Spring naar bijdragen

Zondag, 14 november 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal! door de storm hebben we pech gehad :( water binnen geraakt via de zolder, zo doorgelopen in de kinderkamer. Stond daar een grote plas water, en heeft doorgelekt tot de living argghh! echt balen!
Maar ja hebben geprobeerd de schade te beperken. Gelukkig dat het vandaag minder regent! Morgen dakwerker bellen om na te kijken van waar het kwam. Echt wel kut want het plafond + vloer in de kinderkamer is nieuw van vorig jaar :( Zelf vele uurtjes aan gewerkt... Nu ja 't kan erger he... Kop op en verder gaan! We houden het nog steeds droog en dat is op zich heel erg goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik jullie eens wat vertellen lieve kanjers. Ik voel me goed. Heb het hier lekker gezellig gemaakt, kaarsjes aan, katten liggen te slapen, een in een hangmand aan de verwarming de andere languit op de bank, lampjes aan, Grodinootje op tafel, broek los want die zit nu strak van het eten, en Bol gaat dadelijk lekker onderuit. Filmpje kijken heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan stel ik de vraag hier Jet.
Ik begrijp nl. uit dit stuk het deel: wat in eerste instantie niet gepost was en jammer dat ik dat gemist heb niet.
Maar misschien ruk ik het nu teveel uit zn verband?

quote:


Originally posted by:
jetset


zo veel waardevols gelezen de afgelopen dagen, wat in eerste instantie niet gepost was....zoveel waardevols wat mij ook weer aan het denken heeft gezet.....jammer dat ik dat gemist heb.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge Jerre wat een ellende.
Ja er is overal veel wateroverlast als je zo leest maar als het jezelf treft piep je toch anders.
Heb 3 keer een lekkage gehad door de regen en het liep met stralen naar binnen en dan jank je hoor.
Nu na mijn verhuizing ben ik telkens weer blij dat mijn toffeltjes droog blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allen,

Jerre komt denk ik uit het zuiden van het land, want daar heeft het volgens de berichten heel wat schade aangericht.

Net een gezellig weekeinde gehad met LATex.
Alle kinderen op bezoek geweest.
Gezellig, als vanouds
Alsof we nog gewoon getrouwd waren.
Zo kan het dus ook.
Ben heppy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal toch wel meevallen Igor,
Gewoon lekker bij ons blijven, hou het in elk geval droog.

Met mij is niets aan de hand Mup,
Zit met een lekker bakkie koffie, ben aan het lezen "De eerlijke vinder", mijn cryptogrammetje staat voor en vandaar uit spiek ik af en toe op het forum.
W kijkt naar een, volgens mij, absoluut oninteressant programma, maar ja, smaken verschillen.
Dat forum, dat bedoel, alle leven vloeit er uit geloof ik...
Even een tijdelijke dip misschien?

Dalijk werken en morgen lekker met W naar la douce France. J' aime la France, j' aime les Francais

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos ben happy. Als jij dat bent dan ben ik het ook want leef met je mee.

Igor heb veel ervaring in die vingertikken want gebruik ook vaak grove taal Grove taal is wat de huisregels ons zeggen en daar doen we niets aan als in opstand komen en er geen fluit aan kunnen doen tegen de oppermachten. Een ban geven ze niet snel zeggen hoewel mijn ervaring daar rijk aan is hahaha. Niks van aantrekken want er zitten wss gewoon een paar stageres te pielen. Zo heb ik hem morgen ook want dit woord is wel luid en duidelijk maar past niet in de regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Jet precies het tegenovergestelde van een dip bij jou thuis.
Rekende het ook niemand aan hoor, had alleen een gevoel dat het langzaam uitdoofde.

Om op Sarah haar vraag te antwoorden:
Ik ben ook ADB, tenminste dat probeer ik, niet droog dus.
Als er een consumptie besteld moet worden denk ik daar goed over na.
Heb ik het er voor over, is het het waard??
Vaak is het nee, soms is het ja.
En nooit, maar dan ook nooit meer in mijn eentje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen, me even melden vanuit de haven.
Had je juist gemist niwi, maar daar ik nog niet al te goed was heb ik heel de middag op de zetel gelegen, ter voorbereiding van de nachtshift.

Alles goed hoor hier ;)

Saartje erdoor voor een examen met je hond ??? SUPER !!! :present:

En ik zie Dhen er ook tussenstaan, :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...