Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Psich. zei je drinket er toch gewoon doorheen of je neemt het helemaal niet in. Toen ik mijn mening gaf kreeg ik het toch niet, moest VNN maar bellen. Ben daarna daar dus langs gegaan. Beetje vreemd en VNN mag het mij niet voorschrijven omdat ik bij ggz zit. Vond het ook nogal een stap van mij om het eindelijk toch te vragen. Maar deze psych. gelooft denk ik niet zo in dat spul. Heb wel heeel veeel meer andere pillen nu. Hele hoge dosis. Hoop dat ik zo wat rust krijg in mijn hoofd en alcohol kan laten staan. En word vandaag gebeld door VNN met meer nieuws over start programma. Spannened! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Sorry voor mijn spelfouten en dat ik even niet naar jullie vraag en zo. Als het wat beter gaat met me komt dat wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Rare psych. Bethanie, heeft misschien zelf een psych nodig?Sterkte, rust en vooral de wil om door te zetten, dat zou ik je willen brengen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Je kunt refusal gecontroleerd gaan innemen bij de GGZ volgens vaste afspraken. Dat snap ik niet van die psych. Moet tie toch weten.Waarschijnlijk gelooft hij dan niet zo in jouw motivatie. En waarom zou je erdoor drinken als je het zelf wil gaan innemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ik zou er niet eens doorheen durven drinken want heb een kotsfobie. En de wil om niet te drinken is nu wel minder sterk ,maar wilde nu toch deze week niet drinken omdat ik steeds meer nodig heb en elke dag drink nu en die psych. is een arts in opleiding en is er nog maar net. Heb em nu 3 keer gezien. Maar wel een van de weinige psychs die me serieus neemt. Dus dat vind ik wel heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Lees tussendoor iets over Borretje. Hoe gaat het met je? Sorry heb je vast al geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Woon je hoog genoeg Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 quote: Originally posted by: SowhatJa zeker goed blijven oppassen. Moet je dan toch nog de detox gaan doen,als je niet meer drinkt? Deze begreep ik niet? Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Oeps die was voor Bor geloof ik. Ben een beetje chaotisch maar maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Dus refusal wordt op dezelfde mainier gegeven als methadon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ja Ik ga 3x per week naar GGZ op afgesproken tijd en krijg dit via verpleging ingegeven. Dit wilde ik zelf als extra stok achter de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 en moet je dat dan helemaal alleen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Een hele goedemiddag allemaal!Ya is weer uitgewerkt en gaat lekker van m,n warme huisje genieten!Jeetje wat een weer zeg!Regen en veel wind hier!GETVERRRRRR!!!!!!!!!!!!!Hoest met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Borr. Ik snap dat wel maar als je thuis al een hele tijd clean bent dan heb je toch geen ontwenningsverschijnselen meer die door de detox moeten verdwijnen. Wat zijn ze streng daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Nee Bethanie dat wordt je gegeven door een verpleegkundige die toeziet of je het helemaal inneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoi Yayala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Oh dat wist ik niet. En die psych. dus ook niet. Maar dan ik dus niet zelf bepalen wanneer ik het wel en niet wil. En dat is nog een stap te ver dan voor mij.Wilde alleen voorlopig even 5 dagen niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Nee Refusal/Antabus is voor langere duur. Niet voor een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Was het nou vandaag wel verstandig om de bus te nemen i.v.m. storm? Wil niet ergens blijven hangen en niet meer terug kunnen. Weet iemand hoe erg het met het weer is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Moeilijk Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Goedemiddag allemaal,Zo weer terug, sponsor bleek niet thuis te zijn, maar zie haar als het goed is vanavond bij de meeting.Intussen wel gelijk de boodschap gedaan, dus ik hoef nergens meer heen en kan lekker warm en knus op de bank met een boek:DTapas ; Gefeliciteerd met 3 jaar droogte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Heb vriendin op bezoek nu dus ik ben weg. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Even een verslagjeVoel me wel okay, weer in gesprek met d'Arab prins.....er is communicatie in ieder geval.Vanavond dansen en straks nog even werken aan een kostuum. Dat is altijd leuk Fijne dag allemaal xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 GoedIk heb een soort van verzoeningsmail gestuurdHij is nu aan het werk denk ik dus het zal nog tot vanavond duren voor hij dat leest...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden