Ronald41 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goedemorgen allemaal.Ik ben een beetje vroeg het bedje uit. Komt doordat iemand iets te hard reed en toen door de nog wat gladheid tegen een boom aan reed. Leuke klap en werkt iets beter dan een wekker.Hier gaat het wel goed. Gisteren avond therapie gehad en dan voel je je daarna veel sterker. Het zal straks wel moeilijker zijn, met de feestdagen dan, maar daar komen we ook wel door heen toch.Nou heel veel sterkte voor iedereen vandaag en de groetjes uit Amersfoort.Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goeiemorgen Ronald en iedereen die nog op één oor ligt. Koffie en thee zijn inmiddels gezet. Ik ga even 'de tuin inspecteren' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goedemorgen Ronald en Yvonne,Slecht begin van de dag voor die automobilist(e).Laten wij er een goede dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 ook goeiemorgen Harry, volgens mij heeft het geijzeld, in ieder geval in de achtertuin..... Straks maaar weer een stukkie eerder naar het werk.....Gelukkig heb ik ijzertjes voor onder de schoenen, dus hond uitlaten moet geen probleem zijn. Jammer dat ik niet van die dingen voor de auto kan bestellen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Hoi Yvonne, Ze zijn er voor de auto maar in Nederland verboden omdat de weg er van stuk gaat: spijkerbanden.We zullen maar gewoon rustig rijden en uitkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Zal wel stapvoets worden hier in het dorp Har, en ook op de snelweg maar heel rustig voorlopig;)ik ga me douchen en kijken hoe ernstig het is is, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goedemorgen allemaal:DOnrustig geslapen mede door mijn doorzettende verkoudheid (en misschien ook wel omdat het mijn eerste nacht alleen was)Lekker aan een bak koffie en zo naar het werk.Honden vielen elkaar vanmorgen vroeg toen ik buiten een sigaretje aan het roken was weer aan.Ik heb ze maar laten gaan, al gaf het een aardig kabaal zo op de vroege ochtend.Jimi was uiteindelijk de winnaar en zit Boots nu aan alle kanten schoon te likken van zijn wonden.Weet niet hoelang ik dit nog door kan laten gaan zo tussen die twee ?Afijn, zo de glibberpaden en lanen in.Vertrek maar wat vroeger, kan ik rustig de weg op.Zou toch niet tegen een boom willen eindigen... Laters...Ik neem vandaag de eerste niet, wie doet er mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goeiemorgen allen!Hier alles wit door aangevroren dikke mist......wordt krabben en glijden.Zoveel lieverds die veel meemaken, weet echt niet op wie ok nu special zal reageren.Dan maar voor jullie allemaal: !Jopie: succes met de keuring vandaag!En ook ik heb dus iets gemist (schaamschaam), wat ontzettend rot, voor je moeder maar voor jullie allemaal toch ook. Sterkte, meis Bor: KMW!!! Moet nu opschieten, heledag werken en vanavond kerkvergadering dus zal hier denk ik niet meer binnen wippen.Dagdag allemaal;good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goedesmorregens:DHet is glad begrijp ik...opletten zo dus..Hoop maar dat ze op de fietspaden gestrooid hebben, zout welteverstaan:DBlondie:Wat jammer dat je honden nog steeds zo op elkaar reageren. Ik weet niet hoe of zoiets werkt, maar je zou toch denken dat ze op een gegeven moment wel de hierarchie onderling bepaald hebben. Knap dat je dan rustig blijft. Weet niet of ik dat zou kunnen.Teveel:Zo...dat is nog eens wakker worden:oSara:Rusig aan hè! Ronald:Die feestdagen vind ik ook moeilijk. Hopenlijk helpt die feestdagen pact en slepen we elkaar er dan doorheen...Yvonne:Hier deden we vroeger altijd van die ijzeren pannesponzen onder onze schoenen:D Werkte wel, maar zag er niet uit!Moet weer wat kinderen met de prikstok achterna;) Hi hi...anders komen we nooit op tijd op school! Kom na 9.30 uur wel weer even binnen fladderen!Fijne dinsdag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 goede morgen allemaal.ik heb nog niets gemerkt van de gladheid, maar zal even goed luisteren of er nog: flink fietsgebeld wordt en dan een hoop lachen en gegil en dan is het stil en gaat het heel zachtjes aaaAAAAAUUUUUWWWWwww is geen leedvermaak hoor maar gebeurt hier nog wel eens, stoepje op stoepje af en dan zit daar net zo'n richeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goedemorgen allemaal....ik moet een beetje lachen als ik "hoor"jullie praten over het weer...jullie zijn hier geboren en blijft voor jullie spannend..voor mij ook!!!!ik word wakker en denk ik: wat wordt het? krabben, paraplu, anti-vries...het is nooit saai!! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Borrie en susana ook goede morgen. waar is de rest.SLAAPKOPPEN OOOOOooopppsSSssSSSSSSSssssssttaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAn :he dat lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 ik wou actief worden vandaag even kijken op de sportschool en de kerstversiering ophangen. ik heb even een klein schopje onder m'n bipsje nodig geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Lieve Igor..het is zo donker..wekker zeker kapot...de haan ook nog niet wakker...wie weet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 AUW ik zei schopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Auwch die schop deed het. Goedemorgend ochtendploeg. Blij dat ik er nog eens bij ben. Waar staat de koffie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Heb hem graag straf, en een wolkje melk alleen is goed. Ben eigenlijk wakker gemaakt door mijn lieve oude poes. Ze is nog steeds aan het wennen, maar ik vind dat het best goed meevalt. Ik had veel erger verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Het heeft al koud geweest op het strand zeker, verleden week ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 hey Wil hoe gaat ie? k&B zitten steeds op het toetsenbord. ze willen ook even goedemorgen wensen als jullie me nu zien zitten liggen jullie in een deuk, hoezo verwende hondjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 moggel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Hey witte, eindelijk eens samen hier hé. En zonder dat je riep Ja, jij k&b, en ikke nu de bazma hé. Enh wij daar ergens achter een scherm, terwijl die beestjes alle aandacht opeisen. Maar we doen da graag hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Die had ik nou net nodig Jopie, want ik ben een mega angsthaas als hetgaat om deze gladheid, erg lief van je.Ik ga wat later naar mn werk en hoop dan maar dat al het zout ingetrokken is.Het is hier gewoon een spiegelbaan....Trouwens die webcam hoeft niet op de vroege ochtend hoor hahaHee die Will, lukt het slapen wat in je nieuwe huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 als we een webcam hadden was het hartstikke druk maar dan deed ik niet mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 zo en nu echt douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Heee Igor, long time no see hier (tegelijk online bedoel ik)Alles ok met je? In ieder geval succes met de kerstversiering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden