Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 november


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Vonnie je snapt er helemaal niets van hahaha (grapje hoor) maar ze bedoelde eigenlijk eerder te zeggen dat ik best wel wat lomp ben, en het ging niet zo zeer of dat het een man was of niet. Het ging er meer om dat ik soms dingen deed die ik niet in de gaten had en waar hun dan kostelijk om konden lachen. Tenminste dat hebben ze me ooit uitgelegd. Soms kun je iemand vergelijken alleen al door z'n motoriek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het mups. Ik kamp tegenwoordig ook met een nieuw probleem.

Hoe dichter ik de datum nader, hoe droeviger ik word. Dit is het definitieve einde van ons !!
Het schrikt me af, overal waar ik kijk denk ik terug aan "ons". Alles om me heen doet me er aan denken.
Hoe meer ik denk, hoe triestiger ik er van word.
Zucht.

Ik moet gaan vertrekken, de wind en regen doorstaan. Het laatste schip, maar wat voor één
:(

Tot later of morgen maar dan weer.

Will's signing out :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will maar kun je toch niet een beetje rustigaan doen dan? Kijk als je dadelijk helemaal ziek bent en op bed moet blijven heb je de poppen aan het dansen. Dan heb je helemaal tijd om veel te gaan prakizeren.
Heb je al een beetje na gedacht wat je met de kerstdagen gaat doen? Misschien vind je het te vroeg om te vragen maar het zou niet verkeerd zijn om een klein beetje na gaat denken of er mensen zijn waar je bij kunt zijn zodat je niet helemaal alleen bent. Kerstdagen zijn voor veel mensen een hele moeilijke tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lieve Jet.
Ik zal er niet zijn.
Op de eerste plaats ben ik vanaf maandag een week weg... vakantie.
Op de tweede plaats is het mij net ff te ver weg.
Op de derde plaats denk ik dat ik liever toch een pietsie anoniem blijf.

En die derde reden verbaast mijzelf ook wel een beetje als ik eerlijk ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit net even naar de lijst 'uiterlijkheden' te zoeken waar velen van ons onszelf hebben beschreven.....
Zie ik tot mijn stomme verbazing dat Foto hem helemaal heeft gewist...
Wat jammer.
Maaarru dear Jet..... toch charmant dat je me jongedame noemt.... ik ben misschien nog wel ouder dan jij hoor... zou me niets verbazen... denk bijna zeker dat ik ouder ben. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach mup, het maakt mij niet zoveel uit wat er op staat...
Tis wel jammer dat Kees een pietsie dovig begint te worden...
Fijn weer wel dat we in een super geisoleerd huis wonen zodat de buren er geen last van hebben.
Maar vandaag of morgen stap ik een keer bij Saar de zaak in en koop daar een hoorapparaatje voor hem;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...