lady jane Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ook welterusten allen:lips:en tatum alvast gefeliciteerdvoor morgenwaarschijnlijk ben ik weg de hele dagdus hier alvast je slinger:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:hele fijne dagen net zo kanp als vandaagzonder drankdus gezellig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Dat was het wel geloof ik. Hij was erg hard, snapt er niets van. Hij had gewoon moeten zeggen: Het spijt me als ik je gekwetst heb en ik hou van je.Hij komt woensdag zn spullen halen. Kort en zonder drama hoop ik. Mischien kan ik iets regelen zodat ik em niet hoef te zien ofzo.....Weet je ik wil gewoon een man die helemaal voor mij gaat. ik heb absoluut geen spijt, heb juis veel geleerd. geen kikkers meer. maar zo'n prins en dan eentje die echt van me houdt. ja ik geloof nog in sprookjes, mooi toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Slaap lekker woman.Ik kan de slaap niet vatten.Zo nog maar een poging wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik wil net mn bed ingaan, maar ik moet toch nog ff wat kwijt voor ik dat doe.Ik begrijp niet dat Jopie nu een forum of groepschat (hoe je t ook noemen wil) opzetzo vlak voor de feestdagen.Iedereen heeft moeite met het niet drinken met deze dagen en was over het pact heel enthousiast en juist nu op dit moment haken jullie af/ gaan jullie met een paar op een eilandje zitten...Kan daar niet mee gewacht worden tot na het nieuwe jaar?Ik ga natuurlijk niet bepalen wat jullie wel of niet moeten doenmaar ik vind dit echt een beetje een nare ontwikkeling zo vlak voor de feestdagen.En natuurlijk komen jullie ook hier dat begrijp ik best wel, maar toch is het anders als het nu zo gaat.Nou dat was dan mijn irritatie/ kan ik niet begrijpen ding.En ben blij dat het er uit is, want nu ga ik echt afsluitenen als ik lekker wil slapen moet ik hier niet verder over gaan liggen malenHet ligt nu waar het thuishoort nl hier op de chat en niet tussen mn oren op mn kussenlaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Oh Jopie ik bedenk me net dat je het niet als een persoonlijke aanval moet lezen hoor, het is het geheel dat er minder forumleden hier aanwezig zijn.Mocht je dit vannacht lezen met een broodje pindakaasga jij dan ook aub niet liggen malen, want dat is de bedoeling er niet van.Nu echt weg want anders word ik ook nog besmet met het Heintjes-syndroomen daar lijden er al genoeg aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ik ga ook afsluiten. Het zal weer een fijne nacht worden. daar moet ik doorheen. Wil niet naar bed. Misschien op de bank tot ik p o in slaap val.....en dan snel mn bed inkruipen. Zoiets ofzo....over een paar dagen zal het beter zijn. Waarschijnlijk morgen al. Hoop dat hij even niets meer stuurt nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Niet slapen dus. BléhNou ja ga meer weer gewoon liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hier nog een slapelozepfffffffffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Volle maan misschien?Ik ben ook al een tijd wakker. Tamelijk beroerd.CU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden