Spring naar bijdragen

Maandag 8 novmber

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heb net jullie reacties gelezen mensen, bedankt daar voor. het 'cold turkey' is taai, maar kan soms hard zijn voor mezelf en dat komt nu goed uit. ik probeer ook weer avondeten naar binnen te krijgen, dat was ik zo'n beetje verleerd. doe het op eigen kracht, woon alleen. maarja er is maar één persoon die het moet doen he. soms heb ik wel momenten van angst, dat ik pas 26 ben. hoe ga ik dit allemaal doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Beate begrijp je. Mijn ervaring is dat als mensen drinken niet goed eten.
Bedoelde dat niet naar jou toe hoor want was gewoon een vraag.
Ben ook een spinnetje omdat ik erg weinig eet en sta sinds mijn geboorte al op dieet om dikker te worden en ben nu 51.
Naar wat ik nu zeg tegen degene die wat dikker zijn. Beter te mager als te dik want dat blijkt toch gezonder te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jurgen, ik zou me daar maar niet al te veel zorgen om maken hoor. Maar van de andere kant, ik was ook pas 30 toen ik op mezelf ging wonen en alles nog moest leren. Dit gaat geleidelijk hoor je hoeft niet alles ineens te kunnen. Bovendien staan er ontzettend veel simpele gerechten die je kunt maken op internet.
Kijk maar eens en als het je niet lukt, kijken we samen wel. ik vind dat je erg goed bezig bent man.;):moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja het alleen wonen opzich komt wel goed, woon nu een jaar of 5 op mezelf, waarvan 2 jaar samenwonen. bedankt voor je aanbod, als je lekkere simpele gerechten weet hoor ik het graag hoor:) maar maak me meer zorgen dat ik nu al een alcoholprobleem heb, vraag me of of mijn hele leven een gevecht blijft. denk het wel eigenlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jurgen ik denk dat dat misschien wel eens mee zal vallen. Natuurlijk moet je blijven opletten voor de drank maar als jij dadelijk een tijd droog staat, zie je zo'n hoop dingen om je heen waar je van kunt genieten, misschien dadelijk een gezin waar je voor moet zorgen. Ik zou proberen om me daar niet al te veel druk om te maken.
Je kunt nog zoveel groeien. Daar zou je best nog wel eens versteld van kunnen staan. Je bent er bijtijds bij joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...