Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 november 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok dan!! Hoe is ie? was je op de meeting? nee he? Ik las dat er in het verleden ook meetings waren georganiseerd, ben je ooit naar eentje toegegaan? En ik vind het zo jammer, nu weet ik nog niet hoe je eruit ziet. Mup, ik moet nog eten..dat gaat niet lukken vanavond heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie...dat idee krijg ik hier ook vaak, iedereen met wel of niet zieke honden/katten.
Maar goed, in mn kennissenkring wordt er uitsluitend over de kleinkids gepraat...dan maar over dieren...die ken ik ook niet! Vraag ik: hoe gaat het met je? Antwoord: onze kleinzoon is al een week hier te logeren...
NOU EN?? DAT vraag ik toch niet??!! Ik laat het maar dan.
Of ik vraag aan mn vrienden: hoe gaat het? Oh goed, de keuken is net verbouwd??!!
brrr......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Beate

Vraag ik: hoe gaat het met je? Antwoord: onze kleinzoon is al een week hier te logeren...

NOU EN?? DAT vraag ik toch niet??!! Ik laat het maar dan.

Of ik vraag aan mn vrienden: hoe gaat het? Oh goed, de keuken is net verbouwd??!!

brrr......

Jij lijkt op mij. Brrrr, eng dit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke...."ke" doet mij denken aan iets kleiners. Vlgs mij ben je 1.70 hooguit, bruin haar, blauwe ogen, loop je snel, heb je vrolijke pretogen, draag je casual kleding, oh nu lees ik net dat je een baan hebt...ik denk in de zachte sector. Maar misschien zit je ook wel in de politiek en ben je een BN-er. (nee toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog even door.....weet je waar ik ook zo'n hekel aan heb? (grote hekel)
Wanneer je ergens bent en de vrouwen stellen zichzelf voor als: ik ben de vrouw van dokter.....
OH WAT ERG....wie ben jezelf muts?

Jopie, ik stel al vaak de vraag: hoe VOEL je je vandaag, ipv..hoe GAAT het. Want er is maar 1 antwoord mogelijk in principe op de vraag; hoe gaat het? Goed!
Wanneer men aan mij deze vraag stelt WEET ik dat ze niet geinteresseerd zijn...stel je voor dat ik zou beginnen...nou ja, kijk..het zit zo...

(ik ben van de HOOFDLETTERS vanavond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...