lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Nee Mupeerst de mails en dan etenen morgen die was eensals het app weer ontdooid blijktik ben bekaf, doe niks meer.Hoe is t hier?vanmorgen lijkt zoooo ver weg alweerik ben echt in de stromende regen vertrokken15 graden kouder als gisteren en het lijkt voorlopig pet daar.toch erg gemazzeld he, I count my blessings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ja, het zal wel even omschakelen zijn Jane. Maar die vakantie heb je toch maar mooi gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Zo is dat Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 En vanavond weer lekker in je eigen bed Jane. Daar kan ik me altijd zo op verheugen na een vakantie.Maarja, ik ben kampeerder. Dus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik was ook kampeerderde laatste jaren niet meeren zo'n weekje Turkije doe ik al15 jaar, nooit spijt van gehadeerst ik en dan ik er weer voor de restgezond egoisme noem ik dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Dar is niks mis mee Jane. ik heb ook plannen om volgend jaar eens in mn eentje er een week tussenuit te piepen. Buiten het vakantieseizoen. Dus betaalbaar en geen tropische temperaturen.En nu .. even luilakken op de bank. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ben er ook weer eens. Allemaal nieuwen. Even wennen voor mij. En is Jet veranderd in Jopie? Dacht dat je je naam niet mocht veranderen. En Jane op vakantie geweest? Ben wel erg lang weg geweest. Alles is hier veranderd. Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Welkom home Jane Jopie niet zo schelden hoor of deed je dat niet? Hahaha wat een taal zeg.Ben onder de omstandigheden blij. Gips was niet goed en de pijn nog erger. Moest weer terug naar het zhs. Ja hoor gips moest eraf en de chirurg er weer bij. Kaj die keek scheel naar mijn enkel en moest toen helemaal tot mijn knie in het gips met een loopzooltje. Gaat nu beter gelukkig want kan weer wat lopen zonder te vloeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Wat is er veranderd Beth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Alles en iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Het zal bij jou ook niet eens in één keer goed gaan he Drup:DBeth en hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 En Drup in het gips????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Jane weet je zeker dat je dat wilt weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 anders vroeg ik het niet Bethen zoals Rudy zegt: delen is helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Nou kort door de bocht gezegd nie goed, psychose gehad, depressief en erg onrustig en angstig elke dag. En voelde me niet meer veilig op het forum dus daarom een tijdje uit beeld geweest. Ben erg voorzichtig nu met wat ik wel en niet het beste kan zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Kun je wel kijken of het jouw angst was/isof dat er daadwerkelijk reden was?Ik voel me er ook niet altijd veiligmaar op momenten dat ik in het hier en nu blijf, wel.Als ik vergelijk met oude ervaringen wordt het meteen een stuk moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Het begon met één reactie op iets wat ik had geschreven en daarna had ik het gevoel dat iedereen extra op me lette wat ik schreef. wat daar dan nog van klopt? In mijn beleving is dat dan zo, dus ben uiteindelijk maar weggebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Sorry Jane, begrijp nu dat jij net terug bent van vakantie en ik kom zo binnenvallen. maar ben ook zo lang weggeweest en het zit me allemaal zo hoog. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hoi allemaal,Ik denk ik kom eens langs op het dagdraadje. Kijk ik naar de datum......10-12-2010......realiseer ik me ineens dat ik vergeten ben te vieren dat ik al een maand geen alcohol heb aangeraakt! Tjonge jonge, da's toch reden voor een feestje vinden jullie ook niet?In het ADB programma heb ik trouwens als doel gesteld niet meer te zullen drinken tot 02-07-2011, m'n verjaardag. Ik denk eerst maar eens geen alcohol tot mijn verjaardag en daarna zien we wel verder. 02-07 lijkt nog zo ver weg maar ach ik wil wel een uitdaging hebben ;-)Ik lees dat jane4 weer terug is van een weekje relaxen in Turkije, heerlijk lijkt me dat. Nou jane4 leuk dat je weer terug bent al had ik niet echt het idee dat je afwezig was op het forum. Ik dacht altijd dat ik veel op het internet zat maar jij kan er ook wat van ;-)Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Is Jopie nu Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Het kwam behoorlijk hard aan en was nogal gekwetst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ben in elk geval blijdat je weer de moed kon vinden terug te komen beth.Dochter komt net van dr vader,kadootje in ontvangst, luchtje is goedgekeurd;ik houd mn jas aan hoor, ga nog even naar ....al 5 weken niet gezien(leuk dat je dr weer bent mam, had wel leuk geweest om te horen)= niet gezond egoisme dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 En heb daarna heel erg gekeken naar mijn rol en steeds moderators laten meelezen of ik iets niet goed deed maar volgens hun was dat niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Bordy, ik had juist meer tijd voor het forumen ook meer behoefte blijkbaarzo luxe gratis internet op de kamerniemand die me claimdeen ergens is ADB toch iets van een nieuwe familie.Trouwens mijn echte fam. en vrienden heb ik ook meer gemailddan anders in maanden hoor en kreeg ook veel terug, is tochgrappig. Normaal mail ik meestal met een aanleiding, nu was die aanleidingrust en tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Bedankt Jane en sorry dat ik niet wat enthousiaster op je verhaal kan reageren nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden