will Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Voila, ben er weer, en ja, ik kan vandaag lekker mee pacten Lieve Jane is ook weer van de partij zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Bol, ik heb je bericht ook gelezen vanmorgen. Begrijp dat hij al niet meer thuis woonde?Dat hij je "kabouter" altijd geweest is in je berichten, dat kan natuurlijk. Niet gemakkelijk voor je, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate wij hebben nooit samen gewoond. 21 jaar een latrealtie gehad. 10 jaar geleden is hij hier bij mij in het dorp komen wonen en ik heb toen eigenlijk alle verantwoording over genomen van hem en hem eigenlijk teveel verwend. maar ach, daar heeft hij ook erg van genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Dan doe ik toch nu even een update, anders raak ik het kwijt.Dagpacters: WitteBol Harry Rapilos Mupke Igor Jopie JaneBlondie Bako Wijfie en Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 En hier ziet alles al mooi wit !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMondhygiene van Mup, Huuu, waar komt dit idee vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik ben er vandoor, slaappilletje binnen des te rapper is het morgen. A New Beginning.Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, de rest hou ik voor mezelf. Zal er morgen mijn handen mee vol hebben Laatste aflevering zien van Hill Street Blues, seizoen 2 !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 trusten Will, alle goeds voor morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Bolletje,Toonbeeld van dierenliefde,Helemaal uit je dak van een hond met groene snotterbellen,En jij wil een haai harpoeneren????Begrijp er helemaal niets meer van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ga nu in gesprek met mn vriend...Grenzen stellen of................Kom zo misschien nog wel effe binnenwippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Blondie: kappen!! vrijheid/blijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Welterusten Will. Morgen toch een nieuw begin. Blondie, voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Zo, Beate, dat is radicaal...Zachte heelmeesters maken stinkende wonden,Je hebt ook de snelle beslissers, de niet zeuren types, en die zetten dan iets af wat achteraf best nog hersteld had kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ja Teveel..en dan moet je horen wie dat zegt !?Het zou fantastisch zijn wanneer mensen elkaars problemen zouden kunnen ruilen, immers men heeft altijd heel snel een passende oplossing voor het probleem van die ander!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik ga mn warme bed opzoeken. Morgen lees ik wel even hoe het Witte vergaan is. Mij is het weer gelukt vandaag. welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: TeveelBolletje,Toonbeeld van dierenliefde,Helemaal uit je dak van een hond met groene snotterbellen,En jij wil een haai harpoeneren????Grapje Har. grapje.Bol gaat ook afsuiten en morgen weer vroeg op. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Nietdrinker Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Dus dit is de dagdraad zoals iedereen het noemt? Ik ga het volgen de komende tijd. Iemand de gouden tip hoe je nuchter gaat slapen? Geen idee hoe je dat doet:(Groeten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 O Limburgert, gewoon de eerste niet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Gelukkig maar Bol, je bent dus toch gewoon die ik dacht...Beate, ik herken het wel, heb ook heel vaak direct een oplossing paraatSoms moet het bijbehorende probleem zelfs nog verzonnen worden.Welterusten Mupke, vroeg vanavond?? Lekker lang dromen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Trusten Mup.He daar, Limburgert, dit is nu onze huiskamer, een tip hoe je nuchter gaat slapen? Kijk bij je eigen intro eventjes. En anders...schaapjes tellen? of schaapjes tellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Limburgert, en om je nu helemaal wegwijs te maken hier, ga ik je een pb (persoonlijk bericht) sturen..wanneer je naar boven gaat scrollen...dan zie je : 1 nieuw bericht...aanklikken en huppakee...privat information. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Limburgert, en om je nu helemaal wegwijs te maken hier, ga ik je een pb (persoonlijk bericht) sturen..wanneer je naar boven gaat scrollen...dan zie je : 1 nieuw bericht...aanklikken en huppakee...privat information. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hoi Limburgert,Welkom.Ik overweeg altijd heel serieus.Als ik zin in drank heb denk ik even na, ben dan immers nog nuchter.Ik weet dat ik door er aan toe te geven alleen nog maar meer zin krijg.Dat ik vrijwel zeker niet kan stoppen na een glas, dat ik zeker niet zal kunnen stoppen na de eerste fles wijn.Dat de kans heel groot is dat ik ook de derde open trek.Dat ik me dan de volgende dag zwaar kl... voel, dat ik me schaam, voor mezelf, voor mijn partner, voor het forum.Daarom doe ik het meestal maar niet.Zelden kan ik wel zeggen.En als ik het dan wel doe, heb ik een (1) glas plezier, een tweede glas, en misschien nog wel één.En dan moet ik me de rest van de avond heel erg beheersen, veel erger dan wanneer ik die eerste niet had gepakt.En dat lukt... maar niet altijd!Wat Bolletje zegt dus, gewoon die eerste niet nemen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Teveel..ik sluit me geheel aan bij deze woorden van je. Vraagje, waarom ben je "aangepast" sinds gister? ik lees dat wel bij meer forumvrienden. Hoe zit dat? vertel, vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hoe bedoel je Beate?Letterlijk? Dan is het simpel, ik maak nog wel eens een typefoutje...Figuurlijk? Ben erg gevoelig voor de ambiance, laat me makkelijk en graag mee slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden