Lelie Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Hoe doen jullie of hebben jullie het gedaan als je moest werken en drank op had?
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: slokjeHoe doen jullie of hebben jullie het gedaan als je moest werken en drank op had? Ik hoop niet dat je tips vraagt. Werken met drank op gaat nu eenmaal niet samen. Ik heb het nooit gedaan in ieder geval. Misschien begrijp ik je vraag verkeerd Slokje.
Lelie Geplaatst 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 december 2010 Bedoel meer als je drank op hebt hoor dat in mijn omgeving erg veel en dat vind ik juistniet goed.
lady jane Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ik vind je vraagstelling moeilijk Slokje.Kun je konkreter zijn over jezelf, wat is het waar jij moeite mee hebt?
Teveel Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Je hebt volgens mij twee soorten van dronkaards op het werk.Mensen die op het werk stiekum drinken, daar heb ik geen ervaring mee.En je hebt mensen die zijn eigenlijk nog niet nuchter als ze 's morgens op hun werk komen.Daar heb ik wel ervaring mee, kleine ruimten vermijden en "de andere kant" uit praten vanwege angst dat het geroken werd.Mensen niet aankijken, de hele tijd bang dat ze het merken en je kapot lopen schamen voor jezelf.Ik ben best wel behoorlijk in de fout gegaan sinds ik hier in februari kwam maar dat heb ik nooit meer gehad.En dat gaat me ook nooit meer gebeuren!
Lelie Geplaatst 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 19 december 2010 Ja Teveel die kant bedoel ik ook eigenlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden