Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goedenmorgen met zn allen! Ik zie dat Borretje jarig is. Gefeliciteerd meid!! Ik wens je een gezellige dag toe, taart en kadootjes en ik hoop vooral dat het een heel gezond en liefdevol jaar voor je wordt! HULDE!
Zou, wat sta ik fris op zeg, ben blij. k Was om half 7 al wakker, dat was te vroeg want ik ging pas om 1 uur erin vannacht.
Mensen, jullie houden het buiten niet droog geloof ik, maar binnen wel hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje,beate,Dimph,Sara en Catje natuurlijk.
Hoe gaan we?
Ik heb het gevoel dat dit een rustige dag gaat worden.
De onrust die ik gisteren zo had is nu weg gelukkig!
Gevaarlijk natuurlijk,

BamBam vertelde het me gisteren zo mooi!
Dee eerste dagen voel je je * en dan komt het gevoel dat je je beter gaat voelen en denkt ach.....
NENEENEENEE!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Borretje van harte gefeliciteed meid: :present: :present: :present: Hoop dat je nieuwe levensjaar je meer geluk mag schenken met minder verdriet.

Igor wil je niet meer zo schreeuwen? Hoorde het helemaal in Zuid Holland hahaha.

Desi tijgertje :heart:

Dymph hoe ga je vandaag?

Hier alles kee behalve mijn electrische tandenborstel die het begaf. Had nog een gewone liggen maar stond me daar te stuntelen om mijn tanden te poetesen want ben dat niet helemaal meer gewend. Normaliter merk je het als die het gaat begeven maar deze deed pats-boem.
Luxe Senseo gekocht maar snap niet hoe hij werkt. Helaas had de koffiezetter van Caro het begeven dus gaf de mijne aan haar en nu dus zonder koffie hahaha.
Las in de krant de 2e aanranding binnen een halve week hier in het durrup. :o Nou dan zal ik maar niet zeggen wat ik in mijn flatje zei over deze gelovige gemeenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh fijn dat je wordt opgenomen. Hoef je niet alles alleen te doen. Wacht al een paar maanden op een behandeling. In een groep bij de VNN. Zal bij jou wel sneller gaan. Ben nog steeds in mijn eentje aan het klooien en ggz heeft me flink laten vallen. Snappen zekere niet hoe is om af te kicken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bethanie afkicken is zeer vervelend
ik had Bolletje beloofd dat ik gisteren niet zoo veel zou drinken
en ik heb het natuurlijk ook mezelf beloofd
maar het ging gisteren midag weer verschrikelijk mis
ik had smorgens 4 biertjes gedronken en rest van de dag niks
maar ja eind van de midag

kun jij geen spoed vragen voor een behandeling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, moeilijk hè? Ik denk overdag ook dat ik 's avonds niet ga drinken. Maar als het dan avond is en ik me onrustig en angstig voel ga ik toch weer drinken. Maar ik vind dat jij het heel goed doe. Jij drinkt overdag al veel minder toch. En jij stelt het al veel langer uit. Leg de lat niet te hoog. Weet niet hoe dat werkt met een spoed behandeling, maar denk niet dat dat kan. Want ze weten wel dat ik weer ben gaan drinken en dat het niet zo goed gaat. Dus. Was gister wel bang dat ik weer helemaal af aan het glijden ben en straks weer terug bij af ben. Waar ik 2 maanden geleden begon, zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je Bethanie Angst is een heel raar iets
en als je drinkt dan vervaagd die angst
maar ik heb well geleerd.
hoe gek het ook mag klinken
als ik niet drink ik bedoel dus minder drink dan word die angst veeel maal groter
en dan merk ik ook dat ik weer meer ga drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind mezelf niet een spoedgeval op dit moment, maar als ik eerlijk ben ben ik dat misschien wel. Weet het ook even niet nu. Maar het idee vandaag weer te stoppen en niet te drinken wordt met de dag moeilijker en de hoeveelheid word steeds meer ook al is het nu nog heeeeel weinig, daar begint het gedonder mee toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merk dat als ik aan het woord ben iedereen steeds uitlogd. Nu dus ook. Word daar zo achterdochtig van. Schaam me daar weer voor om dat hier te zeggen, maar goed. Stel me toch maar kwetsbaar op. Denk toch dat ik daar het verst mee kom. Heb nu wel heel sterk de neiging om ook maar uit te loggen zodat iedereen weer terug kan komen. ben bang dat niemand dit begrijpt en mij maar stom vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...