Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wat gebeurt er met W als die bang is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 mn laptop kapot of zo?? hallo planet earth?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Het is moelijk voor me om te schrijven...ik had vandaag gekozen om bij jullie te zijn en niet drinken,,het is wel gelukt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Major Tom speaking...Wat gebeurt er met W als die bang is? Ben het even kwijt.Ach MUp, een beetje onschuldige lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik weet niet of jouw laptop stuk is Beate? Wat een vreemde vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Niet gedronken Susana, nou dan is alles toch goed, hou vol.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hello, heavenly dreams speaking here !!! Kortom, duik mn mandje in na de film Beowolf, nog maar een paar minuutjes.Morgen weer een bezige dag met het verder schrijven aan stap 4.Ook maar naar een meeting, niet onverstandig met alle confrontatie met mijzelf.Effe resetten, zoals Mup zo mooi beschreef.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mork calling Mindy nannoo nanoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Tuurlijk Harry, dat wij jij dat het onschuldige lol is. En wij ook.Maar W. maakt zich daar niet druk om? Ik zou dat wel een beetje vervelend vinden als ik zou weten dat mijn partner met allemaal leuke dames zit te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 WAT????? Bam Bam, WAT?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Dank zij jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Welterusten Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: BeateWAT????? Bam Bam, WAT?? Mork calling Mindy, nanoo nanoo .. zei ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik wilde vandaag zo erg drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bij me is altijd zaterdag= drinken!! vandaag heb ik niet gedaan!! ben helemaal trots!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Truste Blondie,Ach Mup, ze weet wat een verlegen watje ik in werkelijkheid ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hoofd te vol.Susana, je hebt het niet gedaan. Het kan razend moeilijk zijn en ik kan me de trek voorstellen. Morgen ben je vast blij dat je het niet gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Nou Susane, dan heb ik in iedere geval dan dat goede gevoel. trots. Soms drink je niet en krijg je er helemaal niets voor terug, denk erom. Het is niet altijd halleluja zonder drank. Maar door blijven strijden he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Gek. Die indruk had ik helemaal niet van jou Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Heavenly dreams, lekker slapen. Ben ook weer weg hoor anders wordt dat slapen helemaal nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Te gek voor woorden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Maak eerst even een nieuwe kruik dan BB. Die eerste is wel koud nu.Ik ben trouwens vergeten mn elektrische deken van zolder te halen. Ik hou mn sokken aan vannacht denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Kruikje nog beetje warm. Deur staat open, lekkerrr. Die sokken zou ik maar aanhouden, pyamaatje ook Muts op wil ook nog wel es helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 wat ik weet voor morgen: geen kater!!hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Het blijft lekker vriezen de komende week. In elk geval 's nachts toch, fijn. Ga ik nu maar dromen van swart iis enzwieren op de schaats. Nou ja zwieren, harken meer:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden