Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup, dat glaasje wijn achter die smile kwam vanzelf...dat was mn sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Dacht ik al. Maar waarom dan tegen Tactive dat ze hiet niet mogen weghalen?Dat zou niet erg zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Beate, ik ben zeker geen goed schaker maar je moet relativeren.Je wint het meest met rustig afwegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 spelletje: ik droom van 2 vrouwen en 1 man. FOUT...ik bedoel; er was eens een man die van 2 vrouwen en zichzelf droomde. Herstel; er was eens een vrouw die van 2 wijn en 1 man droomde. Of 1 man die van 3 wijn droomde die 1 vrouw opdronk. Mijmeringen van een alcoholist die zn zaterdagavond droog doorkomt. Verwarring. Eigenlijk is dit geen spelletje, die is een hallucinatie. dat komt er van, al die kruidenthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik probeer te lezen..maar wat????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Teveel...op je schaken terug te komen. Mij is geleerd; 3 stappen vooruit denken, zo ook van de vijand!! en dan toeslaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Teveel...op je schaken terug te komen. Mij is geleerd; 3 stappen vooruit denken, zo ook van de vijand!! en dan toeslaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wat kruidenthee al niet met een mens kan doen .. Maar verder gaat hoet goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Beate, stuur die kerels weg en ik doe mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mij ook Beate, maar zo als je zegt, het gaat om dat vooruit denken, dat toeslaan is niet het fraaiste deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup, het was een aanzet tot!!!! Teveel, als al die kerels weggestuurd worden, ben jij er ook niet meer! Kun je niet meer meedoen, helaas, want dan wordt het spel pas gespeeld. De inzet is hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Harry, ondeugd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 niet meer te volgen!!jullie zijn zo snel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Beate, die ANDERE kerels, moet ik het tekenen?Nee hoor Mup, zolang iedereen er plezier aan heeft kan het niet verkeerd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 en waarom niet teveel, teken ze dan maar... ik snap dit toch al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik had er geen smily bij geplakt he Harr? Djiez, ik stak net even mn neus buiten de deur. Wat een koude wind zeg. Brrr. Ik had vandaag eigenlijk een eetafspraak. Maar die ging niet door omdat een van de andere dames ziek is. Daar ben ik nu wel een beetje blij om. Anders was ik nu nog onderweg geweest naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Niet dat ik blij ben dat iemand ziek is natuurlijk maar dat snappen jullie wel. Toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 ok, het wordt niet opgepikt...misschien ook wel te vertrouwelijk.We kunnen gaan dammen dan samen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 hoe later op de avond, hoe trager het volk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Iedereen is in slaap gesukkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ha nee, nog wakker.Kreeg net op mijn kop, moest nog 2 fototoestelletjes bestellen voor de dames kleindochter, nou ja, voor Sint.Heb ik dus even gedaan...Digital Street geweest, en zo heet die zaak ook nog echt, geinig toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik dacht dat je al naar dromenland was Harr.Vind W. het niet vervelend dat je zo lang op het forum zit? Met al die dames? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Teveel....wat zijn dat nu voor bezigheden op het late volwassen uurtje hier?? We zijn toch met andere zaken bezig?Nee, je bent lief om je rol van opa te vervullen zo laat op de avond. Heel goed. n beetje saai misschien, maar toch, hulde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup, mijn W kijkt graag tv en ik geef daar helemaal, totaal niets om.Beate, moest me wel even losrukken van onze aangename kout (ouderwets woordje hè, maar klinkt leuk vind ik), zou die dingen vanmiddag al bestellen en nu was W bang dat ze er niet op tijd zouden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Dat is geen antwoord op mijn vraag Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden