Otje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ik ga ook afsluiten, even verstandig zijn. Hondje uit en naar bed. Morgen wel uitslapen als het lukt, want slaap is nu belangrijk. Het was een mooi sprookje. Volgens mn vriendin hoeft het nog niet over te zijn. We zullen zien. Ik ga geen valse hoop koesteren. Slaap lekker lieve mensen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Tsja dat krijg je dan. Slapeloze woelnacht. Was te voorzien. Boos boos boos. Nou ja, ik geef me er maar aan over. Er kwam wel een nieuwe gewaardwoording ook tussendoor. Vrij. Vrij om te doen wat ik wil en wanneer ik het wil. Maar ja, eerst die boosheid eruit. Dus kom ik jullie maar even lastig vallen. HALT is compleet dus hup op het forum. De dag van morgen is dus nu ook afgeschreven, want straks pas slapen (als het al lukt) is pas smiddags wakker worden. Brak. Het zat er wel aan te komen. Ik heb te lang teveel geslikt. Mn mond gehouden, om de lieve vrede. Hij had heus wel door dat ik dan wel boos was maar ik zweeg. Nee hoor, ik ben heus niet boos....En dan komt ineens de scorpio in mij naar boven. PATS. Om iets onbenulligs in zijn ogen. Jammer dan voor hem. Een temperament kan je niet temmen. Als ik iedere keer een time out had moeten inzetten als hij zn mening gaf, hemeltjelief dan was er nooit wat geweest. Vandaar dat ik de bom nu liet ontploffen. Hij plaatst weer eens een bommetje en dit keer steek ik het lontje aan. Dus....Het was een mooi en spannend avontuur. Nu afkicken van alle liefde en lusten. Back to earth. Een mooie ridder is mn pad gepasseerd. Nu weer me myself a i. Met mn dierbare vrieden, mn beestjes en mn fijne huis. Best fijn. Koesteren wat ik wel heb. Ofzo.....Dit gaat wel even duren. au..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden