Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

Sailor wordt het niet eens tijd om te gaan verhuizen? Ze behandelen je als een kind daar terwijl je wel zelfstandig woont. Tuurlijk woon je beschermd maar is dit niet wat overdreven?

Dymph je maakt jezelf gek meissie. Snap je bezorgdheid maar laat het niet overheersen en dat is wat gebeurd. Daar zijn je katten niet mee gebaat en jij zelf zeker niet. Weet er alles van want heb er in mijn leven ook 14 gehad en blijft pijn doen en in het begin paniekerig voor de andere. Denk er aan dat als jij loopt te stessen dat dit een invloed heeft op je diertjes zodat je geen goed beeld meer hebt wat er werkelijk scheelt.

Sorry van harte welkom hier. Rechtsboven zie je navigatie en als je die aanklikt zie je het draadje wie is wie en daar kun je je voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Beth, als je nu weer last hebt van een snelle ademhaling, ga dan ff op de bank liggen met je handen op je onderbuik. En probeer met je ademhaling, je handen omhoog te drukken. Heel diep in ademen door je neus en dan door je mond uit ademen. Je moet je mond zo vormen dat er een heel klein gaatje over blijft. net of je fluit, dus de uitademing gaat dan ook heel langzaam.
Probeer dat eens een kwartiertje en als het goed is word je weer wat rustiger.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jetset, ik heb zelf een binnenkat die haar draai niet kan vinden. Steeds gestressed en bij een enkele vlo krabt ze haar huid helemaal open. Maar volgens mij heeft dat met stress te maken.....
Dus ik zit er ook over te denken om een andere thuis voor haar te zoeken. Ze aard niet met de hond en poespoes, steeds helemaal alleen in een andere ruimte. en heeft juist zoveel liefde nodig.....
Kan jou zwarte buitenkat wennen aan poespoes en een hondje ? Dan kunnen we wellicht ruilen ????? Ik heb een terras en tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...