Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Beth, je bent niet stom, alleen maar menselijk. Mijn ervaring is dat alkies snel de neiging hebben zaken op zichzelf te betrekken. En dat maakt angstig en ain jouw geval achterdochtig.
Misschien is net iedereen ff boodschappen aan het doen, koffie aant zetten, hond uitlaten, aant bellen, ff poepe, badkamer aant schoon maken, weet jij veel!

Goed dat je het gezegd hebt maar laat gaan...heeft niets met jou te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, de AA heeft ook een telefonische hulpdienst, volgens mij ook overdag. Ken je altijd belle. En je kunt wellicht contact opnemen met de VNN? Wie weet.

Het gekke is dat ik dacht dat mijn angst toenam bij het stoppen en voor even was dat ook zo. Maar naarmate ik een paar weken droog stond merkte ik dat mijn angst afnam. Ik vond van alles wel moeilijk zonder drank, eerste feestje, eerste dit, eerste nuchter dat...
Maar ik heb een hekel aan grote menigte's, in winkels enzo, als ik ingesloten word. Daar krijg ik het spaans benauwd van. Dat heb ik nog steeds maar het is veel minder erg geworden. Ik had vliegangst, ging een paar jaar geleden bijna op Schiphol onderuit, vlak voordat ik in moest stappen. Vliegen is nog steeds geen hobby van me maar ik ben niet meer zo bang.
Drank versterkt elke emotie, boosheid, verdriet, eenzaamheid en angst. Je voelt nu misschien even meer angst als je niet drinkt. Maar geloof me, dat gaat voorbij, echt waar. Misschien heb je daar idd professionele hulp bij nodig maar pak allles aan. Het is zoveel beter als de obsessie weg is. Dat is mijn ervaring. En het is te doen. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstellende van buikgriepje maar voor de rest ok Beth. Mijn leven word eigenlijk alsmaar beter. Ik drink niet meer, hoef niet meer, mijn obsessie is van me weggenomen, ik leer elke dag weer en probeer mezelf elke dag te verbeteren. dat gaat met vallen en opstaan maar elke dag dankbaar dat ik nuchter wakker word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet waar je woont want er zijn verschillende nummers maar kijk eens op de alcohol startpagina. Tevens staan daar adressen als Trimbos en GGD die je ook verder kunnen helpen.
Zeg niet dat je een spoedgeval bent hoor maar soms moet je doen alsof om sneller geholpen te worden. Weet het, dit klinkt niet netjes maar moet je dan wachten tot het echt te laat is?
Je verwoord het heel goed want het wordt steeds moeilijker en je tolorantie steeds hoger want je hebt steeds meer nodig om in die roes te komen.
Kijk maar even op die site en als het niet lukt kijk ik met je mee en miss heel simpel heeft Tactive ook wel een noodnummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GGZ zou wel VNN bellen, maar heb nog niks gehoord en vind het eerlijk gezegd ook wel moeilijk om zelf te bellen. Sta la erg lang op wachtlijst, maar voor die groep moeten eerst genoeg mensen zijn en individueel vind ik zo moeilijk dat ik dat niet zie zitten en daarom duurt het mss ook wel langer. Zit mezelf nu dus ook een beetje in de weg. Zeg het maar vast zelf voor iemand van jullie het zegt.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister droog gehouden, zo voor afwisseling naar dierenarts. Een van mijn andere katten is niet in orde, ik zie het in haar ogen. Word er helemaal gek van.
Bor, meissie, van harte met je verjaardag. Hopelijk komen er voor jou ook betere tijden aan. Ik gun je vanuit het diepst van mijn hart.
Nu weg, en dat is omdat ik echt moet gaan, en niet vanwege jou Bethje, gek achterdochtig meissie. Wat haal je je toch allemaal in je hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, flink geslapen en flink gedroomd.
Dat ik een pilletje had genomen - ai
Dat komt dat mn vriendin geexperimenteerd heeft met mdma en dat helemaal te gek vond. ai.
Vandaag maar eens kijken wat de dag brengt. Hoop niet dat ik elke 2 sec. ga kijken of ik al een mailtje heb, dat is echt een kwelling......
Het is wel echt héél fijn dat mn mooie romantische Arabische prins me heeft geholpen met een aantal klusjes, dat geeft bevrijding en rust en ruimte voor nieuwe energie :)
Eerst nog maar eens een kop koffie....

Owja en ik wil nog even zeggen tegen de nieuwelingen, het niet op te geven. Ik was net zo erg, en misschien wel erger dan jullie. ) 3 x in de week 3 flessen.....dat was minimaal. Vaak nog stomdronken naar de kroeg en me tussen de wijn door volgooien met bier en wodka. De kroeg was een eindje de straat uit, maar ik moest met de taxi naar huis en ik ben wat keren in de openbare gang van de flat in slaap gevallen.......
Gelukkig ben ik verhuisd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe woman, goed dat je verhuisd bent dan. Nieuwe start,met mensen die je niet op die manier kennen.
Kan het alleen niet helpen maar ik zie alles voor me in beelden en vergeef me sorry sorry sorry maar moet er stiekum ook een heel klein beetje om lachen, heel klein beetje maar:$. Met de taxi voor dat kleine stukje en in de hal van de flat in slaap vallen. Snap wel dat het in het echt voor jou natuurlijk helemaal niet grappig was. Sorry, kon hier even niks tegen doen. Zie soms ook ineens de andere, grappige kant van dingen. Als je nu boos bent mag je me er flink van langs geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman herken dat wel elke 2 sec. kijken of er al gereageerd is en na elk mailtje van mij al de pagina vernieuwen. Probeer nu meerdere dingen tegelijk te doen. En heb ontdekt dat als ik op home ga zitten alleen maar hoef te kijken of er iemand wat geschreven heeft en kun je tegelijk zien wie er allemaal binnen komt lopen in de huiskamer. Ook wel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...