witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ja dat is zeer zeker goed nieuws sailor.Van harte Gefeliciteerd!Goed dat je zegt wat je dwars zit Mup want het moet ook weer niet zo zijn dat je je er beroerd door gaat voelenTrigger de trigger de trigger...Voor mezelf heb ik bedacht dat ik er niks meer over ga zeggenIk maak me waarschijnlijk weer is drukker dan nodig is, voor mensen die zich net hebben aangemelden zeer zeker als ik lees wat er in pb gebeurd.Ik hoop wel van harte dat Cathy weer is wat vaker als deelnemer hier komtipv als toeschouwer. Want ik mis je best wel op de draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik mis Cathy hier ook Witte. Maar ik ben bang dat ze nog wel even in de zijlijn blijft.Ja, ik moest het kwijt. Al was het ook alleen maar om te laten weten dat er niet alleen negatief over Cathy gedacht wordt. En omdat ik er gefrustreerd over was natuurlijk. Wat toch een heel normale emotie van mensen is. Dacht ik altijd. Iedereen is weleens ergens gefrustreerd over toch?Ik dacht net ook even dat mn verwarming het niet meer deed. Maar toch, gelukkig, hij doet het nog. Koud heb ik het. En moet er zo nog uit om boodschappen te doen. Ik ga meteen voor het hele weekend halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Round and round it goes.Las dus vanochtend iets over een Romeinse keizer, Marcus Aurelius.Hij dacht en schreef dat alles al vast ligt. En dat het niet gaat om in welke omstandigheden je verkeerd, ziekte, armoede, rijk, whatever, maar om HOE een mens ermee omgaat.Mooi he dat iemand dat zo lang geleden al opschreef.Ik ben te lui maar anders fietste ik naar de boekhandel om een boek over hem te kopen. Maar ja, nog meer wijsheid...ik weet het wel, voor het grootste gedeelte.Dus mag ik vandaag toegeven aan een luie dag. Ik hoef niet altijd nuttig bezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ja hoor Mup, uit je frustraties maar hierdas altijd nog beter dan ze opkroppen.Want voor je t weet loop je in de supermarkt met je frustraties enga je het pad in, die je voorbij moet lopen.Zolang we het bij onszelf houden en niet over andere oordelen, "ken t lang an" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Doe je voorzichtig Muppie, t'is errug glad enzo.Ik vind het ook jammer dat Cathy niet meer schrijft. Ik vind het van vele mensen jammer dat ze niet meer schrijven hier. Maar zo gaat het. En mensen maken zelf die keus. Hoe jammer ik dat soms ook vind maar het zij zo.You win some, you lose some. En zo zal het ook wel blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Sailor gefeliciteerd met je huisje en nu moet ik gaan. de plicht roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ja, laat dat sixpack maar staan. Nou ja, tenzij het een hele mooie is....hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Das toch ook mooi Igor dat de plicht roept?! Stel je nu eens voor dat je geen plicht had, hoe zou het dan zijn? Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Helaas wel Bam bam...Deze bedoelde ik:You win some, you lose some. En zo zal het ook wel blijven. Ik ga ook de moonbootsen tevoorschijn toveren en zorgen datik van alles in huis krijg, want er zit hier nog veeeeel meer sneeuw in de lucht.Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 HoutjeLang terug iets van je gelezen te hebbenAlles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik geloof dat het hier niet glad is BB. Ja, in mn eigen straat wel. Maar dooi nu lijkt het. En ik heb winterbanden. Volgens mij is het op de buitenwegen prima hier. Ik zit in de goeie hoek van het land he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 SAILORGeweldig en gefeliciteerd met een nieuw castleHoop dat je er lang van kan genieten ,cq dat het allemaal goed met je "blijft"gaanliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 WingChunGefeliciteerdHoop dat je een goed leven hebtMis je op de dagdraadliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 nu mag ik wel eens razendsnel de kpn verwittigen anders zit ik straks wekenlang zonder internet!waarom die lui daar zo achterlijk lang tijd voor vragen is mij een raadsel,tis een kwestie van wat rammelen op de computer,en in het uiterste geval een draadje wisselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Noordelijke hoek Muppie?Heb ik een heeel mooi vogelhuissie gekocht..denk je dat die **^%^%$%$$#$#$#vogeltjes eruit willen eten???Die beesten hebben geen oog voor design. Ondankbare huftersssss:devil: HIHIHI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Sailor, hullie staken zo nu en dan. En als ze het te snel doen hebben ze helemaal geen werk meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Oh, dat heb ik ook BB. De mooiste dingetjes hangen dit jaar in mn tuin. Maar ze willen d'r niks van weten. Ja, het brood wat ik gewoon op het terras gooi, dat vreten ze. Grrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Oke, genoeg geouwehoerd ik ga ff de binnenkant van mn oogies bekijken. Laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Daar zou ik ook wel zin in hebben. Maar ik heb nog best veel te doen. Im actie dus.tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Trusten Bammie.Later Mupke.Zo Bol is klaar met poetsen en boodschappen doen dus tijd voor RRRRRRust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hallo allemaalIk ben nog steeds blijMaar ja dat krijg je van al die vlinders in je buik Wat een bijzondere man, die prins van mij Hier een dik pak sneeuw, snowboots aan en boodschappen doen. Gister de kerstboom opgetuigd, hij is weer leuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ook niet even dat de tandarts komt kijken of ze alles van de week wel goed gedaan heeft? En dan samen genieten van de warmte die in jouw huis nu is?Woman heerlijk voor je meid dat het nu inderdaad wat langer duurt en dat je zooooo geniet van je oosterse prins. Ook heel fijn dat je met de kerst en oud op nieuw samen bent, want dat zal toch wel zo zijn?Zit me trouwens suf te prakizeren of we met de kerstdagen niet iets leuks kunnen gaan doen op het forum. Een of ander spelletje maar ik zou niet weten wat.Denk dat ik maar een keer een draadje open voor suggesties.Wel zo leuk voor diegene die de kerstdagen alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Toine, stuur wat van die sneeuw hier naar toe...Helegaar nix.Dat tukje is nie gelukt. Jammer, helaas. t is zo donker in huis, met recht de donkere dagen voor kerst. Ik heb nergens zin in. Geeft nie, mag.Woman, top. Af en toe wel ff een slokje water drinken he, anders drogen jullie uit:huh: en dat motte we nie hebbe. Nee toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Bammie ik stuur je wel wat licht en warmte. :light:Goed zo Toine, maar kijk uit dat je niet valt met het skieën hoor. Kunnen we niet gebruiken.Jop is er al zo'n draadje? Zo'n feestpacdraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hopla,Kom van Martens...De À27 niet genomen omdat die helemaal vast staat.Via een omweg (Utrecht) naar de A2En nu sta ik op de oprit naar de À2 die ook helemaal vast staatDe A27 was 34 km vast staand, nu heb ik 42 km voor me.Handige jongen ben ik toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden