blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Bahhh, van kwaadheid zit ik nu te janken...Net een telefoontje van die blonde trienen bij het verhuurbedrijf van mijn koopwoning.Al vanaf Augustus bezig om geld terug te krijgen van het Gas en Licht wat ik betaald heb voor de huurders van mijn woning.Een heel duidelijke beschrijving erbij gedaan waarom en wat het bedrag is wat ik van hun terugkrijg, maar ze snappen er geen ene moer van aldaar...Nu gedreigd met een zaak om mijn geld terug te krijgen, al heb ik geen rooie cent om een zaak te gaan aanspannen...Bah, wat een rotdag vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Blondie, advokaten hebben een gratis inloopspreekuurof het eerste 1/2 uur is gratis, je kunt om een toevoeging vragenals je geen geld hebt (vroeger heette dat bewijs van onvermogen)alleen als je er geld aan over houdt, komen ze alsnog met een rekening,even goed doorspreken dus. En anders de wetswinkel. Succes!en houd moed meis, het is zo volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ach Jane, het gaat om een luttel bedrag van 116 euro dus waarschijnlijk hou ik dan niks over als ik er een zaak van maak.Het gaat mij ook meer om het principe...Zij hebben het beheer over mijn woning, maar doen niks.Ja, opkomen voor de huurders en niet voor mij !!! Ben inmiddels al klauwen met geld kwijt alleen voor alle telefoontjes en brieven,faxen die ik heb opgestuurd.En daar betaal je dan 75 euro per maand voor, voor niks doen...Ach, ben nu ook wat gespannen dus kan effe ook geen positiviteit zien...De dag maar gewoon nemen zoals ie is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik heb ooit mijn huis onderverhuurd via een makelaar,die hield één maand borg in als loonen verzorgde verder alles, grandioosde hypotheek werd betaald en we verdienden er nog aan ook.Maar ja daar heb jij nu niks aan, voor dat geld ga idd niet preocederen,en dat weten zij natuurlijk ook.Misschien bluffen dat je die 116 met de 75 per maand verrekent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Helaas houdt deze verhuurmakelaar die 75 per maand in op het bedrag aan huur wat ik krijg voor de woning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ja dan heb je dus geen machtsmiddelen helaasjammerben sportendag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ach, kans zit erin dat ik binnenkort weer aldaar zit en dat het huurcontract opgezegd wordt met als reden dat ik in de schuldhulpverlening zit en of de woning moet verkopen tegen een lagere prijs dan wat ik voor hypotheek heb of dat ik gezien mijn gebrek aan woonruimte en financieen een uitwegclausule heb om het contract met de huurders te verbreken...Ik laat het nu maar voor wat het is en probeer me maar op andere zaken te richten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Sport ze...Ik duik de kinderkamers maar eens in...Ben na een rondje om met de dogs weer wat gekalmeerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Sorry, toineman... Ben niet zo gezellie vandaag...Jij gaat goed he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Nee ,niet echt. Vind het niks die rotzooi buiten. Krijg ik juist slechte zin van:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Slechte nacht gehad. Uiteindelijk vanmorgen met een pammetje ingeslapen. Hij wil vanavond weer op msn, ammehoela. Geen zin in. Ik heb hem vannacht een mail gestuurd, daar heb ik wel een beetje spijt van. Een positieve mail. Het kan gewoon niet zo zijn dat ik me steeds zo rot voel als hij er twee weken niet is. heeft toch allemaal met vertrouwen te maken, ofwat. En er zijn wel redenen om daaraan te twijfelen. Zo'n mooie prins, en dan elke dag bericht krijgen, behalve in het weekend....(als hij niet bij mij is) precies de tijd dat hij ook bij mij spendeert. Misschien ben ik wel paranoia, whatever, in ieder geval ben ik niet gelukkig. Dat staat vooraan. En als het nog goedkomt dan gaan we eerst eens door de blubber om wat zaken recht te zetten. Maar ik vermoed dat het er niet meer inzit. Hij is 45 midden in een midlifecrisis. Nou ja, ik schrijf het allemaal van me af. Vellen papier, en hier. Het komt goed, met of zonder hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Woman Ik leef met je mee... Schrijf het maar lekker van je af, geeft bij mij vaak duidelijkheid !!! Hier gigatrek aan het uitzitten... Moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar waag me er nu niet aan.Dan maar een droge boterham en thee, veel thee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Even een vraagje. Er is een heilige tekst in het boeddisme over "The principals of lust" Enigma heeft dat gebruikt in een erg mooi nummer. Dus als ik er naar zoek op google krijg ik alleen maar Enigma. Ik zoek juist die orginele tekst......Weet iemand dat toevallig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 blondie gefeliciteerd met je zoon. een een bosje :present: voor je humeur, misschien klart het een beetje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 JaNiet te vinden, maar dat heeft een reden, omdat hij verbannen is uit Palestina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Kerstboodschappen doen. Lieve hemel. Voor wie ? Wat een zooitje. Komt ie wel komt ie niet, komt mn vriendin, komt ze niet, zij kan ook zo lekker vaag zijn :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Daarom moet ik juist boodschapjes doen, Sowhat...Niks in huis aan lekkers.Maar zit mn tijd wel uit hoor. Schiet er toch niks mee op om te gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Juist, en wellicht wel met een prinses getrouwd. Ik bedoel, zo'n mooie prins, en dan niet getrouwd ? Kom op zeg. Hij is moslim. Wel een vrije moslim, want hij vind het te gek dat ik buikdans, maar is het niet zo dat dat okay is omdat ik zn maitresse ben ?Nou ja een hoop twijfel en blubber dus. Ben ook wel erg argwanend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ik kruip even lekker bij K&B op de bank. voor de kerst heb ik genoeg in huis dus hoef me niet meer in die idiote drukte te begeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Heb je het rechtsstreeks aan hem gevraagd Woman ?Oog in oog bedoel ik dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Woman, The principles of lust / Sadeness van Enigma is een eerbetoon aan en/of gebaseerd op teksten Marquis de Sade"Lust is to the other passions what the nervous fluid is to life; it supports them all, lends strength to them all ambition, cruelty, avarice, revenge, are all founded on lust." Marquis de Sade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Goedemiddag,woman ik denk dat je intuitie goed is.Zorg goed voor jezelf en ga op je gevoel af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ha die Kore!!Ook fijn om jou terug te lezen Nou nou...iedereen een slecht dagje? Goed dat ik mijn dipje voorbij ben dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Fleur me eens effe op dan fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Hmm ff nadenken hoe ik dat ga doen...ben die speelse veren een beetje kwijt Maaaaaaaaaaar ik kan je virtueel half doodkietelen en fluisteren in je oor dat het morgen weer mooier is. Dat je je moet vasthouden omdat iedereen zal zien dat je het waard bent.Niet treuren om datgene dat je momenteel niet kan veranderen Kan je ook slaan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden