Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetjaja, mup, ik ken jou. je wilde vragen of ze nog eens zou weggaan.....toch, toch? toch? of niet dan? Ja. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nee Jet, of ze naar de titelHeintje de 4e wil solliciterenbij antwoord is ze aangenomenmet meerderheid vd Heintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 nee, dan mannen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 daar heb ik geen ervaring mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 gets ik ben meligde quiches vielen tegenen ik weet niet of de treinen straks weer gaanals ik mijn ei niet kwijt kan (volleyen) zitten julliede hele avond met mij opgescheeptBel de NS maar gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 kom da tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 He bah, toen ik werkte had ik dat ook altijd, dat nagelknippen in de trein....echt zoooo ranzig.Had ooit eens een vriendje, toen het net aan was knipte hij zn teennagels naast het bed op de vloer en liet ze liggen. Ik lag nog in bed en ging wel redelijk over mn hupla, en hij vond mij maar een zeurvrouw . En nu heb ik er eentje met smetvrees, weer het andere uiterste..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 den woman se:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 den niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 getvr getvr. ik blijf maar vrijgezel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ik had liever een ijzeren treinhelaas, ze rijden nieten de bus is te omslachtigfilm kijken dan maar weervoor de veranderingleve NS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Jet ik hoop dat dit morgen wel in orde is met de NSze gaan niet voor 4 uur vannacht weer rijden,er is zeker niemand die in de buurt van goudakomt op weg naar zandvoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 nou jane niet alleen de ns heeft problemen. de Borabank ook. geen pin automaat van de bora werkt. ga je naar binnen vooor geld AAN DE BALIE VAN EEN BANK kunnen ze geen geld geven omdat 1 computertje niet werkt??? een landelijk probleem. ik snap hem nog niet maar goed ik ben ook hartstikke blond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ik ga bankhangen. ik denk dat m'n luikjes zo dichtvallen dus alvast weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ik ben niet blondmaar zie het verband niet tussen jouw banken mijn trein:Din Utrecht is brand in een relaiskastmaar dat zal de BORA (Boerenl./Rabo???) vastniet beinvloeden.Maar als je over G rijdt morgenzal ik jou mijn treinkosten gevenzijn we alle2 geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 truste en ik snap die bank al:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 hallo allemaal, ik las het van de treinen in utrecht. Altijd wat met deze jongens,of ze nu NS heten of ProRail..Dan is het t brandje, dan de blaadjes, dan de sneeuw, of de ijzel.SOms denk ik wel eens; heb eigenlijk niets te melden, waarom log ik nog in? Eerlijk toegeven; ben te lui om het draadje van de hele dag te gaan lezen en te reageren op alles wat zich afspeelde vanmorgen of vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Mensen, morgen is alles weer anders op het spoor... echt. Mochten er nog problemen zijn. Denk in oplossingen en niet in problemen! Een PB'tje voor 1130 doet wonderen. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 quote: Originally posted by: BeateSOms denk ik wel eens; heb eigenlijk niets te melden, waarom log ik nog in? Omdat je het leuk vind met ons .. dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Martens...op welke pagina van Wie is wie...kan ik je intro lezen? Heb nu geen idee wie er achter Martens en die rolstoel zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ja Miup, ik vind het ook leuk met jou en al die anderen. Alleen ik heb niet altijd wat zinnigs te zeggen, k heb geen kids meer in huis, k heb geen huisdier, laatstaan een ziek huisdier.. Heb geen baas....OH, NU is mn 3 minuten maaltijd klaar...tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Dat eten is al op, k had mn vorig bericht niet geplaatst. Het was best wel smaaaaakelijk, morgen weer hetzelfde. Ik eet 3 dagen hetzelfde, wel zo makkelijk, dan gaat de boel tenminste op. die struik bloemkool enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nou, je eet tenminste. Maar ik vraag me wel af hoe je die struik bloemkool klaarmaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Hallo vrienden, nou ja, dat hoop ik...We, W en ik, zijn wat eerder naar huis gekomen.We hadden het prima hoor, daar in Frankrijk.Ben niet "droog" gebleven.Maar ook niet doorgezakt, gewoon netjes, een pilsje, een wijntje of wat...We zijn nu thuis omdat ik morgen moet werken.Was vrij, maar er zijn zieken, dus dan word er gevraagd of je kan komen en dan ga je, toch??Ik weet dat je hier niet moet schrijven als je gedronken hebt.We waren om een uur of 1 thuis, hapje hier bij mij om de hoek.En nu in totaal 2 flesjes bier en anderhalve, of eerlijker gezegd bijna 2, flessen wijn.Ben bang dat het weer niet gaat werken, weer steeds meer, laten we eerlijk zijn.Ik zal niet zeggen dat ik nu zulk mooi proza schrijf, maar...Een normaal mens had na 2 flesjes bier en 1,7 fles wijn toch geeneens aan kunnen loggen.Ik ga mijn situatie ernstig heroverwegen.Wens jullie allemaal heel veel plezier morgen, had er graag bij geweest.Maar ja, volgens planning zou ik in Frankrijk zijn, nu moet ik werken.Maak er maar een heel mooie dag van,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden