Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ben een heel stukje aan het schrijven voor bij thema's, maar om je spanning al weg te nemen..........ik ben verhuisd ;)
Zal nog ettelijke keren terug moeten gaan, want het is hier nog bijlange nie gedaan zenne.
Het voordeel van achter de hoek te gaan wonen :D
Het nadeel ?? Daar zullen we het maar niet over hebben zekers ?? :huh:

Ik voel me allesbehalve goed in mijn vel, hoop dat dit nog gaat veranderen want prettig is anders !

Geplaatst

Neen, die houd ik als laatste. Alles moet hier op zijn plaats zijn, zodat ik me met haar kan bezighouden de eerste dagen van haar intrek. Ze is tenslotte een erg "oude" dame aan het worden hé ;)

Geplaatst

Ja straf hé Borrie ;)

Maar ja, misschien heeft ze gisteren ook geroepen, of iemand anders en dan heb ik het niet gehoord hé ;)
Dit is voor het eerst dat ik even wat moed en tijd heb om even binnen te komen. Het is net thuiskomen, en dan ben ik maar 3 dagen weggeweest :huh:

Geplaatst

Misschien vind de oude dame het niet zo heel erg dat alles nog niet op zn plek staat? Ik geloof dat katten daar niet zo kieskeurig in zijn. Andere dingen dan weer wel, maar niet of het huis op orde is. :heart:

Geplaatst

Klopt Mupke, maar er staan hier een paar dingen met wat ze vertrouwd is, zoals de eetkamerstoelen waar ze zo dikwijls op lag, mijn pc stoel, mijn bed en ik wil er zijn voor haar. Ik weet hoe schichtig ze is in een nieuwe woonst. Het is de zesde keer dat ze verhuist en ze kan er niet goed tegen, geloof me. Als ik ze meeneem wil ik er de eerste dagen zo goed als 100% voor zijn. Nu is het hier nog steeds chaos en heb amper tijd om mezelf, laat staan voor mijn lief oud beestje :D

Geplaatst

Er gebeurt iets geks de laatste dagen. De flessen wijn in de supermarkt kijken me zo aan. Er gebeurt verder nix en er zal ook nix gebeuren, maar het valt me wel op.
Nu al een paar keer achter elkaar. Ik heb geleerd een uitglijder zo vroeg mogelijk te zien aankomen, want dan is het makkellijker om ermee te dealen.
Dus hierbij.
Dat die flessen even de andere kant opkijken aub, en niet de mijne !!
Péts !!!

Geplaatst

Dan heb je gelijk dat je nog even wacht.
En des te meer reden om er wat vaart achter te zetten nu om de boel zover te krijgen dat het klaar is voor haar intrek. :)

Geplaatst

De woman sé. Ik moest erg lachen met je verhaaltje hier. Vooral die péts :D
Ja mup, ik wil asap mijn beestje hier hebben. Gisteren was ik nog even daar om iets op te pikken en ze lag op een stoel heel vreemd naar me te kijken. Ik voel gewoon hoe ze me mist. En ik haar !!!

:heart:

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
woman

Er gebeurt iets geks de laatste dagen. De flessen wijn in de supermarkt kijken me zo aan. Er gebeurt verder nix en er zal ook nix gebeuren, maar het valt me wel op.

Nu al een paar keer achter elkaar. Ik heb geleerd een uitglijder zo vroeg mogelijk te zien aankomen, want dan is het makkellijker om ermee te dealen.

Dus hierbij.

Dat die flessen even de andere kant opkijken aub, en niet de mijne !!

Péts !!!

Ik zou er even een keer mn tong naar uitsteken Woman.
Stomme flessen. :P

Geplaatst

Moeheid slaat me om de oren, ik kruip er in. Verwacht morgen vroeg al een technieker voor mijn digitale televisie aan te sluiten.
Blij even te hebben binnengesprongen. Deed me goed :D

Geplaatst

Kijken ze verleidelijk of kijken ze boos Mupke,
Mochten ze verleidelijk kijken denk dan aan een stukje tekst van Elvis.
Hij had het wel niet over wijn maar vooruit...

You look like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise

Aanpassing: verkeerde medestrijder in gedachten...

Geplaatst

Heeee Will het roepen heeft geholpen dus:D

Wat vervelend joh dat je, je zo rot voelt.
Aande andere kant wel iets wat er misschien ook wel bij hoort he.
Je gaat nu toch een andere fase in en nu is het echt zo.
De verandering is nu een soort van waarheid....

He... potjandubbeledoossies mis ik m net weer...

Geplaatst

Mup, vertel...wat is het nieuws? lokaal, internationaal, of forumnieuws? gaan we sluiten????
dag Teveel....klopt toch, aardbewoners...er is nieuw leven ontdekt...in dat giftige meer!! Vandaar misschien mn groet aardbewoners...wie weet wie er allemaal nog meer zijn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...