Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jane...had die Isabelle een slechte lever dan? oh lala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 gaat ie weer....sorry mensenZo praat ik niet hoor!! alles 2 keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Bolletje, wie wat en waarom komen ze je morgen om 8 uur halen? Alles in Ortnung toch?Ik heb trouwens de fotos gezien van "de wandeling" , echt leuk!!! Goeie sfeerimpressie, hulde aan de fotograaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hey Beate. Ik loop je steeds mis de afgelopen dagen. Jane, ik heb even gekeken naar de Yerba Maté. Zie wel allerlei positieve dingen voor lichaam en geest maar niks over de lever. Is het alleen on line te bestellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ja Mup....je hangt steeds bank als ik on-line ben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nu niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik heb geen hond Joop. Wel ooit eens eentje gehad. Maar nu vind ik het niet meer kunnen. Het beest zou te lang alleen zijn overdag. Vroeger, toen ik een hond had, mocht ie mee naar het werk, dus dat was toen geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik vind het stom dat ik Joop tegen je zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ok dan!! Hoe is ie? was je op de meeting? nee he? Ik las dat er in het verleden ook meetings waren georganiseerd, ben je ooit naar eentje toegegaan? En ik vind het zo jammer, nu weet ik nog niet hoe je eruit ziet. Mup, ik moet nog eten..dat gaat niet lukken vanavond heb ik het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nee, ik was niet op de meeting. Ook niet op eerdere. Zolang zit ik hier nou ook nog niet.Ik zie er vast heel anders uit dan je denkt. En jij ziet er vast ook heel anders uit dan ik denk. Ga jij eens gauw iets eten, dame! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jopie...dat idee krijg ik hier ook vaak, iedereen met wel of niet zieke honden/katten. Maar goed, in mn kennissenkring wordt er uitsluitend over de kleinkids gepraat...dan maar over dieren...die ken ik ook niet! Vraag ik: hoe gaat het met je? Antwoord: onze kleinzoon is al een week hier te logeren...NOU EN?? DAT vraag ik toch niet??!! Ik laat het maar dan.Of ik vraag aan mn vrienden: hoe gaat het? Oh goed, de keuken is net verbouwd??!!brrr...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik ben zo mooi Mup, net zo als jij!! en alle andere vrouwelijke forumvriendinnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: BeateVraag ik: hoe gaat het met je? Antwoord: onze kleinzoon is al een week hier te logeren... NOU EN?? DAT vraag ik toch niet??!! Ik laat het maar dan. Of ik vraag aan mn vrienden: hoe gaat het? Oh goed, de keuken is net verbouwd??!! brrr...... Jij lijkt op mij. Brrrr, eng dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Niet alleen in gedrag maar ook qua uiterlijk dus. Jeetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mupke...."ke" doet mij denken aan iets kleiners. Vlgs mij ben je 1.70 hooguit, bruin haar, blauwe ogen, loop je snel, heb je vrolijke pretogen, draag je casual kleding, oh nu lees ik net dat je een baan hebt...ik denk in de zachte sector. Maar misschien zit je ook wel in de politiek en ben je een BN-er. (nee toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik wil van heel veel mensen niet horen hoe het met hun ziele-roerselen gaat. Dan maar nieuwe-keukenverhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nee, nogal fout Beate. En een paar dingetjes goed.Ik werk in de harde sector. Mannenwereld. En klein ben ik zeker niet. Bruin haar klopt wel. En groen-bruine ogen. Zal er verder niet over uitweiden, want Jopie zat net al te gillen om een webcam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hallo allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hallo allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Wat is er Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Waarom staat het er nou 2 keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik ga nog even door.....weet je waar ik ook zo'n hekel aan heb? (grote hekel)Wanneer je ergens bent en de vrouwen stellen zichzelf voor als: ik ben de vrouw van dokter.....OH WAT ERG....wie ben jezelf muts? Jopie, ik stel al vaak de vraag: hoe VOEL je je vandaag, ipv..hoe GAAT het. Want er is maar 1 antwoord mogelijk in principe op de vraag; hoe gaat het? Goed! Wanneer men aan mij deze vraag stelt WEET ik dat ze niet geinteresseerd zijn...stel je voor dat ik zou beginnen...nou ja, kijk..het zit zo...(ik ben van de HOOFDLETTERS vanavond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ha jopie gaat het alweer wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mup, ook ik werk in een mannenwereld. Alleen wél op kantoor. Dat maakt voor die mannen ook veel verschil. "Taat op kantoor" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Leuk toch Tatum, mannenwereld? Beter dan zo'n kippenhok. Sommige vrouwen zijn echt erg om mee te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden