bolletje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Heb een stukje gezien Jet maar gauw afgezet. wat een narcist zeg, die vent heeft echt niet in de gate wat ie gedaan heeft. Bah, ik hoop dat hij iemand die hem dieerbar is, ooit zal verliezen dan weet ie wat dat is.Maar dan zit jij inderdaad heel dicht bij de zee. Das kicken zeg. maar je hebt het ook dik en dubbel verdiend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Tobbertje, ik lees net dat je hond morgen 1 jaar wordt. Grappig toeval is dar onze hond morgen óók 1 jaar wordt. Je hebt toch niet net als ons een Berner Sennen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Lieve Spud hier komt de trap van drup. Kan niet goed op 1 been staan dus hoop dat hij op de goede plek terecht komt. :$Jetset ligt te luieren op de bank. Banjootje moest natuurlijk vanmiddag uit in de storm en regen dus lange regenjas aan en rubberlaarzen in het baggerdorp. Bovenbuurvrouw kwam naar benenden en zag me maar vond dat ik me al heel goed aan begon te passen hier. Huh? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Wordt het morgen weer een beetje dierendag dankzij de honden van Topper en Borderliner want zijn jarig.Blijft noodweer dus extra warme handdoek en kluifje. voor alle dieren.Heb zo'n hekel aan dit weer dat de doucheschuim al bij de deur staat. Was me buiten wel, heeft het durrup ook weer wat.Lukt toch niet want er brand geen licht...............Is het jaar nog niet om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hé ik flits nog even langs. Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ben aan het mopperen Bet maar verder kee en met jou meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Drup alleen jij hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Mopperen? Over het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Nee hoor, jij bent er toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Met mij? Laten we het er maar op houden dat ik wel een knuf of bosje :present:kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Heb jij nog wat nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Gewoon niet lekker allemaal. Doorbikkelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Voor Bet: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 :present:voor jou ook een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Maar het gaat nog steeds niet goed begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Beetje a.h. overleven zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Mijn dag is een dag als alle anderen maar gaat wel goed al waren de laatste dagen beroerd. Ben bezorgd om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Laatste dagen beroerd? Wat dan? Ja ik heb niet kunnen bijlezen. Toch niet omdat je je zorgen om mij maakt????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Kan ik wat voor je doen?Zal ik via pb mijn mailadres geven zodat we privee kunnen praten als je wil?Let wel ik dring me niet op maar weet wat het is dus doe met dit gegeven wat je wil want ik nodig je uit te helpen zover ik kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ja lieverd graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Zal hem zenden want dit gesprek hoort hier verder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden