bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Is zo'n blanke????? (wat dat ook moge zijn) om het bloeden tegen te gaan Jop? Of om de pijn te verzachten.Je niet gaan vergissen hé? Of schrikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Fleurtje,Beetje late reactie maar helemaal geen domme vraag.Elke sigaret, elke sigaar of pijp, elke trek is puur slecht.Tot drie glazen wijn (voor mannen, 2 voor vrouwen) , of het equivalent daarvan, per dag maar niet dagelijks, is heilzaam.Dat verzin ik niet, dat is wetenschappelijk aangetoond.Het is gewoon niet anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Je bedoelt dat spul dat zo op water lijkt Jop?Zo,n fles had mijn vader altijd naast zijn stoel staan.Jakkie bah, dat heb ik zelf ook nooit gelust hoor.Maar goed tegen kiespijn, dat wel.(Zeggen ze tenminste)Toen de kiespijn allang over was, dronk mijn pa het nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Goedenavond beste mensen,ik plof net op de bank na een drukke dag,naar een huis wezen kijken en ik weet niet of ik het moet doen.Een prachtig appartement, dat wel, ramen tot op de gronderg ruim, maar......een terras op het noorden.Ik heb een week bedenktijd.Dus piekerdepieker.Verder lekker naar de kapper geweest en weer een superkort koppie.HH klusjes gedaan en nu ben ik moe.Lekker op de bank vanavond, ik ben sinds een paar weken aan het breien geslagenen ik moet zeggen het is verslavend.:$.Een fijne avond allemaal en ik hoop dat ook jullie er weer eendroge dag bij op kunnen tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Terras op het noorden is erg jammer Albertina,Is de woonkamer ook op het noorden?Dan zou ik het denk ik niet doen.Zon en licht(inval) zijn zo belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Precies Rapi.Het app is prachtig, ja de woonkamer is aan het terras.Dus ik denk ook niet dat ik het doe, wel jammerals het wat gunstiger gelegen was qua lichtinval is het ideaal.Recht tegenover het Amsterdamse Bos.Maar goed, wat ik in mijn koppie heb heb ik niet in mijn;),dus ik zoek gewoon verder maar jammer blijft het wel.Toch komt er ook voor mij een plek waarvan ik denk,ja dat is het, alleen.........geduld.Laat dat nu net niet mijn sterkste kant zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Meestal zeggen ze dat het eerste gevoel het beste is Tien dus als dat niet goed voelt moet je het niet doen meis.Er zijn meer mooie appartementen die wel goed aan voelen en waarvan de tuin of het terras wel goed ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Wat lees is nu????AAn de Advocaat??????Pas je wel op???Mijn 1e drankje was op een feest van een leverancier,een soort yoghurtschake met een ietsie pietsie alcohol.Ik had het nooit moeten nemen.Maar goed dat geldt voor mij, ik wens je toe dat je het erbij lkan laten.Je hebt er genoeg voor gestreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Daar geloof ik ook in Bol,geduld dus......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ja hoor Albertina,Ik pas echt wel op.Ga echt niet elke dag aan de advocaat.1 keer per jaar is wel voldoende dacht ik zo.Wat Bol al zei, eerste gevoel is goed.Niet doen dus, alhoewel ik me je gevoel van spijt wel voor kan stellen.Alles prachtig, maar donker huis.Maar licht kan zo je humeur beinvloeden.Mijn vorige huis in mijn getruowde leven lag ook op het noorden.Altijd, werd ik een beetje somber als ik die donkere woonkamer binnen kwam.Nu heb ik een klein app. op het zuidwesten (balkon dus ook)Echt zalig, altijd licht, zonnetje in de kamer in de winter,s,zomers licht en zon op het balkon.Humeur dus altijd goed.Tja, geduld is een schone zaak, begrijp best dat het af en toe op raakt.Heb in hetzelfde schuitje gezeten.Maar eens komt het.Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Rapi,heel grappig, ik moest ook aan je denken bij alle 2 de bezichtigingen.Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Lachen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Wat Alf aan het doen is Jopie?De hele wereld, in elk geval het hele forum, met zijn probleem opzadelen.En dan ook nog een probleem dat hij met liefde cultiveert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Boe hahahahaha hoe is het met je mond? Wordt de pijn al ietsie pietsie minder Jop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ja Jop morgen om 8.15 ben ik weer de lummel sak maar seghu. Belde ze net op of ik maar even om 7.30 klaar wil staan. Dacht het dus niet. Heb van 9.00 tot 17.00 dienst, dus daar moeten ze zich aan houden.Zo de Bol laat niet meer met zich sollen (gniffel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Goed zo Bolletje, daar win je respect mee (nog meer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Goeie avond Har.Ja Jop dan heb ik het jaar gehaald. Heerlijk gevoel en ik heb besloten dat ik me die dag ga trakteren op een biefstuk van zo'n 2 ons. Dat ik heb ik wel verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Welterusten Jopie,Ik ga ook maar.Zal wel weer glad zijn morgen:angry:Toedels allemaal, en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Truste Jopie,Moet ik nog even voorlezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Wilde ff vertellen dat pootje niet goed gaat maar eerst probeer ik zoveel mogenlijk bij te lezen.Alf naar te lezen maar hoe ga je verder? Forum is best bezorgd en hoe ga je daar mee om?Bolleke weer sjips altijd proberen misbruik te maken van je goedheid.Verder vandaag niet veel nieuws hier in het durrup. Pootje gaat @ dus snel met Banjo uit en kreng hoog gaan leggen in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 En Rapi ook welterusten,Moet wel een uitgeslapen ploeg zijn morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ach Harry, ik ben er nog wel even...Zit vol met adrenaline nu, dus slapen zit er waarschijnlijk niet in.Dan maar een nachtje overslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ha die Bol,Knap hoor meisje, een jaar, gefeliciteerd.Dan heb je wel een pond verdiend, 2 ons is ondergewaardeerd voor zo 'n prestatie.Alle reden voor trots, de prestatie die je zelf levert en wat je door jouw manier van op het forum te zijn anderen laat presteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Het forum bezorgd Drup?Gewoon zeggen wat er aan de hand is en wat je bedoelt, dan is dit lid van het forum bezorgd en meelevend.Wat moet je nou met die geheimzinnigdoenerij, je lotgenoten in het ongewisse laten en bezorgd maken?Aandacht nodig of zo, rare manier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Kan ik me helmaal voorstellen Blondie, morgen de kindjes op vakantie...Ik wens met alles wat in me is dat je slaapt, maar dat zal niet voldoende zijn ben ik bang,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden