Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Mup,Ik schaam me een beetje want hou van lekker eten...Kant en klaar pannekoeken, uitjes snipperen,pannekoekje in de pan, 1 kant warm, uitjes er op, geraspte kaas er op, deksel er op...Oh,oh en dat vind ik lekker!Och, en ik weet het hoor van die extra "n" maar slaat nergens op, volg alleen regels die zinvol zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Bedoeld voor mij mupLekker dat je ff meedoet. Bol ik lees het net van je kabouter en dacht bij mezelf pfffffdaar gaat ze weer de hele boel verhuizen..Ik vind het knap hoor wat je allemaal doet.Maar ben ook wel blij te lezen dat je niet alles meer zelf wil doen.Ik vind t ook lief dat jij weer meedoet.Jullie kunnen morgenochtend wel lezen of het gelukt isHet wordt hard vechten tegen twee kanjers die zeker niet gaan drinkenNeee das een flauw grapje... werkt juist goed, kan ik me echt niet veroorloven dan om wel wat te nemen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Lijkt me niks om je voor te schamen Harry. Iedereen houdt toch van lekker eten?Of bedoel je, omdat je pannekoeken zo lekker vindt?Doe je mee met het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Heb je iets vervelends vanavond Witte? Of een feestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Die "kant en klaar"pannekoeken, Mup, daar schaam ik me een beetje voor.En ja ik doe mee,Niet helemaal eerlijk want lekker makkelijk, moet er morgen weer om half vijf uit.Maar gewoon, L'union fait la force, zeggen onze Belse vrienden en dus ja, ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Twinny,Natuurlijk doe ik weer mee.Mup,Ik ben 55. (oeps is dat schrikken),En ben oma van 5 schatten van kleinkinderen..Zie er wel jonger uit (zeggen ze)Harry,Eet smakelijk,Zal je niet te dik worden van al die pannenkoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 goede avondis er nog wat bijzonders gebeurd vandaag???? behalve sneeuwval . knabbel werd helemaal hoteldebotel dus babbel moest wel meedoen nou het baasje dan straks ook maar even door de sneeuw en dan heerlijk in de pyama op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Lekker belangrijk, zeggen we dan Harry. Kant en klaar pannekoeken. als ze lekker zijn ... Mooi, het dagpact breidt zich uitWitteBolHarry Rapilos enMupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Maar Witje als je vraag op een pact, betekend dat dat er iets is met je. Wil je daar wat over zeggen of vind je dit zo goed en wil je het laten rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Witte,Wat je ook gaat sjouwen, sterkte, het gaat je lukken.Yes, you can! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Igor, ik kan jou ook wel noteren voor het dagpact toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goedenavond allemaal:DVermoeiende dag op therapie na een slechte nachtrust.Vanavond dus maar eens vroeg mn mandje in.Alhoewel... Moet eigenlijk serineus in gesprek met vriend over mijn gevoelens (het ontbreken ervan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik weet niet of het vervelend wordt, tis meer preventiefEn een beetje zelfkennis.....En zeker met zoveel mensen gaat t lukken!!Dank voor je enthousiasme Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Moet inderdaad wel een beetje op gaan letten Rapi,'t gaat nog wel maar zit boven mijn streefgwicht.Riem moet eigenlijk een gaatje verder maar dat wil ik niet, ik ga niet toegeven.Komt door dat vermaledijde (niet mijn taalgebruik, groetjes aan vriend moderator) gesnoep.Ook daar geldt als ik de eerste maar laat, maar dan zie Snickers liggen op het schaaltje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Zullen we ruilen Har. ik heb hier nog twee repen chocola liggen 200 gr. per st. Met hele hazelnoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Tis niet dat je geniet van winkelen en niet gek bent op voetbal Harry,maarre zoveel chocolade is erg opvallend hoor....Je bent toch niet toevallig Harriette he, met schuilnaam Harry:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hallo Blondie,Lees toch wel vaak dat je slecht geslapen hebt meisje.Hoe praat je over gevoelens die je niet hebt, sterkte hoor.En je bent zo sterk, al zo lang droog nu, ondanks allesJe hebt iemand die je bewondert...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Is niet zo gek dat je op dat vlak nu ff minder gevoelens hebt lijkt mij BlondieEr vliegen met je therapie en aa activiteiten genoeg gevoelens door je heen Toch?Hij moet je ff de tijd geven, want opeens vallen alle gevoelens die je hebt, volgens mij wel weer op zn plek, kost gewoon tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ok Bol, maar alleen puur, > 75% cacao.Witte, ik ben zeer overtuigd Harry...Zou ook beslist niet anders willen want dan zou ik niet kunnen genieten van het mooiste wat de grote baas bedacht heeft...Goed, hij had er een rib van me voor nodig, maar wat een resultaat, daar had ie mijn halve skelet voor mogen slopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 mupke is okéik ga even met K&B lopen als ik ze meekrijg ik heb ze een lichtgevend hesje aangedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Mooi. Dagpacters: WitteBolHarry Rapilos MupkeIgor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jullie zijn SCHATTEN VAN MENSEN!!!!Bedankt alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik schrijf je erbij J. Als je wilt delen wat je te vieren hebt, dan horen we het natuurlijk graag. Moet niet. Dagpacters: Witte Bol Harry Rapilos Mupke Igor enJopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik ga even bankhangen.Witte, goeie avond gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden