Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Toine, pas gestopt zullen de associaties met drank blijven voort duren.Probeer andere gedachten te formuleren.Zet muziek op die niet naar drank ruikt.Probeer wat je denkt te bespreken en blijf er niet alleen mee zitten.Eigenlijk kun je alles aanpakken, als je er maar niet bij drinkt.Zoek afleiding, ga wandelen, niet langs een kroeg maar in het bos.Zo is er veel te bedenken om oude patronen te door breken.Schrijf op wat er in je omgaat.Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Toine leef per dag, 24 uur niet drinken is te doen, iedere dag weer opnieuw.Kijk niet te ver vooruit.Ook even stil blijven staan bij je dagelijkse beslommeringen, rituelen.Leef in het NU.Beloof je zelf geen dingen die je niet kunt waar maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik ga het avond eten voorbereiden.Saluut.Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 rvanth, toine36, Nijn, niwi , bako, marcHoi Hoi Rudy, ouwe knakker.Toine, wat Rudy ook zegt, per dag!Vandaag drink je niet en morgen als je wakker wordt is het weer vandaag,and so on, and so on.Zo heb ik het ook gedaan.Na kerst komt oud en nieuw-huwlijken-begrafenissen, en voldoende kommer en kwel,dus er dienen zich steeds weer 'redenen' aan.Niet doen!!Sterkte. Wat ik kan, kan jij ook. Hoppa.Steeds voor je uit schuiven en weg gaat de trek en de ideehet ergens voor nodig te hebben.Zo word je steeds weerbaarder.Aanpassing, voutjes weggewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 kijk hier eens...den Soothe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hoi Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 alles goed met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Niwi, er waren en zijn veel toestanden.Mocht ik in de mood zijn, dan vertel ik wel wat.Maar...geen drank en dat is winst, toch Niwi.Ga goed, droogstoppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 ik kan ook maar geen reden vinden om wel te drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Kerst zie ik toch al niet zitten en met een drankje ( zou het bij één blijven?)is de beer los.Dus maar niet Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Een groet, ik zal wel weer eens verschijnen.Werk er aan, en het zou goed moeten komen.Adiós Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hey Soothe ouwe reus, wat leuk, lang niets van je gehoord.Groet Anna van mij, fijne feestdagen.Ga goed ga nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Toine berusten in je lot is laten voor wat het is en er verder niets aan doen.Terwijl je je lot, je leven, in eigen handen hebt.Vrijheid van keuze, beslissingen nemen veranderen je leven honderd keer per dag.De onrust verdwijnt, maar dient wel te worden onderzocht.Vaak ligt er angst aan de basis dingen te ondernemen.Maar de angst van vroeger is niet de angst van Nu.De antwoorden anders dan waar je toen der tijd bang voor bent geworden, of gemaakt.Toine, je nek uit steken is de boodschap en zie maar wat er uit de bus komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hoi Soothe Ja Rudy, mn prins is gearriveerd. Hij is lief leuk mooi gezellig zorgzaam aardig spannend pittig (kheb tegengas nodig) en ja, ook lekker Een echte prins dus !!En hij blijft, dat is ook leuk. Hij vindt mij helemaal te gek, dat is ook leuk!En hij drinkt niet, dat is ook leuk! (Nou ja eens in de paar weken 1 pilsje ofzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Het gevoel thuis te komen kan overweldigend zijn, maar is van korte duur.Het is wel een positieve bijdrage aan je leven, op lang termijn.Sta er open voor, zoals liefdevolle momenten en momenten van geluk.De spontaniteit komt terug als van binnen schoon schip is gemaakt.Spanningen en zucht naar drank gaan vaak samen.Liefde en geluk zijn niet het resultaat van bepaalde omstandigheden.Maar bepaalde omstandigheden zijn het resultaat van liefde en geluk.In feite zijn wij rijk, want wij bezitten alle positieve eigenschappen waarmee wij onzelevenskwaliteit kunnen voedden, verrijken.Je moet het wel willen.Prachtig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Wat leuk Woman, ik kan je alleen maar veel geluk wensen op het pad dat je nu bent ingeslagen.De veranderingen zullen groot zijn in vergelijk met de tijd dat je regelmatig een neut nam.Kijk maar eens terug naar die tijd, alleen maar om te vergelijken hoe goed je het nu hebt zonder drank.Woman je hebt veel bereikt je schrijfwijze weerspiegeld min of meer je gedachten.En wat ik lees klinkt goed.Woman..................Chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Indeed Rudy, als hij hier is zitten we de hele avond aan tafel te praten. Daar hou ik zo van. Filosofische gesprekken, ik had niet gedacht dat nog eens mee te maken. Vroeger, toen ik nog mn drank redelijk onder controle had, ging dat met een fles op tafel. ik dacht echt dat dat gevoel, kaarsje op tafel hapjes erbij, en uren tijdloos praten, niet mee terug zou komen door de drank de deur uit te gooien. Het tegendeel is dus waar. Zonder drank is het veel leuker. Met een slok op ging ik toch altijd erg dominant over mezelf praten, aan 1 stuk door. Nu kan ik ook luisteren. En, vooral, de volgende dag is ook nog zeker zo leuk, want geen kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Toine dat is wat wij nodig hebben, vooral in het begin, bevestiging.Jammer dat wij, althans ik, die bevestiging niet eerder hebben gekregen.Dan was er eerder een einde gekomen aan mijn onzekerheden.Onzekerheden die beginnen te knagen en om drank vragen.Een gevoel van, er niet mogen zijn, ligt vaak aan de basis van al deze ellende.Kijk iedere dag in de spiegel en zeg dat het goed is, zoals je bent.Wederom een kwestie van accepteren, waardoor ruimte ontstaat voor het zoeken naar oplossingen of hetverwerken van verdrietige momenten.Neem er je de tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 tis goed Toine, ik ben weer weg.Saluut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 We komen allemaal weer op onze pootjes terecht Woman.Ik geloof nog steeds heilig dat alles goed komt, vermits je er niet bij drinkt.Tot nu toe is dat waarheid gebleken.Fijn weekend gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Home sweet home:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Welkom thuis Jane Koud he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Jane is al druk met de was denk ik. Iedereen nu weekend? ik wel. Vandaag nog even een paar uurtjes extra gewerkt. die rkijg ik later dan wel weer als vrije tijd terug. En daarna bij thuiskomst vond ik dat mij matras wel weer eens gekeerd moest worden. Ik ben gebroken nu. Wat een klus is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 teveel info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden