Spring naar bijdragen

Zondag, 14 november 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niwi je lijkt er aardig op hahaha.
Naja ben geboren in Brabant en ging heel erg vaak naar Belgie dus voel me een halve Belg. Gek genoeg voelde ik me meer Belg als Amsterdammer toen ik daar naar toe ging.
Nu woon ik dus in een zeer gereformeerd dorpje en nog verder van waar ik geweest ben en voel me net een sprinkhaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, mn computer is heeeeel traag en niet bijzonder to the point. Ik schrijf dit bericht al voor de 3e keer. Ja, t wordt steeds korter, dat wel. Igor een ban? Waarom, dat is allang van het forum gehaald waarschijnlijk, ik lees niets ergs terug vandaag van Igor. Voor hoelang? dat moeten we afwachten?
Kan ze wel een pb ontvangen nog? trouwens, ik weet niet hoe ik een pb moet maken, kan wel een pb beantwoorden. Ik krijg trouwens zelden een pb !?!
Dag...hebben jullie ook zon hekel als mensen zeggen....we komen een keer langs?? Bedoel, van die onverwachte verrassingsbezoekjes, waar je niet op zit te wachten? De tijd van ineens voor iemands deur staan is toch allang voorbij? Je maakt toch eerst een afspraak of een belletje of het past?

Teveel....ja jullie gaan naar mooi Frankrijk!! goeie reis en veel plezier daar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Mup, van die pb weet ik, maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar. Niemand staat voor mn deur, maar de belofte....ik wil dat niet die brutaliteiten! Alleen omdat ze weten op welk adres je woont. Ik moet gaan stampvoeten geloof ik, meer voor mezelf opkomen, gewoon zeggen: hallo...ff bellen van te voren ja?
Dan kan ik tenminste NEE zeggen. Als jij het nou was....was het een andere kwestie, dat snap je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Mup, van die pb weet ik, maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar. Niemand staat voor mn deur, maar de belofte....ik wil dat niet die brutaliteiten! Alleen omdat ze weten op welk adres je woont. Ik moet gaan stampvoeten geloof ik, meer voor mezelf opkomen, gewoon zeggen: hallo...ff bellen van te voren ja?
Dan kan ik tenminste NEE zeggen. Als jij het nou was....was het een andere kwestie, dat snap je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Beate

ja Mup, van die pb weet ik, maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar. Niemand staat voor mn deur, maar de belofte....ik wil dat niet die brutaliteiten! Alleen omdat ze weten op welk adres je woont. Ik moet gaan stampvoeten geloof ik, meer voor mezelf opkomen, gewoon zeggen: hallo...ff bellen van te voren ja?


Dan kan ik tenminste NEE zeggen. Als jij het nou was....was het een andere kwestie, dat snap je
:)



:DB):rose::D:D Geweldig zoals je dat schrijft. Ik zie je stampvoeten. :D:P


Pb's stuur je door op het slotje rechtsboven iemands berichtje te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, je mag natuurlijk best schrijven dat je je slecht voelt. Beetje oppassen met je taalgebruik. Ja, soms niet altijd zo fijn als je juist op zo'n moment teruggefloten word. Laat je daardoor niet weerhouden om toch te schrijven. :heart:
Er zijn nog zoveel woorden die je er ook voor kunt gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig een waarschuwing Igor!! ik vind ****bijna een ingeburgerd woord, maar ja, wie ben ik. Vroeger verbood ik het mn kids om te zeggen. Persoonlijk vind ik vloeken erger. Ik heb ook een keer een waarschuwing gehad hier, voor het woord klpieppiepte. Maar dat was wel terecht ergens.
Oh jee...als dit nu maar goed gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...