Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Soms ga ik uit met een jongeman. Denk ik; waarom gaat ie uit met mij???? Ik ben veeeeeel ouder.Maar het kontakt en de avonden zijn altijd zeer waardevol. Hij blijft me bellen, denk ik waarom in vredesnaam? Het is een aantrekkelijke vent, dus op mij zal ie niet zitten wachten. (snap je?) Het ligt op het puntje van mn tong om het rechtstreeks te vragen aan hem. Maar heeft dat zin? Een vent die een vrouw belt en date, zal altijd met een "standaard" antwoord komen. bla bla... Mn vraag; heeft het zin om aan hem te vragen waarom hij altijd met mij uit wil? Ik wantrouw misschien wel iedere vent. Zal een man eerlijk antwoord geven, of geeft ie het antwoord waarvan hij denkt dat iedere vrouw dat wil horen. (nou, ik ben realistisch genoeg..geloof niet in sprookjes meer) Ik denk ook; een man speelt vaak (en graag) met een vrouw (speelbal). Nou ja zoiets dus. Heeft niets met drank te maken, maar wou het toch even in de "groep" gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel...jij bent volgens mij altijd aan het multi-tasken...dan lees je weer een boek ondertussen, nu kijk je geloof ik weer tv ondertussen, en mag ik vragen wie is W?? je vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Vanaf vandaag draag ik een ring. Een ring van een vriend van meer als 25 jaar waarvan ik weet dat het niet goed gaat met hem. Weken geleden vroeg hij of ik deze ring als vriendschap wlide dragen en vandaag heb ik hem omgedaan met dubbele gevoelens. Het is een erg mooie ring omdat die van hem is maar doet pijn.Een vriendschap van meer als 25 jaar verdwijnt niet zomaar en elke maand als hij hier komt logeren zie ik hem acheteruit gaan en nu na al die jaren deze ring.............Een lief klein gouden ringetje met een briljantje met de vraag of ik hem wil dragen. Ja natuurlijk maar de rillingen lopen over mijn rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Jetset ik hou van mensen en het maakt me niet uit welk geslacht ze hebben. Ik heb respect voor houden van en dat geld voor mensen, dieren en natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Druppeltje...ja, je vertelde dat hij kwam logeren afgelopen weekend. Is hij alleen een oude vriend van je of ook een oude levenspartner? Bedoel is hij een ex van je? Je praat over dubbele gevoelens, ik leg het dan maar zo uit, voor mezelf. Ik denk dat hij erg ziek is, zo te lezen. Moeilijk, harde confrontaties in het leven.Gelukkig heb je de ring geaccepteerd, dan stel je hem niet teleur in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 He Jetset...vrouwen die van vrouwen houden, ik ook hoor! Het "mannen"antwoord laat op zich wachten.....Nou...vertel jij het dan maar, hoe ga jij met zoiets om? Wat zal ik doen? vragen, geen vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goeie avond mensen,Beate maar je kunt het toch best aan hem vragen? Wat verwacht hij van jullie vriendschap? Misschien vind het het net zo waardevol als jij en wil hij niet iets anders? niet iedere man is er op uit om een relatie te hebben? Meestal merk je toch aan iemand wat hij precies van een relatie wil?Weet hij dat jij ook op vrouwen valt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Nee Jetset ik wist al meer als 25 jaar dat het niet goed zou gaan. Hij kwam al bij ons toen mijn man nog leefde maar het gaat nu zo verhipte snel.Die ring had hij vorige week gekocht voor me maar was veel te groot voor mijn kleine pootjes en vandaag was hij op maat gemaakt dus kon ik hem om doen.Lief, mooi, trots met zo'n vriendschap maar ook ziek van de gedachte er achter.Naja zal hem in ere dragen en nu blafje maar. Gewoon huilen in de regen dan ziet niemand mijn tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Oh Jetset....mn humor... mijn wapen tegen mn neerslachtigheid. (bestaat dat woord nog?)Ik heb mezelf geen turf hoog. Goed nederlands? soms weet ik dat niet meer.Toch jammer, ik wantrouw iedere man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Klopt wel Beate, was net even weg, op MSN...W is inderdaad mijn vrouw...Ben wel een beetje ongedurig ja, begin aan alles tegelijk, duurt dus ook lang voor iets af is.Lees ook meestal meerdere boeken tegelijk.Had eigenlijk andere vragen verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hallo Bolletje....nee, soms merk je niet wat een man wil, sommigen hebben een enorme aaaaanloooop nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel....boek lezen, MSN..forum, vrouw....wordt ze niet knettergek van je? Heb je ook nog kids om je heen springen? Sorry dat ik je met mn vraag teleurstelde. Waar had jij aan gedacht, welke vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Beate,Ik ken je vriend niet.Maar als ik je vriend zou zijn zou ik denk ik weten wat je wilde.Als het tijdens een vrolijke enz avond gevraagd wordt zou ik het antwoord geven dat ik denk dat je wil horen.Als ik zie dat je serieus bent, en dat zou ik zien, zou ik je vertellen waarom...Ik heb trouwens wel enkele vrienden en kennissen waarvan de vrouwelijke helft een stuk ouder is, geen probleem volgens mij.Mijn W is 13 maanden ouder, niet veel, maar toch wat ouder.Ik zou het maar vragen, maar dan wel in de juiste ambiance om een eerlijk antwoord te krijgen.Aan de andere kant waarom eigenlijk, als alles nu goed is, je hoeft toch niet alles te begrijpen, geniet er gewoon van Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik had de vraag niet gezien Beate, maar dit is wel het soort vraag dat ik verwachtte.Kids zijn de deur, en W zegt inderdaad nogal eens: ga nou alsjeblieft eens even zitten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel....mijn vriend is iemand anders! Dit betreft een "gelegenheid", maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel....mijn vriend is iemand anders! Dit betreft een "gelegenheid", maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Vrouwen die van vrouwen houden mogen zeker meedoen Jet.Ook mannen die van mannen houden, geen probleem, zolang ze maar niet gaan vrijen waar ik bij ben.Een kleine kanttekening: vrouwen die van vrouwen houden zijn verloren voor de mannenwereld, dat is zonde en dat betreur ik.Daar staat tegen dat mannen die van mannen houden geen concurenten meer zijn en dat juich ik toe, leve de homo's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik ga weer afsluiten voor vandaag en ben er morgen weer bijtijds. Zal al vast zorgen dat de koffie klaar is als jullie wakker zijn. Kom ik die wel op bed brengen goed?tot morgen mensen en slaap weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Dag Bolletje,Ik drink 's morgens thee.Slaap lekker, heb je je dromenvanger gereed, heb een hele mooie gestuurd.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 WACHT EVEN.....Teveel...wacht even...ik moet je bericht van 22.57 even laten bezinken, kom zeker terug met een reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 WACHT EVEN.....Teveel...wacht even...ik moet je bericht van 22.57 even laten bezinken, kom zeker terug met een reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Dank je lieve Har. ik zal hem zeker gaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel....ik wil ook een dromenvanger van je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Aye Beate, wat spannend, het mag niet (tenminste ik niet) maar dat gevoel, zooooo geweldig.Een beetje ondeugend, daar hou ik van...Geniet er gewoon van maar zorg dat niet stuk gaat wat je graag heel wil houden.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Truste Jet, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden