Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Sowhat, dit kost je een waarschuwing!! let maar op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ik kreeg wel een berichtje maar is dat een waarschuwing? Ik vond het nogal vriendelijk wat ze schreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 ik had er ook shampoo van kunnen maken of s©hoonheid even denken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ik ga nog even wat opruimen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Done. En nu naar bed. De wind is hier opeens weer stevig. Heerlijk. Wel jammer dat ik alleen lig. Er zijn zo van die avonden dat het me knus lijkt om samen te liggen. Nouja, moet maar zo.Welterusten jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ik waarscuuw jullie. als ik nog een keer een schuttingswoord hoor ga ik naar bed:)Dat doe ik toch wel hoor maar wil nog ff trusten zeggen aan iedereen.Vanavond belde een vriendin op van 60 die vrijdag gaat trouwen met een man die ze al lang kent. Ik geloof dat hij 73 is, leuk hé?Geluk is dus helemaal niet leeftijdsgebonden.Goed ik duik zo m'n bed in. tot morgen lieve allemaal slaap lekker en morgen weer gezond op hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 ik kruip knus bij m'n hondjes weltrusten mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 ja Mup, alleen is maar alleen, maar we kunnen wel overdwars liggen in bed, en kruimelen als we nog koekjes eten, en kraken met de krant die we willen lezen in bed, en snurken en met de mond open slapen en dan is er NIEMAND die ons iets kwalijk neemt!! Lang leve de eenzame slaper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Eén van mijn poezen gaat ook wel mee Igor. Maar ik wil ook wel weer eens een pratend wezen in bed. Gauw wegwezen nu voordat ik weer het (of de?) Heintje van de avond ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Mup, waarom heb je geen vaste verkering gezocht dan vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Mup m'n hondjes kunnen aardig kwebbelen hoor ik versta ze alleen niet altijd. en 'luisteren' doen ze altijd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Trusten Bolletje...en al de andere vrienden die nu gaan slapen. SLAPEN??? Wel vroeg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 quote: Originally posted by: BeateMup, waarom heb je geen vaste verkering gezocht dan vandaag??? Niemand wilde me hebben Mijn wekker gaat morgenochtend om 6.00 uur. Dus ik moet wel vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Mup dan moet de wekker vroeg naar bed, jij toch niet????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Mup, een pratend wezen in bed? Voor mij hoeft ie niet te praten..als ie er maar is.OHHHHH, niet gelukt vandaag? Hier zit er nog zo eentje. Slaap lekker en wat moet je vroeg op zeg. Ik hoop dat je nu kan slapen. ( droom maar van mij, zou ik zeggen, maar dat schiet niet op, t zou eerder op een nachtmerrie uitlopen en dat wil ik je ook niet aandoen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 quote: Originally posted by: igorMup dan moet de wekker vroeg naar bed, jij toch niet????? EN NU STIL AUB! Ik ga, en neem Heintje mee Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Igor, je antwoord.. heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Mup, blijf nog even, wat moet je doen daar in je bed? Hier kun je je ook ontspannen, goed voor de lachspieren ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 mup jij wilde toch graag een 'pratend' iemand naast je?????????????nog steeds ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 vertel, wat heb je aan? een Micky Mouse flanellen pyama? of een house/jump suit van fluweel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 ik zit al uren in m'n zijden SNOOPY pyama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 toen ik nog dronk, lagen mn kleren op bed en hing ik over de stoel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 EN heren wat dragen jullie vannacht???? zeg niet een stropdas want dat geloof ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 of alleen manchetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 een spiderman-shirt? of een ...... hoe heet die spetter ook alweer shirt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden