Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

hey sowhat ik ben ook vrij nieuw, heb net je voorstel bericht gelezen. Hoop dat je de kracht kunt vinden om weer te stoppen.

niwi zit in zo'n dip dat ik daar nu anders over denk, wordt er gek van

Geplaatst

Goeie avond Jurgen, welkom terug.

Sowhat, toch heel knap je je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt en dat de schade niet al telang is geweest. We gaan er weer voor.:)

Hé die Glen. fijn jou ook weer te zien man. Ik hoop dat het een beetje soepel gaat lopen allemaal en niet dat je moet gaan vechten voor een opnameplaats.

Geplaatst

Is kee hoor Dympf via de mail gesproken dus contact gehad gelukkig.
En meis maak je niet druk, blijf gewoon jezelf want dat jij ongerust bent over je katten dat siert je alleen maar.
Denk maar dat het prettig is wat sociale controle als je alleen bent. Zo niet dan moet je een ander nummer aanvragen want deze is opgeslagen hahaha.

Ja over mijn eigen maatje maak ik me erg ongerust maar dat doe ik al 2 jaar. Denk dat ik het los moet laten maar kan het niet. Ik blijf maar mijn reikende hand uitsteken die ze blijkbaar niet aanneemt. We waren maatjes van het eerste uur en nog lang voordat pact bestond dus dat schuif je niet zomaar opzij. Trouwens ik laat nooit iemand vallen maar dit is wel erg zwaar.

Geplaatst

Hallo allemaal, lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Even in en uit de huiskamer om te vertellen dat dag 67 droog ook weer bijna succesvol om is...
Ik ga nu hard op weg naar dag 80; dan heb ik mijn persoonlijk record 'droog' van 40 dagen verdubbeld...
En dan is het volgende doel oudjaarsdag; dan zit ik aan dag 125...
Dus ik verleg steeds mijn grens, en dat gaat nog steeds prima gelukkig.
Maar dankzij jullie allen was het me niet gelukt, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Dus nogmaals: Dank jullie wel!!! :musicnote::heart::present:

O, en voor Bolletje:
ik heb op de dagdraad van gisteren op de laatste pagina of de één na laatste een link naar een pasteltekening van mezelf geplaatst. Had het ook op het hobbydraadje willen plaatsen maar daar ging het weer mis.
Dus je kunt nog kijken bij gisteren...

En Dymph: ook bedankt voor je compliment!

Zo, nou ga ik nog even een mailtje naar een vriendin sturen om haar uit de put te trekken en dan lekker bankhangen voor de tv, ik heb mijn pyjama al aan..:D En de hond ligt te ronken, net dik een uur door de brullende wind gelopen, heerlijk!! Helemaal uitgewaaid!

Fijne avond allemaal enne: we houen het weer droog he?
Samen staan we sterk!

Liefs,, ToPPertje:D

Geplaatst

Haha, Niwi:D

Je moest eens weten waar ik allemaal wel en niet in gedronken heb... ik heb alle mogelijk variaties gehad...

Maar weet je wat ik zo lekker ga drinken? Een megamok warme chocolademelk, jammiejammie:D
In mijn blauwe degelijke Snoopy-pyjama, haha!

:present: Toppertje:D

Geplaatst

Glen EEN DAG ZONDER???? Goh joh wat ontzettend goed van je zeg. Is het nu ook wat rustiger in je hoofd? O wat vind ik dit goed. Proficiat. Zo maar zeg, helemaal zelf gedaan :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Voor jou hoor. dit verdien je echt.

Geplaatst

Toppie ik heb de tekening gezien. Dat vind ik zo ontzettend knap hé op die manier tekenen of schilderen. Teken je altijd dieren? Blijf maa, nu je weet hoe je ze moet plaatsen, veel tekeningen laten zien hier. Misschien ook leuk om op het hobbydraadje te plaatsen. Dan kan iedereen het nog eens apart zien. Leuk als dat draadje vol komt te staan met werkstukken.

Geplaatst

Hallo droge dapperen,

Even goedenavond zeggen.
Tot half acht training gehad, opgefrist, nu naar het diner en dan weerstand bieden aan de grote slemppartij.

Fijne avond,
Harry

Geplaatst

Heej lieve Bolletje, dankjewel voor je compliment... ik ga ervan blozen zometeen...:$

Nou ik teken/schilder ook heel graag bloemen... heb ook al eens landschappen geschilderd maar altijd uit mijn hoofd, niet van een foto of zo... Behalve de koe, die heb ik nagetekend van een kunst-ansichtkaart... Ik heb wel iets met plattelandsdieren. Zo heb ik ook een broedse kip geboetseerd, dat is mijn grootste trots... Dat ik dat heb kunnen maken snap ik nu achteraf nog niet, dat ze zo goed is gelukt.
Het is dan ook echt mijn pronkstuk in de huiskamer.

Die zal ik ook nog eens op de hobbydraad zetten.

maar met pastelkrijt tekenen is niet zo moeilijk hoor, aquarellen, dát vind ik wel best moeilijk...
maar ach, het houdt me van de straat, al dat ge-hobby... toch?:D

Liefs, ToPPertje:present:

Geplaatst

Trouwens, Bol...

ik vind die tijger van jou echt súpermooi!!! En die hond ook, net levensecht, geweldig mooi gemaakt!
Maar we zullen dit commentaar maar op de hobbydraad zetten anders is het niet op zijn plek hier misschien...

Nou, ik ga lekker aan de chocolademelk en nog ff mailen... dat was ik een half uur geleden al van plan, haha.:D

Liefs, Tobbertje >> Toppertje:present:

Geplaatst

Dat is ook het belangrijkste Toppie, het houd je van de straat af. Als je bezig bent met boetseren, schilderen of wat je ook leuk vind, dan denk je nergens aan. Tenminste dat is bij mij zo. En je kunt nog eens trots zijn op jezelf, je maakt iets moois.

Geplaatst

Dank je lieve Jane, dat zijn fijne en wijze woorden waar ik wat mee kan en die ik zeker zal onthouden. :heart: Ik zit nog in die fase van vallen en opstaan: de knop krijg ik nog niet helemaal om. Maar... ik begin al te leren niet te drinken als het moeilijk/pijnlijk wordt. Das voor mij toch een klein, mooi begin. Was vroeger nl wel anders. Ieder op zijn eigen manier, idd, dat kan ook niet anders. :present:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...