Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi Tatum en Martens. Martens...slecht teken joh, als je bericht 2 x verschijnt!!grapje, ik heb het ook...we zijn te snel met onze vingers...Mup...het moet niet mooier worden....ik heb ook altijd in een mannenwereld gewerkt..ja echt! en ik ben 1.76 lang. Als collega's vind ik kerels prettiger dan vrouwen. Prive is een ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: jopiesommige? Veel, ik bedoelde veel. De meeste. Maar ik wilde netjes blijven. Beate, ik heb een leuk filmpje voor je opgezocht. Even op de blauwe link klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Maar.....dames, het blijven haantjes he? die mannen...ook al zijn het je collegas.Hun humor is wat directer, vrouwen kunnen soms wat achterbakser zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hier alles kee. Extra voedsel ingeslagen voor de sneeuw. Zoek nu naar sneeuwkettingen of winterbanden voor een scootmobiel en ski-latjes voor doggy maat cavia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mooi zo Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mup, mijn collega's werken op de bouw. Meestal ben ik alleen. Ik regel alles. Alles wat ze nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jammer Tatum. Je hebt ze dus niet echt bij de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Niets mis met een kippenhok, 4 vrouwen en één homosexueel errug gezellig, ik werk er graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mup, nu weet ik het: je werkt in de bouw. Op locatie!! of niet?Het filmpje stopt steeds, dan zie ik rondjes die in een cirkel ronddraaien...en ik wacht, en wacht.Ga het morgen weer openen. Lijkt me wel wat, t beste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Martens, nu MOET je vertellen....waar werk jij??? en ben je...Nee, dat gaat me niets aan, laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Het filmpje gaat over wat mensen zeggen als je ze vraagt hoe het met ze gaat. Maar dan een beetje anders. Ik vind em zelf erg geining. Probeer morgen maar even opnieuw dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 We hebben wel ICT-mensen. Maar dat bedoel je vast niet.Ik ga hier echt niet zeggen waar ik werk hoor. Dat snappen jullie toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nee Jopie, bouwvakker...en dan van het beste soort. Ik denk dat ze beresterk is ook! Die Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nee Jopie, bouwvakker...en dan van het beste soort. Ik denk dat ze beresterk is ook! Die Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: BeateNee Jopie, bouwvakker...en dan van het beste soort. Ik denk dat ze beresterk is ook! Die Mup! Omdat ik gezegd heb dat ik lang ben zeker??? Wil niet zeggen dat ik er ook uitzie als een bouwvakker he?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: jopiemup, heb je ook mantelpakje? En ook aan? Zeg! Wat is dit voor vraag? ik zit in mn badjas. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Die badjas willen we graag zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 ik bedoel maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Zullen we het nu even over iemand anders hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Het gaat weer nergens over vanavond...(nu die smile nog) oh, nou dat is niet gelukt dus, sorry dames!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mup, gaan we een wedstrijdje lengte doen?? Ik ben 1.79 meter. Nu jij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Die draagt mantelpakjes. En jij J. Wat draag jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: TatumMup, gaan we een wedstrijdje lengte doen?? Ik ben 1.79 meter. Kleintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Waar is Martens trouwens???? Martens.....???!!! Planet Earth.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Van Kruidvat?Dames, ik vond het even echt gezellig. Maar ik wil toch proberen me een beetje aan mijn slaaptijden te houden. Dus vertrek ik.Slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden