Spring naar bijdragen

Donderdag 11-11-2010

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgend allemaal. Ik laat de koffie vast passeren ;)

Lieve Jet, kijk je een beetje uit met die stormwind ? Of hou goed vast aan de vlieger, wie weet beland je hier :D

Laat het je smaken Eks.

Harry, zo vroeg al gaan werken op een feestdag ?? Of is dat bij jullie daar geen ?

Anyway, loodzware nacht gehad en redelijk ziekjes doorstaan. Topverkoudheid !
Vader gistermorgend naar de kliniek gebracht en verblijft even daar. Hoop dat het niet al te ernstig is, maar dat weten we pas in de loop van de week.

Nu in bedje en ga gauw mijn ogen dicht doen. Ik zie er niet uit :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen Teveel, Borretje en Jetset:)

ff bij gelezen. Lag gisteren al vroeg in bed.
Zat niet zo lekker in mijn vel maar heb het wel drooggehouden.
Dag 24 alweer vandaag.

Maandag avond gesprek met GGZ ontactpersoon om alles eens eindelijk uit te praten samen met P . bij mij thuis. t Knaagt allemaal te veel bij mij.Wil duidelijkhied! :wacko:

Vriendin is gisteren samen met mij de Antabus gaan halen. Wat een opluchting. Ze heeft grootse plannen gemaakt voor de toekomst, zoals weer werken e.d.Ik hoop echt dat ze nu uit die vicueuze cirkel kan stappen!

Vandaag moet ik heel veel thuis gaan aanpakken want het is me een rotzooitje hier geworden. Heb het veel te druk de laatste week gehad. Dus vandaagga ik nergens heen dan hier aankl....

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Will: gauw naar bed en heel veel sterkte en beterschap jongen:heart:

Dees: doe je het wel rustig aan? Goed dat je vriendin de eerste stap(pen) heeft durven maken:present:

Jet:
Sint Martinus biskop
mit zien hoge houd op
mit zien lange slipjas oan
doar kumt Sinte Maarten oan.
:moon:

Ff bijlezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Will,

Klinkt niet best, ga maar gauw slapen en beter worden, en het beste mat je vader.
Het is in Nederland geen feestdag, in huize Harry wel, maar dat is het vrijwel elke dag :)
Ik hoef van middag pas te werken, mijn lieve W. begint om 8 uur, ik ga ze om 12 uur weer halen.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de zo vurig verlangde lening??

Desi hoop dat je je vandaag beter voelt en plezier krijgt in het opruimen.
Hou zelf niet zo van opruimen, auto wassen en zo voorts.
Behalve als het echt een zooitje is en je het ziet opknappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Jet; zet en bind dan alles maar vast zeg! Vind het altijd zo raar dat hoge gebouwen in hevige storm gaan bewegen. Maar over zee uitzien......gewéldig! Maak er maar foto's van joh als je kunt.

Blondie; wat fijn dat jullie goed hebben kunnen praten. Begrijpt hij nu zijn aandeel ook beter?

Heb gisteren een absolute rustdag ingelast, kon niet anders, te moe.
Nog bedankt voor jullie lieve reakties. Heb een wijs besluit genomen (denk ik zelf) en mijn arbeidsdeskundige gebeld en alles uitgelegd. Krijg wrsch. jobcoaching omdat mn bazin dat niet (genoeg) doet. Overweeg ook om minder uren te gaan werken. Ik ga langzaam steeds verder achteruit en dat mag toch niet de bedoeling zijn. Vanmiddag belt de HA om te horen hoe het met me gaat.

Zo nu ff rommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel, Harry en Jet!
Ja Harry, mn bordje ligt ook te vol, dacht alles gewoon door te kunnen doen ook nadat ik weer ging werken. Niet dus.
Ben gisteren niet gaan trainen en heb ook het examen v a.s. zaterdag afgezegd, zullen ze me niet in dank afnemen zo kort tevoren want dan hebben ze de keurmeesters enzpo al afgestemd op het aantal deelnemers, maja, net wat je zegt Harry, ik moet even om mezelf denken.
En idd Jet bazin heeft andere belangen. Maar ze leek nl. eerst zo begripvol en bereid om rekening te houden maar daar is in de praktijk helaas niet veel van terecht gekomen. Vandaag UWV nog maar ens bellen en afspraak v. december vervroegen. Denk dat ik bij 15 uur werk gelukkiger ben dan nu met 20 uur.

Jet: stilte voor de storm? :D Spannend, hè?

Dees, jammie, gebruik je dan ook een echte varkenspoot? :P

Nu weer verder. Bah, kan niet op gang komen, krijg mn dieselmotor niet in zn 2 :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara ;
Hij geeft toe dat eergisteren tijdens het gesprek bij de systeemtherapeut, hij misschien een iets te rooskleurig beeld van onze relatie heeft neergezet.
Ik besef heel goed dat ook ik daar een aandeel in heb gehad.
Enthousiast verteld dat we al gestart waren om bepaalde problematiek aan te pakken en dat dat langzaam aan vorm begint te krijgen, maar nagelaten hoeveel voeten dat in de aarde heeft gehad en nog heeft...
Al doende en pratende leert men he ;)

Fijn om te lezen dat je even een pas op de plaats neemt en daarbij hulp hebt gevraagd... Toppie !!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...