Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Oh Dymph, schiet me opeens te binnen. Ik had het over een inslapertje. Ik bedoelde een licht slaapmiddel van de HA he? Geen borrel!
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zit nu wel alleen.W is wezen zwemmen, altijd op donderdag, in Drup haar dorp, hebben ze een bronnenbad, zit geen chloor in maar ozon.Ze viel om van de slaap en is al vertrokken, zit hier dus alleen met mijn spa, Beethoven op dit moment, puzzeltje en jullie.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik slaap bijna altijd wel goed. Maar als ik in bed lig tv te kijken, dan haal ik de 1e vijf minuten van een programma al niet meer.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Jeetje, schiet Bondie er zomaar doorheen. ik zie je nu pas. Sorry. :$ Welterusten hoor.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zal ik het licht maar uitdoen?Welterusten allen!
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mup, als er geen bezoek meer komt blijven we weer saampjes zitten
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Oeps, had niet gezien dat je welterusten zei.Welterusten dan, slaap lekker, ik doe het licht wel uit.Harry
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Drup, je hebt gelijk met die dagen, Allerheiligen en Allerzielen.Waarschijnlijk gaat men daar op 1-11 naar het kerkhof omdat dat een vrije dag is ?
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 hallo....is iedereen al vertrokken?? Teveel...zit je hier nog sinds vanmorgen??
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 ik lees hier over slapen...blijft moeilijk he? Zonder drank slaap ik zolang smorgens. Nou ja, mijn dag was droog, op naar een volle week geen druppel! stond nog even te aarzelen bij mon-cherie bonbons...niet gedaan. Zodra ik maar iets proef ben ik weer verkocht, ik weet het.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Hallo Beate, ben er wel tussen uit geweest hoor, boodschappen gedaan, W gehaald, bij vriend geweest, gedoucht en zo voorts, maar er staat altijd wel een pc of laptop an.Ja zeker Jet, heb nog even op een operakoor gezeten, maar vond dat ik daar onvoldoende kwaliteit voor had.Eentje valt niet op in zo 'n groep maar dat wil ik dan toch niet zijn, en je doet dan eigenlijk alleen mee voor het volume.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mooi Jet, heel mooi.En dan die beelden, sommige tenminste, samen met die muziek, zit je strot dicht.Zou dat beeld dan even vast willen houden, zoals die vrouw die tegen dat schild hangt en dan eindeloos naar die muziek luisteren.Dolorosa, inderdaad!
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 oh wat een mooie muziek komt hier voorbij. Ik vind dat prachtig ook, die giga koren. Ik weet niet hoe ik een you tube song hier op dit forum moet krijgen, maar de Mathhaus Passion, tuurlijk van J.S. Bach en dan het allerlaatste lied: Wir setzen uns mit trainen nieder...MOOI!!( de umlaut kan ik niet zo snel vinden, sorry). Deze muziek wordt ook veel in flims gebruikt.
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 weet iemand dit toevallig; er is een bekende (oudere) film met Robert de Niro, daarin wordt ook prachtige koormuziek gehoord. iemand idee welke muziek dat is. Stom, de naam van de film ben ik ook al kwijt.
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Jetset, ik zal het eens opzoeken. Ik ben als kind eens meegesleept naar die Mattheus Passion, vreselijk natuurlijk! Ik was nog zo klein en kon nog niks zien ook. Waarschijnlijk geen oppas voor mij te vinden die avond. Nu vind ik het prachtig. Hret Paas verhaal is het eigenlijk he?
igor Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 wat aardig van je; hoe zoek je dat in "hemelsnaam" (wou even in stijl blijven) op?
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Je verwent me Jet.Kom er eigelijk weinig toe om naar koorzang te luisteren, Wil is niet zo 'n liefhebber.Wel van klassieke muziek, althans licht, maar niet gezongen.Maar zo als op haar zwemavondje..., en als er dan iemand is die je op weg helpt.Bedankt en welterusten,Harry
Beate Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 oh prachtig Jetset, thanks. Als je dan ook die fotos van die ander film ziet met die mooie muziek, dan denk ik: jonge jonge... kijk eens om je heen, die mensen hebben het veel moeilijker dan ik. En ik zit te worstelen met een drankprobleem, voel ik me schuldig. Maar ik geniet wel echt van t leven hoor, heb geluk in nederland geboren te zijn en in een land zonder oorlog te leven. Nu nog die drank aanpakken.
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 ff voor Alf::moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::):moon::):heart::moon::)van harte met je eerste hele jaar zonder dranken dat er nog vele mogen volgen:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 welterusten lieve mensen:lips::lips:
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik ga ook slapen, nou ja, nog heel even lezen.Om 9 uur staat de interieurverzorgster voor de deur, moet er dus op tijd uit.Welterusten allemaal,Harry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden