Spring naar bijdragen

Dinsdag, 07 December


Ronald41

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Ik ben een beetje vroeg het bedje uit. Komt doordat iemand iets te hard reed en toen door de nog wat gladheid tegen een boom aan reed. Leuke klap en werkt iets beter dan een wekker.

Hier gaat het wel goed. Gisteren avond therapie gehad en dan voel je je daarna veel sterker. Het zal straks wel moeilijker zijn, met de feestdagen dan, maar daar komen we ook wel door heen toch.

Nou heel veel sterkte voor iedereen vandaag en de groetjes uit Amersfoort.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ook goeiemorgen Harry,
volgens mij heeft het geijzeld, in ieder geval in de achtertuin..... :wacko:
Straks maaar weer een stukkie eerder naar het werk.....
Gelukkig heb ik ijzertjes voor onder de schoenen, dus hond uitlaten moet geen probleem zijn.
Jammer dat ik niet van die dingen voor de auto kan bestellen, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Onrustig geslapen mede door mijn doorzettende verkoudheid (en misschien ook wel omdat het mijn eerste nacht alleen was)
Lekker aan een bak koffie en zo naar het werk.

Honden vielen elkaar vanmorgen vroeg toen ik buiten een sigaretje aan het roken was weer aan.
Ik heb ze maar laten gaan, al gaf het een aardig kabaal zo op de vroege ochtend.
Jimi was uiteindelijk de winnaar en zit Boots nu aan alle kanten schoon te likken van zijn wonden.
Weet niet hoelang ik dit nog door kan laten gaan zo tussen die twee ?

Afijn, zo de glibberpaden en lanen in.
Vertrek maar wat vroeger, kan ik rustig de weg op.
Zou toch niet tegen een boom willen eindigen...

Laters...
Ik neem vandaag de eerste niet, wie doet er mee ?


;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen!

Hier alles wit door aangevroren dikke mist......wordt krabben en glijden.

Zoveel lieverds die veel meemaken, weet echt niet op wie ok nu special zal reageren.
Dan maar voor jullie allemaal: :heart::present::heart::present:!

Jopie: succes met de keuring vandaag!
En ook ik heb dus iets gemist (schaamschaam), wat ontzettend rot, voor je moeder maar voor jullie allemaal toch ook. Sterkte, meis :sun:

Bor: KMW!!! :heart:

Moet nu opschieten, heledag werken en vanavond kerkvergadering dus zal hier denk ik niet meer binnen wippen.
Dagdag allemaal;
good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens:D

Het is glad begrijp ik...opletten zo dus..Hoop maar dat ze op de fietspaden gestrooid hebben, zout welteverstaan:D

Blondie:
Wat jammer dat je honden nog steeds zo op elkaar reageren. Ik weet niet hoe of zoiets werkt, maar je zou toch denken dat ze op een gegeven moment wel de hierarchie onderling bepaald hebben. Knap dat je dan rustig blijft. Weet niet of ik dat zou kunnen.

Teveel:
Zo...dat is nog eens wakker worden:o

Sara:
Rusig aan hè! :present:

Ronald:
Die feestdagen vind ik ook moeilijk. Hopenlijk helpt die feestdagen pact en slepen we elkaar er dan doorheen...

Yvonne:
Hier deden we vroeger altijd van die ijzeren pannesponzen onder onze schoenen:D Werkte wel, maar zag er niet uit!


Moet weer wat kinderen met de prikstok achterna;) Hi hi...anders komen we nooit op tijd op school! Kom na 9.30 uur wel weer even binnen fladderen!

Fijne dinsdag iedereen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal.
ik heb nog niets gemerkt van de gladheid, maar zal even goed luisteren of er nog: flink fietsgebeld wordt en dan een hoop lachen en gegil en dan is het stil en gaat het heel zachtjes aaaAAAAAUUUUUWWWWwww
:D is geen leedvermaak hoor ;) maar gebeurt hier nog wel eens, stoepje op stoepje af en dan zit daar net zo'n richeltje :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal....
ik moet een beetje lachen als ik "hoor"jullie praten over het weer...jullie zijn hier geboren en blijft voor jullie spannend..voor mij ook!!!!ik word wakker en denk ik: wat wordt het? krabben, paraplu, anti-vries...het is nooit saai!! haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die had ik nou net nodig Jopie, want ik ben een mega angsthaas als het
gaat om deze gladheid, erg lief van je.
Ik ga wat later naar mn werk en hoop dan maar dat al het zout ingetrokken is.
Het is hier gewoon een spiegelbaan....
Trouwens die webcam hoeft niet op de vroege ochtend hoor haha


Hee die Will, lukt het slapen wat in je nieuwe huis??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...