Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Glen, gaat het nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ik moet nodig de afwas van weken weer eens wegwerken. Maar zie er als een berg(afwasberg) tegenop. Letterlijk. Kan iemand me hier weg sturen? Heb er geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Bet een internetbehandeling bij ADB is gratis en forum ook. Geef je nu een trap naar de afwas want uitstelgedrag is heel bekend hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Bedankt!!!!Zat al weer op een ander draadje, maar dat was wel heel goed. Zie net dat Bor er is. Heb je je felicitaties van vanochtend al gelezen? En is je dag leuk of vind je er geen z.k aan? Ik ga nog een kop koffie nemen en dan ga ik echt afwassen. Promise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Heb nu een blauw bil. Misschien heb nog een trap nodig tegen de andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Koffie met kokend water erop. Kan ik nog wat langer op die grote bank hier blijven zitten kletsen. Zo gezellig!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hij was al op msn zojuist, ik ben echt héél erg blij ! En nee Beth ik ben niet boos hoor, hahaxxNu naar buiten, de zon schijnt !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Woman:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 het is voor het goede doel, Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Jet thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Zo nu heb ik geen excuus meer. Koffie op. Afwassen dus maar!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Kom even langsgefladderd...is er nog iemand hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 den ekster se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Pfffff...gelukkig:)Ha den Niwi se:)Wat ben je aan het doen? Ook net als ik wat aan het surfen op het net? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Verveel me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 pfff...heb ik net bakkie koffie gemaakt poets ik mijn tanden. Bleh, nou smaakt de koffie niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 ik zit hier gewoon relaxend nuchter te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hé Eks, heb je ook niet nog wat afwas staan of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Gewoon noemt ie dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Leer mij dat eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 ja, gewoon....wat een weelde he...om niet meer te hoeven drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 dag per dag niet willen drinken....en daarin volharden...wat er ook gebeurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 hallo allemaal na een paar uur de schuur te hebben opgeruimd wat nogall een werk was ben ik weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 En dat is alles Niwi?Glen goed zo, heb ook net een halve afwas weggewerkt. Nu nog bppdschappen doen. Hoe is 't trouwens met je gordijnen? Die van mij zijn nog dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Het wil vandaag niet zo met de juiste letters typen. Nou laat het maar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden