de boekjes, dus dan is dat zo ) schaken = schaaksport, vraag maar aan willekeurig welke grootmeester, die zijn gesloopt na een partij. Niet met mij hoor, hebben ze in 2 zetten gewonnen
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Beth. heb jij vannacht niet geslapen of zo? Alles goed met je?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Dees, wat wou ik nou zeggen. Oh ja, drink je dan zodat je de troep niet meer ziet of het je niks meer uitmaakt?
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Bethanie dat kan ook mijn dochter zijn die heeft ook een roze pyama met snoopys.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Morgen Bol en allen die ik schandelijk over het hoofd heb gezien.Harry
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Beth: Nee die druk van dat ik iets moet nekt me meestal.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Harry en toch is het geen sport.Bolletje, nee ik heb niet geslapen. En het gaat nu nog wel. Weet niet zo goed of ik vandaag slaap zal inhalen of beter wakker kan blijven zodat ik misschien vanavond eindelijk eens wel slaap. Het is nu weer licht, dus ben ik minder bang, snap je.
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Morge Boll. Vandaag weer naar de DA?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Desi het was een oudere dame dus het zal Igor wel geweest zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden