blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Sorry Harry, het is al op !!!Kinderen doen een moord voor een kippepootje of 10.Mogen ze eindelijk met hun handen eten ipv met mes en vork... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltje Mijn vader zei altijd draag maar een strikje dan zie je wat de voorkant is. Moeder zei je hoeft geen BH want als je geen voetjes hebt draag je ook geen schoentjes. Wat wreed Drup. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit grappig vond/vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Teveel ...zucht .......het is de kater van Bolleke. Blondie tijgertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Oh, daar word je toch stil van. Zitten wij met onze spruitjes en bruine bonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ja was ook Mupke maar in die tijd me proberen uit te leggen dat ik heel kleine borsten had. Alsof ik dat zelf niet zag.......Wat ik niet zag was het schoolbord want bleek niet goed te zien. Kreeg een brilletje maar werd door mijn klasgenootjes vaak gepest als brillenjood en sloegen hem af. Toen ik op mijn 10e al ongesteld werd mocht ik opeens niet meer met de jongens uit de straat spelen. Dit is geen frustratie hoor maar de tijden waren toen zo en kwam uit een streng gelovig gezin. Ben erg blij dat de tijden nu anders zijn wat dat betreft maar ook deze kinderen hebben weer hun eigen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: druppeltje Mijn vader zei altijd draag maar een strikje dan zie je wat de voorkant is. Moeder zei je hoeft geen BH want als je geen voetjes hebt draag je ook geen schoentjes. Wat wreed Drup. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit grappig vond/vind. Geloof dat ik Drup haar ouders wel mag, hou van die humor...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Natuurlijk hebben kinderen nu ook hun probelemen Drup. Maar doet niet af aan het feit dat je zelf ook zo je pijnlijke herinneringen hebt.Bah wat zeggen mensen soms toch stomme dingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik ga afsluiten. Beetje tv kijken vandaag en dan vroeg naar bed.Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Hoi allemaal,Blij dat ik thuis ben.Wat heb ik een hekel aan die gladde wegen.Ik heb wat afgelopen naast mijn fiets de laatste tijd.Toch 5 km. naar mijn werk.Vanochtend, spekgladde wegen.Fietspaden niet gestrooidUur eerder opgestaan, om een uur eerder te vertrekken.Vanavond wel gefietst, maar wel heel krampachtig.Want oh bibber, misschien zaten er nog gladde stukjes tussen.Mens,..ik ben toch zo,n angsthaas.Maar liever dat, dan een gebroken been ofzo.Kan me absoluut niet permiteren om maanden uit de roulatie te zijn.Nou ja, klaag,klaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Rapi,Geen bus of tram of zo?Getob op die fiets als het koud is, of ben ik een watje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 YES KWIEBUS IS TERUG:) lalala :moon::moon::moon::moon:tralidadia.Poes Pommetje zat achter bij de deur te mauwen. Ik doe de deur open en zeg nog tegen haar "Waarom wacht je nu, ga naar buiten als je daar om vraagt. En terug komen denk er aan" Maar ze moest Kwiebus binnen laten.Daar kwam meneer aan, opgeheven kop, me niet aan kijken, niet begroeten wat ie anders altijd doet, loopt naar de keuken en gaat zitten eten. Wel heb ik ooit wat een arrogante bal zeg.;)Maar hij niest nog wel. Geef niet neem hem woensdag dan maar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Teveel,Dat koud valt nog wel mee hoor.Je loopt of fiets je wel warm.Bus komt niet in de buurt van werk (andere lijn).Trein is wel te doen, maar eer dat ik een kaartje heb, gewacht heb op de trein,Daarna nog 10 min. lopen..tja, dan ben ik ondertussen al over de helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ha,ha,ha Bol,Die kat van jou wil gewoon niet naar de dierenarts.En als hij nog eet valt het allemaal nog wel mee met hem, denk je ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ja Teveel daar komt nu die galgenhumor van mij vandaan denk ik.Jopie ga maar snel als je kan want primaire longkanker is een van de dodelijkste vorm. Wreed wat ik zeg maar wel de waarheid helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Gelukkig Bolleke, zat met je mee in de piepzak. Ja weet komen ze ook nog met een opgeheven arrogante kop naar binnen om de slaaf te zoeken. GGGGRRRRR katten en ik mis ze zo en dat weten ze verhipte goed.Maar fijn dat hij er weer is want zal een stuk beter slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Jopie ;Geloof dat ik met mn koppie alleen in mijn eigen misere iets heb gemist...:$Ik schaam me rot !!!Sterkte lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik moet mijn opmerking een beetje relativeren Drup,Schoot in de lach toen ik het las.Maar Mup heeft gelijk, als je dat als klein meisje te horen krijgt is het niet leuk, en dat is waarschijnlijk zacht uitgedrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Het valt ook wel allemaal mee Rap. maar ja ik kom met nog al wat katten in aanraking dus ik weet nooit wat ik mee naar huis neem.Drup. zeker zal ik vannacht goed slapen. ik voel me nu toch weer een stuk rustiger. Heb ik niet zo in de gate dat ik me druk maak hoor maar als alles dan weer goed is voel ik me toch wat moe.Jop hier voor jou lieverd.Blondie en voor jou even een omdat je het zo goed doet meis.Goeie avond Har.Zo ik ga bankhangen. Dadelijk lekker zangtalenten bekijken. Maar kom straks ff een bak warme chocolademelk halen. goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Hoi Bol, blij dat je Kwiebus terug is, leuke naam trouwens...W kijkt bankhangend naar GTST, vang daar af en toe wat van op, wat een gezeik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Dan nog Jopie...Het is dan nog verdrietig voor je moeder.Ik ben inderdaad bek-af.Net met de honden gelopen, partner kwam daarvoor even langs.Morgen echt een dagje helemaal alleen met de kids thuis.Nu lekker in alle stilte (wat ik merk dat ik echt gemist heb) begonnen aan mijn mandala.Geeft rust en maakt me rustig.Ook flink verkouden aan het worden.Het lijkt wel of mijn lichaam zich eindelijk overgeeft aan dat grieperige gevoel waar ik al dagen mee rondloop, alsof het nu in ene kan nu mijn therapie ten einde is.Ga er maar gewoon aan toegeven en vanavond vroeg mn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Lieve kanjers. Trusten weer. Duik dadelijk, na H.v.Ned. lekker een schoon bed in. Heerlijk.Tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 ik duik ook m'n bedje inweltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Truste Bol, Igor, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Truste Jopie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden