igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Mupke een voor jou.ik had je al gemist vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 oei Witteheb ik me even laten kennen:Da filthy mind is a joy for everkan dus ook op drankgedachten slaanzal ze idd maar uit mijn hoofd zettenBor, we doen het gewoon niet he!geen enkele reden is nu goed om er aan te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 applaus voor Mup!bisbisTrusteHeintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 er willen er hier 2 naar bedje toe. nou maar gehoorzamen dus weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op en voor Borrie een extra dikke ik hoop dat je toch lekker slaapt meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Dankjewel Igor. Kan ik wel even gebruiken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Heintje 3 zegt trusten terug tegen Heintje. Oh, en goeie vlucht morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ja Bor idd, zo van nu kan het nog en hierna is het voorgoed over.Sorry hoor maar daar was ik nou is nieuwschierig naar.Ik kan me zo een gedachte nl zo goed voorstellenWat goed dat je al die negatieve gedachtes hebt weten weg te zetten.Want net wat je zegt, het maakt het alleen maar moeilijker voor jezelfIk denk juist dat je een grote stap maakt als je daar morgen fris en fruitig binnen komt, denk je ook niet???Dat kan alleen maar in je voordeel werken.En trouwens Bor is het niet zo dat je nu al grote stappen vooruit hebt gemaaktten tijde van je wachttijd.Stel je voor dat je met een maand was geholpen toen was je nog vol in de weerstand.Dit hele lange wachten is wel weer het andere uiterste, maar ik denk dat je tijd nu veel korter duurt daar.Hoe je er nu over denkt en toen is nogal een verschil toch??Ik weet ook niet of dit goed is hoor wat ik nu tegen je zegwant ik heb geen idee wat in detex gaan is.Iemand zou het nog op een draadje schrijven.Dat hoop ik snel te kunnen lezen, weten we tenminste wat je aan het doen bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Nou heb ik je geen applaus kunnen geven Mup:(Je bent veel te snel weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Kan nog net hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 nanana ik wist t :D:D:DEEN HEEL GROOT APPLAUS VOOR MUPKE!!!!!!nee dit is geen grapje, tis oprecht bedoeld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Natuurlijk wist jij het. En grapje .. kan ik wel hebben hoor Witte. Zo, nu ga ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Weltrusten MupkeSlaap lekker en wees trots op jezelf:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hallo Borretje sterkte en succesKruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Thats the spirit Borretje!!!!!!Hou vast die gedachte.Zet m op.In gedachte ben je bij ons.Je kan het!!!!Wedde dat je inmiddels zoveel geleerd heb dat je snel weer bij ons terug bent.Heel veel succes daar en probeer al het goede er uit te halen wat je nodig hebt voor jezelf in de toekomst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Truste Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Jaaa doe dat Bor.Kom ons ook maar fris en fruitig uitzwaaien(als ik t dan maar red om op tijd mn bed uit te zijn, maar ik ga t proberen)en anders go for it!!!Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik ga ook afsluitenWeltrusten allemaalLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden