lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ben je nu ook Beate:D, toch?alhoewel je wel erg vaak met dubbeleboodschappen komt hoor, voor een nuchtere dame;)ik heb ook gesport en lekker met 3-1 gewonnen, het gingmet het hele team goed en we waren echt tevreden na afloop.Toch krijgen we morgen straftraining voor die ene set, flauw he!Aanvoerdster zei het voor de grap, want trainer is met vakantie,maar toch maar even afwachten morgen.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 he daar Teveel, hoi. lekker gewerkt? Via you-tube kreeg ik Sinterklaas te zien!! en Bob de Rooy. Ik denk trouwens dat het Banderas was.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 he daar Teveel, hoi. lekker gewerkt? Via you-tube kreeg ik Sinterklaas te zien!! en Bob de Rooy. Ik denk trouwens dat het Banderas was.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Nee. collega's weten niets.Hoewel ik wel bijna dagelijks dronk (soms een dag overslaan vond ik al heel wat), hield ik er wel altijd rekening mee dat ik de volgende dag weer moest werken. Dus nooit met een kegel op het werk aangekomen. Zeg nooit nooit. Bij mn vorige werkgever ben ik weleens overduidelijk met een drankkegel binnengelopen na een avond teveel drinken maar toen zat ik net in mn scheiding en hebben ze dat met de mantel der liefde bedekt.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ha, Harry en Heintje Ook nog wakker.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Jane4, nee ik heb niets gedronken, ook vandaag niet. Dat dubbel gedoe..snap ik niet. Wel dat het hele bericht soms ineens weg is, voordat ik het wil verzenden. Dan zie ik het onderaan weer staan, en klik het maar weer aan. Ik zal te enthousiast aan het typen zijn denk ik.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 quote: Originally posted by: BeateWie is Heintje? Jane. Soms.Ken je Heintje Davids?
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ja...Heintje Davids ken ik nog wel, en?
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ha heintje II ook nognou Jet nogen dan gaan alle goeie dingen weer in 3en:D
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Die nam vaak afscheid, als artieste. En dan deed ze weer een come back.Dus elke keer als iemand zegt: ik ga .. en ze komt toch weer terug dan noemen we zo iemand Heintje.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Jee Sow jou moeten we echt wegschoppen hier he?
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hallo dames,Niet gewerkt Beate, hele dag training, zitten in hotel, net gegeten en daarna om de teamgeest te versterken fors aan Bachus geofferd.Heb daar maar niet aan mee gedaan, zal ik morgen hoop plezier van hebben.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 trusten Sowat, ik doe mee morgen, geen 1e glas. Komt voor elkaar, t gaat beter zonder.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Training valt toch ook onder werk Harr? Bij ons tenminste wel hoor
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ga ook slapen anders zit ik morgen te slapen.Welterusten allemaal
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Helemaal gelijk Mup,Nou ga ik echt, slaap lekker
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Welterusten Harry. Pas maar op dat je niet Heintje lV wordt.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 trusten teveel. Mup, hoe kun je die emoticons erbij plaatsen? dat lukt me niet.
Mupke Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 quote: Originally posted by: Beatetrusten teveel. Mup, hoe kun je die emoticons erbij plaatsen? dat lukt me niet. Als je reageert staat er rechtsboven je type-vakje een blokje: Seleceteer emoticons. Daar op het pijltje klikken en dan krijg je een pulldownmenu.Probeer het even.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 he Mup...nu snap ik em: je krijgt de emotie pas te zien als je je bericht plaatst. In het kader Bericht verschijnt alleen het woord " smile"....ok, ok, weer wat geleerd. Thanks.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 die tong van jou is wel je favoriet geloof ik...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden