Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Thanks, Mup,

Ook nu weer speelt door mijn hoofd wat er minder leuk zou zijn geweest als ik die paar glazen niet had genomen.
Eigenlijk heb ik daar een beetje spijt van.

Rare jongens die Harry's

Geplaatst

Dank je wel Harry, ja inderdaad, eenzaam in mn hart, en ongeduldig wachten op een teken van leven. Wie is het minst koppig van de twee :s
Ik denk echt dat tijd een heler is in dit geval. Nu nog niet kijken naar morgen, dit is nu en over een weekje ofzo kan alles anders zijn.
Wat gaat de tijd dan langzaam, valt me weer op.
Mn rok is klaar, nu nog wassen en kijken hoe het uit de wasmachien komt.

Geplaatst

Hee Bol, dat herken ik :)
W zou het liefst zien dat ik een slabbertje om deed.
Vroeger zag je nog wel eens (oudere) mensen een servet omdoen.
Ga ik niet doen dus...

Ijdele jongens die Harry's

Geplaatst

Hé God zij dank ben ik de eniste niet Har. M'n trui, m'n broek, zelfs op m'n schoen zitten br. Bonen:wacko:
De kabouter moest altijd lachen als ie me zag eten. Allemaal aadrdig en wel maar ik kan niet met goed fatsoen uit gaan eten.

Geplaatst

Nou dan moet ik in jou toch echt mijn meerdere erkennen Bolletje.
Ik hou het bij een spatje op mijn overhemd

Eerlijk gezegd wil ik je ook wel eens zien eten, als het zelfs op je schoenen zit
:)

Geplaatst

Jawel Desi,

Ben omnivoor op muziek gebied.
Alleen de 3 J's en dat soort Volendamse huppelepup hoeft van mij niet.

Jammer van Solomon hè, hadden zet net samen een album gemaakt.
De Dijk en Solomon, met beide maak je mijn avond goed.

Geplaatst

Hier Blues all over.
P. is Bluesgitarist. 2 jaar geleden mee mogen gaan naar het Mekka van de Blues in Chicago. Gespeelt met de groten der aarde. Klasse was dat.
Wel eens van Lurrie Bell gehoord. Groot (origineel) Bluesgitarist. Zich helemaal kapot gemaakt aan drank en drugs maar gitaar spelen dat hij kan. Echt in de down Town geweest waar je als blanke eigenlijk niet moet komen. Daar Voel je de Blues. Zaaaalig...

Geplaatst

Truste Bolletje,

Nog even voorlezen Blondie?

Hadden we het net over muziek zet mijn vrouw Muzikantenstadl, of zo iets, op! :D:huh:
Vind ze leuk... nou ja, voor de rest heeft ze alleen maar goede eigenschappen :heart:

Harry

Geplaatst

Hihihi... Harry

Lezen kunnen ze zelf hoor, daar begin ik niet meer aan :P;)
Maar net wel effe flink liggen knuffelen met mn dochter, is echt een knuffelbeertje...
En over een half uurtje ook nog effe met mn zoon, al is hij niet zo'n knuffelbeer...autistisch en kan maar licht contact verdragen...

Wat is de wereld toch mooi, nu ik weer kan genieten van het contact met mn kids.
Was in mijn actieve verslaving toch echt niet waar als eerste aan dacht...(nee, dat was de drank)
En daar schaam ik me nog steeds voor :$:$:$

Geplaatst

Wat een geluk hè Blondie alles bij elkaar, en dat is mogelijk omdat je van die drank af bent.
Ja de wereld is mooi en het leven is goed, als we het de kans maar geven.
Tegenover die schaamte over het verleden kun je de trots zetten dat je dit bereikt hebt en er weer helemaal bent voor ze...

Heb eigenlijk geen idee hoe oud je kinderen zijn.

Geplaatst

Bewaak je het fort hier vanavond Harry?
Rustig avondje zeg. Mamma Mia is nog bezig zeker? Ik heb toch even wat anders gekeken. Maar zit steeds te gapen voor de buis. En nu kom ik hier nog even gapen met mn kop thee en dan duik ik er lekker vroeg in.

Geplaatst

Harry :sun:
Thnx for reminding me !!!
Ben ook wel trots op wat ik inmiddels al bereikt heb hoor en ga stille voort op dit gekozen pad !!!

Mijn kids zijn trouwens inmiddels 9 jaar (dochter) en bijna 12 jaar(zoon)...
Nog even en dan zal ik ze steeds meer los moeten gaan laten, kijk er niet echt naar uit, nu ik al zoveel in hun leventje gemist heb...maar het zij zo

Zat trouwens vanmiddag in de auto op weg naar mijn kids te denken aan ToPPertje (dat blijft ze toch voor mij)
Hoe ik zou reageren op zo'n naar bericht over mijn liefste en naaste familie ?
Zou ik gaan drinken of sterk genoeg in mijn schoenen staan om op dat moment de drank te weerstaan ?
Moet eigenlijk blozend toegeven dat ik het niet zou weten...
Waakzaamheid blijft dus geboden, ook voor mij, want herstel betekent geen genezing...
Ik ben alcoholist en zal dat altijd blijven !!!

Geplaatst

W., mijn vrouw had Mamamia even op staan meer heeft het afgezet.
Ze kijkt en luistert nu naar Duitse muziek die ze opgenomen heeft. maar zie wel veel stukken doorspoelen:)

Ik hou nog even de wacht en dan doe ik het fort op slot.
Was vannacht knap laat en moet morgen naar een themadag over pensioenen in Nieuwegein, moet ik toch een beetje wakker zijn.

Geplaatst

Ik vind ons Toppertje ook een echte Topper Blondie.

Zou ook niet weten hoe ik reageer, dat weet je pas als je het meemaakt, hoop dat ik het niet te weten kom.

Toppertje haar naam leent zich mooi om onze bewondering tot uitdrukking te brengen maar jij bent minstens zo 'n grote topper hoor Blondie.

Harry

Geplaatst

Welterusten Blondie,

Ik ga ook voorbereidingen voor de nacht treffen.
Heb net even gespiekt en er staat nog een hele horde zwijgzaam gereed om het fort te verdedigen.

Voor iedereen, nu of straks, lekker slapen en laten we er morgen een topdag van maken.

Harry

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...