witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nou moet ik zelf ook eerlijk zijn he...4 letters begint met een t en eindigt met een ten neee t is geen tent!Nu log ik echt niet meer in....grrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi allemaal,Ik wil weer even mijn koppie 'laten zien' op het forum. Ik ben nu 2 hele weken zonder alcohol en het gaat me nog steeds prima af. Ik herken de momenten en gevoelens waarbij ik normaal gesprokem naar de alcohol zou grijpen. Ben.ook druk bezig met het ADB programma.Jane4, succes bij de kaakchrurg. Ik was er vandaag. Op 8-12 wordt bij mij de boel opengesneden en schoongemaakt (kaakontsteking).Succes allemaal en tot laterzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Bor, nee er is al een Bor, Borderline misschien??Borderline, het stoppen met alcohol lijkt voor iedereen gelijk. Ook het zweten, trillen en alles wat er bij komt kijken. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Inmiddels had ik al verwacht dat het halve forum over me heen zou buitelen. Dat is dus niet zoals vewacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hoi Tatum,Ik begrijp je opmerkingen niet. Je zegt iets over 'ieder heeft een eigen verhaal' en 'ik had verwacht dat het halve forum over me heen zou buitelen'......Wat bedoel je precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden