Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Geodemorgen allen:)Yala, gefeliciteerd!
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Moghu Mup. Ga je vandaag nog iets leuks doen?Ya proficiat met je kleine grote man. Ja die speen heeft hij nu niet meer nodig hé? Nu worden het omgedraaide petjes, lollies, grote rugtassen enz.Morgen beginnen'met de Refu. hé meis? Ik heb er zin an jij ook? .
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goeie morgen Rekel. Ga je vandaag nog op pad? Ik hoop dat die andere rekel zich vandaag ook laat zien.
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 ik blijf lekker thuis vandaag, bolletje...ik voel me wel zo thuis in mijn thuis-woestijn dat ik geen aanleiding zie om daar weg te gaan en het valt me ook op dat mijn compaan-rekel hier steeds minder is ja....
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 ah....ier es tem sie....den Will se....alles kits ?
will Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Als je van de duvel spreekt !Het is zo, sinds ik in between houses zit het moeilijker en moeilijker wordt.Nog 23 dagen en alles valt opnieuw op zijn plaats. Heb faith, please ??
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 volgens mij sta je om het hoekje te wachten tot er iemand roept ??...
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ik ken dat gevoel van lekker thuis zitten, een beetje lekker doen waar je zin in hebt omdat het zondag is.Misschien dat die andere Rekel, als hij weer wat meer uit de sores is, vaker hier komt. Ik hoop dat hij er niet alleen mee blijft zitten.
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 ik heb alle vertrouwen in je, Will...dat weet je....als je tot die tijd maar niet van het padje afwijkt he...
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 je ziet het, bolletje...ik hoef maar een vossegeluid te maken en hij is present...
will Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Open haard brandt, laatste uren hier "at the villa". Nu beginnen de moeilijke dagen. Vanaf 20/11 kan ik 5 dagen op app van zus. Het pad dear niwi heeft vele vertakkingen. Ik moet en zal de hoofdweg opnieuw vinden !Ja bollie, hoop het ook, en het zal ook.
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 we gaan gestaag verder, Will...het doel zal bereikt worden, hoe dan ook....geen enkele fles zal ons in de weg staan...
will Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ik volg, langzaam maar zeker. Nu even weg, ga filmpje zien en dan "huis" waarts Maak er een fijne zondag van
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Hey kijk daar, als je het over de vos hebt trap je hem op z'n staart.Ja het blijft moeilijk Willbillie, ik hoop echt voor je dat deze aankomende tijd niet nog moeilijker voor je wordt, en heel gauw tot het verleden zal behoren. Dan kun je een nieuwe start maken.
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 niet te hard op die staart trappen he, bolletje..
Cyntia Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goedemorgen allemaal.Lekkere zondag.Eerst even aan de studie daarna net als ekstertje ook even hardlopen.Even lekker frisse lucht na een week hard werken.Dag 40 ben ik inmiddels gepasseerd, op naar dag 50.Lekker fit, kan overal goed mijn hoofd bijhouden en zonder opvliegers.Nadeel nog steeds regelmatig trek mede doordat ik door ouder wordende ouders en schoonouders nogal onder druk sta.Heb op de laatste tijd regelmatig hoofpijn en waarschijnlijk een te hoge bloeddruk.Kan dat mede worden veroorzaakt door Refusal/ Neem 1/3 tablet per dag dus eigenlijk minimaal.Prettige zondag verder allemaal.
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 het ligt er ook aan in hoeverre je die druk toestaat, Cyntia
blondie6173 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goedemorgen allemaal:DNog net op tijd... Goed geslapen, maar nog steeds moeNog niks gelezen, ga ik zo doen en daarna klaarmaken voor de visite en het ophalen van mijn kids bij mijn ex... Weer 4 uur in de auto, bah
Cyntia Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 BlondieWat al wel eens eerder is genoemd. Ophalen is leuker als wegbrengen en hier in het noorden schijnt het zonnetje lekker.Rijdt altijd lekkerder.Leuke CD voor onderweg?
Cyntia Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 NiwiOver hoeverre je druk toelaat.Zegt mijn man ook vaak. Laat je niet door anderen onder druk zetten.Zou ik aan moeten werken maar is heel lastig.Vooral mijn ouders weten me steeds weer onder druk te zetten.Uitspraken van 40 jaar geleden komen dan weer bij me boven.Negatieve opmerkingen van mijn ouders komt ook altijd harder aan.
blondie6173 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ophalen is inderdaad altijd leuker dan wegbrengen. Gelukkig hoef ik dat nooit te doen, dat wegbrengen. Ex haalt altijd op Vind het ook weer heerlijk om ze weer te zien, maar nu ik zo moe ben zie ik gewoon op tegen de lange reis.Komt ook wel weer goed, muziekje hardop aan en gaan met die banaan;)Zo, en nu snel effe tussen de drups in de douche doorrennen:DMisschien tot laters
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden