Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

Bol,
Vegetarische schnitsels zijn echt heerlijk hoor.
Je hebt heel veel soorten tegenwoordig.
Ook die groentenschijven zijn heerlijk.
Nee, je hebt er geen lekkere jus van.
Je moet ze bakken in een beetje zonnebloem of olijfolie.
De jus moet je maar gebruiken die je bewaart hebt van een vleesgerecht ofzo.
Tenminste,..zo doe ik het altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Pfff... wat een*day weer. Sorry dat het steeds over mijn katten gaat, maar ik zit al maanden in een maalstroom van ziektes en toestanden en zie er soms geen gat meer in. Alles tegelijk, het een na het ander, ik weet het niet meer. Ik doe verdorie alles, heb een krediet moeten opnemen voor de kosten, en toch blijft het doorgaan. Beroof ik ze van al hun kiezen (ziekte forl) en dan nog blijven de ontstekingen.
Kat nummero zoveel met haarverlies: wrsch stress. Ja, ik zou als kat ook gek worden van zo'n wandelende, neurotische (inmiddels) tijdsbom, die ik inmiddels ben. Jee, wat gaat het met me op de loop. Niet te filmen meer.
En oh, dan staat de drank dichtbij, dat wil ik je vertellen. De plotse dood van kater wrsch trombose. Doet helse pijn want door prop stopt doorbloeding achterpoten. En dan sterft ahw dat af terwijl de rest doorleeft. Ohohoh, ik zit nu te kermen achter mijn scherm. Moet het maar mailen om me te uiten, maar oh, wat vind ik dit verschrikkelijk. Zo'n dood, het arme, lieve dier. En zijn gegil, ik vergeet het nooit meer.
Ik krijg het niet uit mijn hoofd, was echt een traumatische ervaring.

Vannacht droomde ik dat hij terug was (Bol!). Ik was in ht buitenland of zo en daar stond ie ineens. Zelfde bandje, koker en belletje. Alleen was ie groter en dikker en met minder wit. Ik dacht nog: 'Maar dat kan toch niet, hij is toch dood'. En idd, toen ik de naam uit het kokertje haalde, was het niet zijn naam. En toen heb ik hem vrij, lees: losgelaten. Symboliek?


Dit moest er ff uit. Ik word er helemaal ijskoud van, van top tot teen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik word zo zachies aan helemaal simpel van die instelling waar ik verblijf,omdat ik enige tijd geleden letterlijk en figuurlijk een uitglijder heb gemaakt,word ik angstvallig in de gaten gehouden.
nu moest ik weer naar de HA omdat ik gedronken had?!
ik slik drie refusal per dag! probeer daar maar eens doorheen te drinken,dan lig je gelijk op de ic!!
leve de leerling- en aankomend verpleegkundigen! allemaal lief bedoeld maar pak eens een studieboek voordat je begint te blaten over een onderwerp waar je klaarblijkelijk niks van afweet!!

VOORLOPIG BLIJF IK FIJN DROOG STAAN,DAT BEVALT PRIMA!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth en Dymph,
Wat klinken jullie beide ontzettend rusteloos.
Zou jullie wat rust en kalmte willen toeblazen.
Voelen jullie het al?:).

Hoi Igor,

Sailor,
Geweldig voornemen.
Lekker droog blijven!!
Je zit er niet voor niets he.
Jammer, dat er niet zoveel begrip voor je lijkt te zijn.
Met 3 refusal per dag lijkt het mij ook onmogelijk om te drinken.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Dymph...sorry, er ging iets mis zojuist.
Ik wilde even zeggen dat ik net je verhaaltje las, over je kat Bor, en dat ik met je meeleef.
Het is verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van een dier waar je zo aan gehecht bent.
Ik heb zelf mn kat begraven, een paar jaar geleden, moest hem in laten slapen omdat hij helemaal op was. Brammetje is 13 geworden, maar vaak denk ik nog aan hem.
Ik liet de dierenarts ook bij mij thuis komen, om hem in te laten slapen, want zelf had ik geen vervoer.
Ik schrok me rot, toen de dierenarts net weg ging, na die spuit, en na mij getroost te hebben....ik loop even naar de keuken, ik ga weer naar de woonkamer waar hij doodstil ligt, op mijn tafel op een handdoek, ik aai hem voor de laatste keer en heb de lege doos al klaar voor zijn begrafenis. Opeens
beweegt Brammetje, stuiptrekkingen, ik schrik me rot, raak in paniek en denk: die fatale dosis was niet fataal genoeg, hij leeft nog. Ik bel de dierenarts en die hufter vertelt me dat dat wel normaal is bij oudere dieren, dat ze nog wat stuiptrekkingen krijgen na de spuit, omdat de boel langzaam afsterft.
Ik kwaad, verdrietig, leeg......en ik ga hem begraven in mijn achtertuin, mijn Brammetje...de grond is kei en keihard, met m'n spade kom ik bijna 10 cm diep, ik probeer een mooi gat te graven en het lukt me niet echt. Ik barst in tranen uit, tranen stromen over mn wangen, en opeens kijkt de buurvrouw over de schutting en vraagt me: 'gaat het een beetje?'. En ik wil het uitschreeuwen: 'Wat denk je nou zelf?'
Maar ik beheers me, en vertel mijn verhaal en ze is heel begripvol en dat kalmeert me wel.
Ik loop naar binnen, las voor mezelf een pauze in, en natuurlijk grijp ik naar de fles.
Al bij al, ik ken je verdriet, maar ga het alsjeblieft niet op een zuipen zetten, zoals ik toen deed, want uiteindelijk wordt de pijn alleen maar erger.
Heel veel sterkte toegewenst, Dymph.
Liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel, Mupke, ik heb mezelf officieel nog niet voorgesteld, ik weet ook niet precies waar ik dat moet doen...ik zie ook geen draadjes, haha........bij wie, wat, waar of zo?
Wie kan mij een beetje wegwijs maken, hier, en hoe kom ik in de 'huiskamer'?
Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,
Smakelijk eten of wel bekome het U (doorstrepen wat niet van toepassing is).

Ben net thuis, koffie op.
Had ik een maand of 8 geleden niet gedacht dat dat kon, als je thuis komt iets anders drinken dan bier en daarna wijn.
Ga zelf ook eten, salade Niçoises.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...