Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja dames, bedankt, k keek zelf ook al op de klok. Nu komt het ergste: ik heb geen pillen meer, wil bewust ook daar van afkicken. Zal dus wel de hele nacht rechtop in bed zitten. Toch maar proberen en vooral thuisblijven. Oh wee als iemand nu belt en zegt: kom je hier nog even. NEE, ik ga dus plat nu. Dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Nou Harry,dan zijn wij de enige die weer overblijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Telefoon uitzetten en bel dr uit beatedan kan je niks gebeuren.Enne slaap je niet dan rust je toch moet je maar denkenals je in je bed ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 ok Witte, maar je wil niet weten hoe mn nachten verlopen als ik niet kan slapen. brr. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Hup je bed in nu....(en niet slapen is verschrikkelijk hoor, dat weten we allemaal)toch maar proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ik ga ook slapen Witte, wil morgen vroeg weg, voor de file.Welterusten dus.Wil ook alle anderen welterusten wensen, met of zonder hond, kat, of weet ik wat...Liet me een beetje meeslepen, ik meen wel wat ik gezegd heb maar gun ieder het zijne.En heb zeker geen hekel aan dieren, integendeel.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 ff storen harry en Witte (solly)welterustenBeate ook, als je nog leesthee waar is Mup eigenlijk?hoort toch ook een beetje bij deze tijd.nou slaap lekker maar weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ahh, ik heb een hekel aan het licht hier uit doen..Maar ja er zit niks anders opWerkse morgen HarryJa idd Jane, Mup heb ik ook gemist.Misschien wel druk met de kerstboom opzetten ofzo...Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden