bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Spud, ik verwacht geen mega-kater, zo ver laat ik het niet komen.Ik moet overigens morgen redelijk vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Des te beter dat je forum dan voor nu even gevonden hebtbonbon. Ik wens je heel veel sterkte in ieder geval.Ik hoop dat je ons een beetje op de hoogte wil houdenIn ieder geval, weet dat je hier altijd wel terecht kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Doe je verhaal gewoon Bonbon, als je dat tenminste kwijt wil? Vind het een beetje zinloos om te discusieren over netwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Witte en woman, Ik was vanmiddag niet alleen en ik vind het nu ook niet erg om alleen te zijn.Als ik me eenzaam voel, laat ik wel van me horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik ga vandaag op tijd naar bed, morgen naar de psychiater.....Ben blij dat ik hem zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lieve spud het was geen discussie maar gewoonmedeleven en erop hopen dat iemand in zo een situatie niet alleen is.Ik ben echt blij te lezen dat ze niet alleen is in deze situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Succes morgen bij de psychiater (fijn dat je die ook hebt nu) en ik hoop dat je een beetje slapen kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Sterkte dan, borstkanker hoeft niet het einde van de wereld te zijn, dat weet ik uit eigen ervaring. Maar het is wel een shock als je ermee geconfronteerd wordt. Dus heel veel sterkte Bonbon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Mijn dank lieve mensen,Ik neem nog een half wijntje en ga dan naar bed.Morgen ben ik weer de vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Is kee Spud Begrijp het wel.Bolleke je weet me te vinden.Bon stop maar en lekker slapen. Morgen dag 1.Ga nu met ijskroket door de sneeuw want moet morgen op tijd in het zhs zijn. Jippie gips eraf hoop ik hahaha. Ach eerst nog lekker slapen samen met haar warme lijfje tegen me aan maar blijf mijn katten missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Witte, sorry dat ik soms wat bot reageer, maar dan denk ik seen it, done it. En met een onderwerp wat ik zelf ervaren heb wordt ik niet echt genuanceerd. Het heeft een grote impackt op een vrouw, borstkanker maar er valt overheen te groeien hoor. Toen ik dat nieuws had wilde ik alles behalve drama of bezorgdheid, omdat ik overliep van zorgen.Maar wellicht steunt dat Bonbon wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Slaap lekker Bonbon en blijf sterk meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedenavond,Druk geweest met werken en mn zus helpen met inpakken/uitpakken.Net weer terug van nazorggroep.Gerealiseerd dat ik een plannetje op moet gaan stellen voor 2e kerstdag.Anders loopt het straks net als gisteren toen ik mezelf zo eenzaam, machteloos en vol zelfmedelijden voelde en loop ik het risico om naar de drank te grijpen.Gisteren uiteindelijk goed afgelopen, maar de dreiging daar moet ik wat mee.Moet in ieder geval niet alleen gaan zitten mokken dat mn kids niet bij me zijn met de kerst...Leerpunt voor mij, vooruit denken en plan klaar hebben bij evt trekmomenten !!! Bolletje, lieverd Bonbon ; Sterkte... Zo, en nu effe onder de douche springen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Drup waar haal je die vergevingsgezindheid toch vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja precies spud dat kan ook natuurlijk.Ik ben gelukkig in deze geen ervaringsdeskundigeIk vraag ook maar wat mn hart me ingeeft op zo een moment.Gelukkig heeft ze ons wel bedankt, dus zo slecht we het nog niet gedaan denk ik;)Ik vind het juist het mooie dat iedereen vanuit zijn haar situatie reageert(al gun ik niemand dit hoor en jou dus ook niet)maar jou vanavond zo lezend spud, heb je genoeg voor je kiezen gehad dusdeze ff van mij, voor jou belgische deerne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik ga ok afsluiten lieve mensen. Ga morgen als de situatie niet verslechterd, gewoon weer werken. Deed me van de week erg goed.Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Slaap lekker bolletje en respect voor je hoe je met je thuissit omgaatSweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tof Witte dankjewel! Al voel ik het niet zo dat ik veel voor mijn kiezen heb gehad. Dat zijn keuzes in mijn leven geweest waar ik heel vaak een foute keuze nam en soms een goede.Wat de trigger was bij Bonbon en waarom ik zo streng reageer, is dat ik nooit de moeite genomen heb dit te delen. Ik had kanker maar niet zo belangrijk dat er meteen iets aangedaan moest worden, dus hij zit er nog al 5 jaar ofzo. Het is * te ervaren wanneer je een nieuwe stap in het leven maakt en dan hoort dat je kanker hebt. Jeps dan ben je geneigd om tot je oude gedrag over te gaan, wat ik bij Bonbon merkte is dat ze geen deuren dichtsloeg maar contact maakte. En dat is wat ik tof vind ookal kwam ik lomp over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Mooi he Spud, eigenlijk dat iedereen zo verschillend is.En toch komen we er allemaal wel op een bep manier.Ik ben blij dat je de moeite nu wel hebt genomen om je deur op een kier te zetten.en het is toch ook mooi dat je van jezelf door hebt wat je gedrag is en hoe je reactie is.Hmmmm en door je lompheid kijk ik wel heen hoor, je bent een goed mens dus dan kan t lang aan:PIk ga dr van tussenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Sweet dreams Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoi allen,Laatste bladzijden gelezen.Wil wel even kwijt, dat toen ik vorig jaar februari hoorde dat ik borstkanker had, ik hier toen heel veel warmte en steun heb ontvangen.Vorig jaar augustus geopereerd, en al die tijd leefde iedereen heel erg mee.Als een soort warm bad voelde dat.Hoop dat Bonbon dat ook zo mag ervaren.Ik was toen al een half jaar gestopt met drinken.Het forum houdt je dan toch scherp om niet naar de fles te grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Rapilos! Heb zo´n 25x aan je gedacht bij het schrijven van deze berichten. Toeval bestaat niet denk ik dan. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik hoop dat je de nacht goed doorkomt, Bonbon. Veel sterkte en ik wens je kracht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lieve kanjers,Ik duik mn mandje in...Moe en morgen weer om 7 uur op werk staan.Mooi om te lezen hoeveel kracht er van dit forum uitgaat, ieder vanuit zijn eigen ervaring.Waardevol, zo is het toch echt hoe ik dit forum ervaar !!!Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Heej Spud,Wat lief, dat je zo aan me gedacht hebt.Ja, jij kan het denk ik ook allemaal nog wel weten, want jij bent ook van de oude garde he.Nou, het gaat uitstekend met mij hoor.Gezondheid, prima.Welliswaar, toen beide borsten weggehaald en heel mooi gereconstrueerd.Ben snel hersteld, was er zeer vroeg bij, en de operatie was toen ook wel heel rigoreus,De kans dat ik het terug krijg is praktisch nul, en als het al zou gebeuren, alleen mogelijk in het littekenweefsel.Ben blij met het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden