Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 quote: Originally posted by: Beatedie tong van jou is wel je favoriet geloof ik... Nee, deze ook
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik ga afsluiten.Ik las nog even terug. Je mag mn telefoonnummer wel hebben hoor Beate. Ga je me bellen dan?
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 oh we zijn nog maar met zn tweeen hier online zie ik. Nou, heb je nog wat spannends te vertellen of gaan we hier ook weg? Ik zal het wereldnieuws dan nog even over me heen laten komen.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 nou?? misschien wel. Wat een vertrouwen heb je in me. Kan morgen ook hoor!
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik had alweer iets geschreven intussen. Nu kan ik niet meer reageren anders ben ik Heintje.welterusten Beate.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 quote: Originally posted by: Beatenou?? misschien wel. Wat een vertrouwen heb je in me. Kan morgen ook hoor! O. Ik weet waar jij woont, dus ik dacht .. dat doet ze niet.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 OK dan. Ik als hekkensluiter waarschijnlijk vanavond. k Zal nooit smorgens de eerste zijn.trusten Mup! tot morgen. werk ze! wacht even, nu zal t wezen:
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 quote: Originally posted by: Beate wacht even, nu zal t wezen: Zucht, heerlijk hoor. (ik hoef morgen niet werken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden