Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 PfieuuuuuuwPittig gesprek via de mail.....de vonken vliegen er van af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Laat je maar horen Woman !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik ga lekker mijn bed opzoeken,electrieke deken staat al aan.Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Welterusten Albertina.Goh, wat is het stil hier...Stilte voor de storm ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Geen stilte voor de storm .. hoop ik dan. Ik ben net thuis van een kerstborrel. Zonder borrel, voor mij dan. ik zou niet eens durven. Eén niet omdat ik nog moest rijden en twee niet omdat het sneeuwt, eindelijk weer eens. Nu maar hopen dat er niet al teveel bijkomt vannacht. Morgen nog een dagje werken. Maar ik heb al aangekondigd dat ik niet kom als het te erg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik heb even niet meer de puf terug te lezen. Beetje kriskras gekeken.Blondie, ben je in een gevaarlijke fase beland? Gooi niet weg wat je bereikt hebt he? Ook al is het nu een rottijd voor je. Koppie omhoog meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Hoi mensen ben een beetje moe en op en alles draaait op rolletjes hier.En kom dan even wat minder nu de dagen maken me van slag en daarom even geen forum ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Gevaarlijke fase indeed Mupke...Ben gewoon zo moe en zou zo graag effe alles willen vergeten, weg willen zuipen...Maar ik doe het niet, bereik er niks mee, dus morgen weer een nieuwe dag en er weer volop tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Misschien is het tijd om lekker je bed op te zoeken blondie."Ja mam". :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 als je je eigen onderschrift nog eens leest, Blondie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Hihihihi...Dan ken je mij nog niet !!! Zou inderdaad beter voor mij zijn, maar ik ageer tegen autoriteit, dus ga lekker niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Potverdikkie. Ik heb ook totaal geen gezag hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Juist Niwi, je bent niet de eerste die dat tegen me zegt... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Sorry Mupke...En nu kan ik met een gerust hart mn mandje op gaan zoeken, lekker onrustig woelen in mn bedje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 en misschien niet alleen lezen....maar ook toepassen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ben nog in de leer Niwi... De ene keer gaat het beter dan de andere keer, maar ik leer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 en dat leren zal beter gaan zonder te drinken...denk ik...weet ik wel zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik hoop dat het woelen mee gaat vallen Blondie.hoe dan ook, als je morgen wakker wordt kan je deze dag weer bijstellen op je lange droge lijst. Met een superoverwinning. Wees er maar trots op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Dag voor dag !!!De ene dag makkelijker dan de andere dag, maar gestaag verder op mn pad door de woestijn;)Duik nu inderdaad mn mandje in.Truste allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik duik ook. Jammer wel want ik zit nog wat te kijken naar de sneeuw. Maar morgen gaat toch echt de wekker om 6 uur.Slaap lekker jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 truste blondie hoi Mup, zuiderlijk gaat het nogal te keerzeiden ze op het weerbericht.Misschien wel lekker een daggie vrij danzou niet gek zijn he.hmm je bent al weer weg....hoi niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Blondie, het is gelukt hoor! Droog terug van het restaurant Het valt me weer op hoe gezellig het is om uit eten te gaan zonder alcohol. We hebben veel gelachen en ik weet zeker dat ik geen flater heb geslagen Teruggekomen in ons huisje voelde ik me zo ontzettend gelukkig. Ik heb net nog een lekkere koffie voor mezelf gemaakt en een hot-chocolate voor dochter. Straks lekker slapen en morgen een druk schema wegens verjaardag. Welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ik ga slapen, witte....net klaar met werken...en morgenvroeg weer om 6 uur de wekker...tegelijk met Mup haar wekker...tenzij ze me ff wakker belt tegen die tijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 dan werp ik mezelf opals weltrustencommiteeGij die slapen gaan, slaap lekkerIk ga ook maar sluitenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer opnog meer sneeuw maar vroeg met de sneeuwpopjes lopen dan, daar waar nog niemand gelopen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden